kovakova Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 Snart gått opp alle de 15 kg jeg gikk ned uten litium. Må nok innse at jeg ikke får lov til å være stabil da litium virker glimrende, men jeg kan ikke spise meg ihjel. 0 Siter
Underbar Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 Synes det er trist at lithium virker slik. Finnes noe tilleggsmedisin som kan redusere vektoppgangen? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 3. april 2017 Skrevet 3. april 2017 Det er en av de kjipe bivirkningene man kan få på Litium. Medikamentet er et tveegget sverd for mange, med god effekt på psyken til en høy pris. Jeg fikk ikke den bivirkningen, men jeg fikk forverret håndskjelving som jeg utgangskpunktet har slitt en del med... Også ble jeg veldig avflatet. Men... Det store og klassiske spørsmålet da. Er det alternativer du liker å spise når du får matsug som ikke har så mye kalorier? Kan du få hjelp med en kostholdsliste, eller få vurdert medisineringen din? 0 Siter
Kanonføde Skrevet 3. april 2017 Skrevet 3. april 2017 Drikker du 5 liter brus og 3 liter melk nå? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april 2017 Skrevet 3. april 2017 Har alltid spist mye når jeg har tatt antipsykotika uansett hvilken sort, bortsett fra abilify. Og jeg må ta det for å ikke bli syk, selvkontroll? Neida! 0 Siter
kovakova Skrevet 3. april 2017 Forfatter Skrevet 3. april 2017 3 timer siden, Kanonføde skrev: Drikker du 5 liter brus og 3 liter melk nå? Nei 0 Siter
Psykia AS Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 Legg til Topimax i små doser, 50-75 mg holder ofte slik vektoppgang i sjakk og den har og antidepressiv effekt. trapp opp svært langsomt 10-15 mg hver 14. dag. 0 Siter
kovakova Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Skrevet 2. mai 2017 På 7.4.2017 den 22.16, Psykia AS skrev: Legg til Topimax i små doser, 50-75 mg holder ofte slik vektoppgang i sjakk og den har og antidepressiv effekt. trapp opp svært langsomt 10-15 mg hver 14. dag. Skriver fastlegen ut dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.