Gå til innhold

De åndene, de åndene, hva vil de?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Det er fortsatt ingen som vil fortelle meg hvordan en ånd greier å skaffe seg mobilabonnement. 

Kan dere som tror på ånder forklare meg dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

ånder som kontakter folk via mobil er ikke å være sinnslidende, det har faktisk skjedd, at folk har fått smser etter deres venns død, som en som fikk sms av en venn som døde for en stund siden, rett etter han hadde slått seg og brukket armen og på smsen stod det noe sån som «jeg visste du ville knekke noe, håper det går bra med deg pg at armen vil bli bra». de hadde nemlig smakket om p ikke skate uforsiktig, før vennen døde. telefonene og nummeret var ikke i bruk etter hans bortgang, hva annet er det enn beskjeder fra den andre siden lissom...

Jo, dette er meget alvorlig! Man ser, hører og opplever noe som ikke er der. Kom med håndfaste bevis på en slik sms, for det burde ikke være noe problem, eller?

Anonymkode: 60b6e...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det er fortsatt ingen som vil fortelle meg hvordan en ånd greier å skaffe seg mobilabonnement. 

Kan dere som tror på ånder forklare meg dette?

Handler ikke om at de ikke vil, de klarer ikke. Det er ikke mulig å forklare uten å juge.

Anonymkode: 60b6e...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, dette er meget alvorlig! Man ser, hører og opplever noe som ikke er der. Kom med håndfaste bevis på en slik sms, for det burde ikke være noe problem, eller?

Anonymkode: 60b6e...cb2

nei det er ikke alltid psykt! bare se her:

https://thespiritseekers.wordpress.com/2015/07/02/dead-letters-text-messages-from-the-dead/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er en blogg, som gjør alt for å få folk til å tro på dette tøvet. Kan ikke brukes som en pålitelig kilde engang.

Anonymkode: 60b6e...cb2

man vet aldri det, derfor er det naturlug at noen tror på ånder. jeg tror på ånder selv, fordi jeg møter bestemor i drømmer og vi krangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

man vet aldri det, derfor er det naturlug at noen tror på ånder. jeg tror på ånder selv, fordi jeg møter bestemor i drømmer og vi krangler.

Du kan da virkelig ikke sammenligne ånder som ringer og tekster med å "møte" bestemor i en drøm! Jeg drømmer at jeg dør iblant, og hva så? Det er en drøm, som er en opplevelse under søvn!

Og det er stor forskjell på de som tror på ånder og de som nesten lever etter de.

Anonymkode: 60b6e...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler ikke om at de ikke vil, de klarer ikke. Det er ikke mulig å forklare uten å juge.

Anonymkode: 60b6e...cb2

Oppførselen er den samme som når noen ber "spåmenn" fortelle ukens lottorekke eller healere gjøre noen friske med objektive bevis (f.eks røntgenbilder).

Merkelig hvordan dette aldri lar seg gjøre og at det kommer kreative unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan da virkelig ikke sammenligne ånder som ringer og tekster med å "møte" bestemor i en drøm! Jeg drømmer at jeg dør iblant, og hva så? Det er en drøm, som er en opplevelse under søvn!

Og det er stor forskjell på de som tror på ånder og de som nesten lever etter de.

Anonymkode: 60b6e...cb2

jada, jeg er ikke ute etter bråk og krangel, jeg må da få ytre meg med meninger uten å bli kjeftet på, jeg sa ikke at stjernestøv IKKE er psyk, jeg sa bare at det ikke nødvendigvis er psykt om folk tror på ånder som ringer, for svarte!  jeg sammenlikner ånder med å treffe bestemor som ånd i drømmer, jeg snakket ikke om å drømme om å dø for flate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
4 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Oppførselen er den samme som når noen ber "spåmenn" fortelle ukens lottorekke eller healere gjøre noen friske med objektive bevis (f.eks røntgenbilder).

Merkelig hvordan dette aldri lar seg gjøre og at det kommer kreative unnskyldninger.

jeg ringte en gang til spådame som bladde i tarotkort når jeg spurte hva helgas lottotall ble. hun ramset opp 7 tall men de stemte ikke. jeg måtte betale 600 kr til dette firmaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jada, jeg er ikke ute etter bråk og krangel, jeg må da få ytre meg med meninger uten å bli kjeftet på, jeg sa ikke at stjernestøv IKKE er psyk, jeg sa bare at det ikke nødvendigvis er psykt om folk tror på ånder som ringer, for svarte!  jeg sammenlikner ånder med å treffe bestemor som ånd i drømmer, jeg snakket ikke om å drømme om å dø for flate!

