Gå til innhold

De åndene, de åndene, hva vil de?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
25 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg også Jo det er fine dyr

Enkelte begynner å studere natur og miljø

Hadde jeg satt ut i dag tror jeg at jeg hadde valgt biologi eller blitt fuglespert

Ikke det enkelte får jo aldri nok og begynner som pensjonist men helsa mi er ikke der dessverre etter alt for mye hendelser i et langt liv av uforståelig art Kanskje godt jeg fremdeles kan få medisiner. Ikke det synes snøen her er så fin å ren i vårt tiår.Men det er så mange paradoks og så mye å studere for den som vil.

Jo gauper er også ålreite dyr.

Uansett jeg velger som vanlig å gå ut i dagen selv om sola altså glimrer med sitt fravær i dag som dere sikkert skjønner

😄

Fugleekspert= Ornitolog, kun til opplysning :) 

Anonymkode: 60b6e...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
40 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg også Jo det er fine dyr

Enkelte begynner å studere natur og miljø

Hadde jeg satt ut i dag tror jeg at jeg hadde valgt biologi eller blitt fuglespert

Ikke det enkelte får jo aldri nok og begynner som pensjonist men helsa mi er ikke der dessverre etter alt for mye hendelser i et langt liv av uforståelig art Kanskje godt jeg fremdeles kan få medisiner. Ikke det synes snøen her er så fin å ren i vårt tiår.Men det er så mange paradoks og så mye å studere for den som vil.

Jo gauper er også ålreite dyr.

Uansett jeg velger som vanlig å gå ut i dagen selv om sola altså glimrer med sitt fravær i dag som dere sikkert skjønner

😄

Ikk sol her heller, bare regn og mørke skyer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Meldt meg inn i foreningen ja

Absolutt enig man må bare prøve å forstå så godt man kan og kanskje jekke ned forbruket enda litt mer så kommer vi sikkert alle i mål selv om presset virker helt uendelig i dag på oss "vanlige"

Det er nyanser av forskjell i ordene kanskje jo får sikkert vite mer om det etter hvert

Vi er så mange som bare prøver å gjøre hva vi skal og ellers avventer NAV klar over det at alle ikke er så heldige at de fortsatt er på bena sine dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Veldig lei for at jeg har så store kommunikative problemer Føler jeg har kastet bort mye av tida deres og det er jeg oppriktig lei for

Det er bare ikke så lett når sykdom rammer i en fra før liten familie  så mye man visste veldig lite om på en måte😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Noen ganger ser jeg ånder som ekte personer. Jeg stod å røykte og så en dame med paraply og hvit jakke gikk bortover gaten, plutselig snudde hun. Kom nær meg, så stoppet hun og så rett opp på meg. Så gikk hun mot huset vårt og forsvant, hva var dette da? En hallusinasjon? Midt på lyse dagen? Jeg trodde det var en person og at hun ville komme inn til meg, fortelle meg noe. Men hun bare forsvant. Jeg sverger, jeg trodde det var en ekte person men må ha vært en ånd. Likte ikke at hun stirret på meg, så jeg så litt bort men hun fortsatte en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Noen ganger ser jeg ånder som ekte personer. Jeg stod å røykte og så en dame med paraply og hvit jakke gikk bortover gaten, plutselig snudde hun. Kom nær meg, så stoppet hun og så rett opp på meg. Så gikk hun mot huset vårt og forsvant, hva var dette da? En hallusinasjon? Midt på lyse dagen? Jeg trodde det var en person og at hun ville komme inn til meg, fortelle meg noe. Men hun bare forsvant. Jeg sverger, jeg trodde det var en ekte person men må ha vært en ånd. Likte ikke at hun stirret på meg, så jeg så litt bort men hun fortsatte en stund. 

Det er derfor legen har rett i at du bør øke dosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
36 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er derfor legen har rett i at du bør øke dosen.

Men hun var like virkelig som et vanlig menneske, jeg har opplevd det før. Og en kursleder sa en gang "Har dere noen gang sett en person på gaten, og plutselig er den vekke?. Da er det en ånd du har sett". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men hun var like virkelig som et vanlig menneske, jeg har opplevd det før.

Dette er et klassisk tegn på psykose.

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og en kursleder sa en gang "Har dere noen gang sett en person på gaten, og plutselig er den vekke?. Da er det en ånd du har sett". 

Hvorfor tror du blindt på alle fra den alternative siden mens du ikke vil høre på legestanden? 

Anonymkode: 3725d...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Noen ganger ser jeg ånder som ekte personer. Jeg stod å røykte og så en dame med paraply og hvit jakke gikk bortover gaten, plutselig snudde hun. Kom nær meg, så stoppet hun og så rett opp på meg. Så gikk hun mot huset vårt og forsvant, hva var dette da? En hallusinasjon? Midt på lyse dagen? Jeg trodde det var en person og at hun ville komme inn til meg, fortelle meg noe. Men hun bare forsvant. Jeg sverger, jeg trodde det var en ekte person men må ha vært en ånd. Likte ikke at hun stirret på meg, så jeg så litt bort men hun fortsatte en stund. 

Dette er alvorlig psykdom.

Anonymkode: 3725d...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men hun var like virkelig som et vanlig menneske, jeg har opplevd det før. Og en kursleder sa en gang "Har dere noen gang sett en person på gaten, og plutselig er den vekke?. Da er det en ånd du har sett". 

For deg var den virkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men hun var like virkelig som et vanlig menneske, jeg har opplevd det før. Og en kursleder sa en gang "Har dere noen gang sett en person på gaten, og plutselig er den vekke?. Da er det en ånd du har sett". 

PSYKOSE, kan du ikke bare ta det til deg?

Anonymkode: 60b6e...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et klassisk tegn på psykose.

Hvorfor tror du blindt på alle fra den alternative siden mens du ikke vil høre på legestanden? 

Anonymkode: 3725d...429

Måten hun stirrer på meg på, det var et blikk...det var ekte. Hva skal jeg tenke da, at jeg mister forstanden? Det er lettere for meg å tro på hun fra kurset, da er jeg ikke gal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er alvorlig psykdom.

Anonymkode: 3725d...429

Syns jeg taklet det bra, var bare redd hun skulle komme inn. Men hun forsvant jo i løse luften, dt er ikke sånt som skjer hver dag heller. Bare av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Måten hun stirrer på meg på, det var et blikk...det var ekte. Hva skal jeg tenke da, at jeg mister forstanden?

Du bør justere medisineringen som avtalt med lege.

Anonymkode: 3d923...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
41 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

For deg var den virkelig. 

Det eneste jeg ble redd for i ettertid var at det var en dødens engel, det blikket...måten hun stirret på meg på. Så vekk,men hun stod der fremdeles og stirret når jeg så igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PSYKOSE, kan du ikke bare ta det til deg?

Anonymkode: 60b6e...cb2

Hvordan kan jeg vite at det er psykose når det er så ekte? Midt på lyse dagen, helt klar i hodet? Føler meg ikke psykotisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør justere medisineringen som avtalt med lege.

Anonymkode: 3d923...372

Ja skal øke 1 april. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...