Gå til innhold

De åndene, de åndene, hva vil de?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de gjør ikke det.

Anonymkode: 3d923...372

Mange tror de gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har luktet maling om natten på soverommet og, lukten er en liten stund så forsvinner den. 

Lukthallusinasjon, det hører vist ofte med til diagnosen din. 

Men jeg bør ikke diskutere med en som er psykotisk. 

Ønsker deg en fin og rolig kveld :)

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Mange tror de gjør det. 

Mange som tror jorda er flat også.

Anonymkode: 3d923...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Lukthallusinasjon, det hører vist ofte med til diagnosen din. 

Men jeg bør ikke diskutere med en som er psykotisk. 

Ønsker deg en fin og rolig kveld :)

Jeg er ikke psykotisk, tro meg. 

Er vel på tide å legge seg, måtte ringe faren til en fyr. En hund har stått bundet til et gjerde i flere timer, og nå begynte den å ule. Stakkars hund. Fant ikke nummeret til han som bor der, så nå er jeg stresset. Tror ikke jeg får sove nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som tror jorda er flat også.

Anonymkode: 3d923...372

Ikke nå lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
På 6.3.2017 den 22.37, stjernestøv skrev:

Jeg har luktet maling om natten på soverommet og, lukten er en liten stund så forsvinner den. 

akkurat det har jeg også gjort om natta. jeg spurte nattevakten om noen hadde malt, men det hadde de ikke. så forsvant lukta etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2017 den 22.25, stjernestøv skrev:

Ja en stund luktet jeg svovel, og alle vet jo hva det betyr. 

At noen har knekt et bedervet egg? Eller sluppet en real smyger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, Blomsterfluen skrev:

akkurat det har jeg også gjort om natta. jeg spurte nattevakten om noen hadde malt, men det hadde de ikke. så forsvant lukta etter en stund.

Ja sånn opererer åndene, men hva malingslukt betyr vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 timer siden, Maggie55 skrev:

Håper ikke det er ulv der

kanskje 

pass hunden hvis så 

 

Det er ikke ulv her, men rev og gaupe har blitt observert. Lurer på om noen av de tok katten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
4 timer siden, Lillemus skrev:

At noen har knekt et bedervet egg? Eller sluppet en real smyger?

Eller fukt på gipsvegger. Våte gipsplater lukter helt grusomt pga svovelen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
4 timer siden, Lillemus skrev:

At noen har knekt et bedervet egg? Eller sluppet en real smyger?

Nei, jeg luktet det periodevis. Noen ganger luktet det brent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Vi er bare alle så så forskjellige Har foresten sett gaupe i virkeligheten engang også så forskjellig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Lei for det hvis lite motiverte kommentarer om dagen

Min mor snakker og "maser"så mye om dagen at jeg får ikke mye tid til meg selv Stadig brillene hennes som vi ikke finner og resultat er mye besvær. Hun legger dem fra seg de rareste steder.

Og hadde vi bare funnet høreapparatet far fikk utdelt av fastlegen sin når han var 67 år noe alle som fylte 67 år fikk dengang sa hanMå være ca 25 år siden 

Vet min mor sikkert kunne fått sitt eget høreapparat hos sin lege hvis hun gikk, men hvis vi et eller annet sted har liggende ville det vært OK kanskje.

Eler kanskje det er noe man får på apotek i våre dager.Går selvfølgelig an å høre.

Ville gjort livet så mye enklere hvis hun brukte høreapparat tror jeg da.

Ender bare opp med at jeg snakker altfor høyt som hun plutselig stopper opp å sier så korrekt. Akkurat sånn har det vært så altfor lenge.Sliter på oss alle

Men det skal ikke være lett som pappa ofte sa.🙃

Ellers alt godt😄

Jeg lavet vafler klokka fem til morgenen og det var veldig populært😊

Nyhetene ellers i verden så altfor triste så dessverre

Vi følger med så godt vi kan og stopper opp av og til med follede hender også vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Maggie55 skrev:

Stadig brillene hennes som vi ikke finner og resultat er mye besvær. Hun legger dem fra seg de rareste steder.

Har dere prøvd brillesnor, slik at hun har dem hengende på seg når de ikke er i bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Fungerer ikke på henne

Jeg klarer ikke å følge med på hvor "hun er bestandig"

Er av og til usikker på om hun ønsker mer oppmerksomhet av meg helt ubevisst fra hennes side. Men hun ser dårlig. For mange år siden var hun hos optiker eller øyelege for å dryppe øyne dengang min far kunne hjelpe.Men hun hadde ikke tålmodighet til å fortsette med det.

Nå ser jeg frem til valget begynner og valgkampstoff Da får hun mye å være opptatt av og jeg har mitt å følge opp i forhold til NAV

Selv synes jeg politikk er blitt som mer og mer glansede tidskrift og klarer ikke lenger å engasjere meg på ordentlig eller seriøst kanskje dessverre for meg.

Prøver bare å følge med i sin alminnelighet og spent på hva svar jeg får på våren fra NAV

Hadde man bare greid å løfte den ungdommen som trenger det så sårt nå tenker vi.

Stadig lider så mange overlast så dessverre.Alltid barn ser det ut som så katastrofalt for oss alle.

Nå følger vi med på hva som skjer med fyrkjele osv for mamma fryser hele tiden året rundt  så vi må se hva som skjer videre som så mange.Men jeg mener selv jeg forstår matte relativt bra men min mor har ikke fått så veldig mye skolegang i sitt liv Der tror jeg det gikk i salmevers i den grad man hadde noe.Men sånn var det. Mor er kjempetabber hun.Så absolutt ihvertfall i forhold til meg.

Mitt dilemma er først og fremst det digitale Det er hva som innhentet meg.

Men leter stadig etter det høreapparatet til min far for jeg vet vi ikke har kastet det. På den annen side han brukte det aldri han heller.

Men godt tiltak det skal de offentlige så absolutt ha for.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Maggie55 skrev:

Vi er bare alle så så forskjellige Har foresten sett gaupe i virkeligheten engang også så forskjellig

Jeg så gaupe og en gang, fine dyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg også Jo det er fine dyr

Enkelte begynner å studere natur og miljø

Hadde jeg satt ut i dag tror jeg at jeg hadde valgt biologi eller blitt fuglespert

Ikke det enkelte får jo aldri nok og begynner som pensjonist men helsa mi er ikke der dessverre etter alt for mye hendelser i et langt liv av uforståelig art Kanskje godt jeg fremdeles kan få medisiner. Ikke det synes snøen her er så fin å ren i vårt tiår.Men det er så mange paradoks og så mye å studere for den som vil.

Jo gauper er også ålreite dyr.

Uansett jeg velger som vanlig å gå ut i dagen selv om sola altså glimrer med sitt fravær i dag som dere sikkert skjønner

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...