Har jeg kjeftet? Har ikke sagt at du sammenligner heller.

 

Anonymkode: 60b6e...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg kjeftet? Har ikke sagt at du sammenligner heller.

 

Anonymkode: 60b6e...cb2

du var kjeftete mot meg. i tillegg så sa du at jeg sammenliknet å drømme at jeg møter bestemor med å få sms fra ånder. det var ikke bestemor og sms som var poenget, men å tro på ånder, det var det som var poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

du var kjeftete mot meg. i tillegg så sa du at jeg sammenliknet å drømme at jeg møter bestemor med å få sms fra ånder. det var ikke bestemor og sms som var poenget, men å tro på ånder, det var det som var poenget.

Ja, jeg tok poenget men jeg mener at de ikke kan sammenlignes. Det er meget stor forskjell på å få en "fysisk" sms kontra det å drømme om ei bestemor.

Anonymkode: 60b6e...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tok poenget men jeg mener at de ikke kan sammenlignes. Det er meget stor forskjell på å få en "fysisk" sms kontra det å drømme om ei bestemor.

Anonymkode: 60b6e...cb2

det er ikke stor forskjell nei. og det kan sammenlignes. begge er ånder. jeg møter fysisk ånder i drømmene og nå syns jeg du og dere andre pirkete her inne på dol om å slutte å kvarulere om alt jeg kommenterer, bare fordi jeg bruker ord som er «feil for dere» i teksten min.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det er ikke stor forskjell nei. og det kan sammenlignes. begge er ånder. jeg møter fysisk ånder i drømmene og nå syns jeg du og dere andre pirkete her inne på dol om å slutte å kvarulere om alt jeg kommenterer, bare fordi jeg bruker ord som er «feil for dere» i teksten min.

Men kjære deg, dette er en diskusjon, og med et slikt tema må du nesten regne med at andre er sterkt uenig. Man møter ingenting fysisk i drømmer. Da bør du lese litt om hva drømmer faktisk er. Drømmer er sanseopplevelser under søvn, meget kort fortalt. Jeg kverulerer ikke mot deg pga feil ord eller fordi du er du, men jeg er uenig i det du skriver, i denne tråden.

Anonymkode: 60b6e...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

ånder som kontakter folk via mobil er ikke å være sinnslidende, det har faktisk skjedd, at folk har fått smser etter deres venns død, som en som fikk sms av en venn som døde for en stund siden, rett etter han hadde slått seg og brukket armen og på smsen stod det noe sån som «jeg visste du ville knekke noe, håper det går bra med deg pg at armen vil bli bra». de hadde nemlig smakket om p ikke skate uforsiktig, før vennen døde. telefonene og nummeret var ikke i bruk etter hans bortgang, hva annet er det enn beskjeder fra den andre siden lissom...

Ja vi får nok beskjeder fra den andre siden vis mobil, åndene bruker jo elektrisitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, issomethingwrong skrev:

Det er fortsatt ingen som vil fortelle meg hvordan en ånd greier å skaffe seg mobilabonnement. 

Kan dere som tror på ånder forklare meg dette?

De beveger seg via elektisitet, via strøm ergo kan de også bruke mobilnettet/strømnettet i huset osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tok poenget men jeg mener at de ikke kan sammenlignes. Det er meget stor forskjell på å få en "fysisk" sms kontra det å drømme om ei bestemor.

Anonymkode: 60b6e...cb2

Det kalles å møtes på astralplanet, astral projeksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, dette er en diskusjon, og med et slikt tema må du nesten regne med at andre er sterkt uenig. Man møter ingenting fysisk i drømmer. Da bør du lese litt om hva drømmer faktisk er. Drømmer er sanseopplevelser under søvn, meget kort fortalt. Jeg kverulerer ikke mot deg pga feil ord eller fordi du er du, men jeg er uenig i det du skriver, i denne tråden.

Anonymkode: 60b6e...cb2

ja så må du slutte å mase om den drømmen  bestemora mi da, for det var ikke poenget mitt i svaret. var det så jævlig den kommentaren min da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, dette er en diskusjon, og med et slikt tema må du nesten regne med at andre er sterkt uenig. Man møter ingenting fysisk i drømmer. Da bør du lese litt om hva drømmer faktisk er. Drømmer er sanseopplevelser under søvn, meget kort fortalt. Jeg kverulerer ikke mot deg pga feil ord eller fordi du er du, men jeg er uenig i det du skriver, i denne tråden.

Anonymkode: 60b6e...cb2

Det er ymse meninger om hva som skjer om natten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...