Gå til innhold

Hvilket parti synes du er aller verst?

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er for mye mistillit mellom de ulike partene i samfunnet vi lever i i dag! Jesus sa "elsk din neste som deg selv", og jammen tror jeg han hadde rett i det. Vi har kanskje gått litt bort fra barnelærdommen i all denne teknologien og medieflyten. Kanskje det er på tide for refleksjon og ettertanke, og forsøke å fiske ut noe av det som ligger latent i oss! For vi er alle barn i denne kaotiske verden, som alle bare forsøker å gjøre det best mulig for alle; for oss selv, være brødre, og naboer. Da må vi ikke la oss villede av en nyutsprungen tidsalder, hvor allting skjer for fort!

Anonymkode: 966ca...e4a

Du og jeg tror nok på ulike ting. Jeg foretrekker flerpartisystem med debatt ved saksuenighet, der flertallets løsninger utredes faglig og evt gjennomføres.

Jeg får ikke helt taket på hva du tenker som alternativ modell. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok beklager, jeg gamblet, var enten KRF som folk var negative til her eller jeg som brukte ordet kreftsvulst, jeg tippet vel feil da... men jeg er definitivt ikke et "fintfølende og omsorgsfulle menneske" ellers heller, altså..... hadde jeg rett i min antagelse smh

Anonymkode: 53fb3...ed4

Syns du virket ganske fintfølende jeg. :)

Anonymkode: 61a74...4b9

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du virket ganske fintfølende jeg. :)

Anonymkode: 61a74...4b9

Ok, beklager at jeg sa kreft ordet (?), da kan vi gå tilbake til topic :D  Hvilket parti liker du minst ?

AnonymBruker
1 minute ago, AnonymBruker said:

Ok, beklager at jeg sa kreft ordet (?), da kan vi gå tilbake til topic :D  Hvilket parti liker du minst ?

Og han sa k-ordet, k-ordet.

For første gang i historia.

Anonymkode: 966ca...e4a

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...