Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Fontex?


Malwin22

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg begynte på Remeron antidepressiva for tre måneder siden. Disse hjalp utrolig mye med søvn på kveldene, noe jeg har slitt med i mange år! :o  Jeg sluttet på dem fordi jeg merket jeg fikk et ganske stort søtsug. Det har jeg hatt siden jeg var liten (jeg er 20 nå) men da jeg begynte å snuse for et år siden så ga søtsuget seg. Men da jeg begynte på Remeron så hadde jeg utrolig mye søtsug, og ble litt likegyldig. Spiste rett og slett alt uten å helt bry meg, og la på meg en del av disse valgene ^_^. Da jeg fant ut at jeg hadde lagt på meg, så holdt jeg et sunt kosthold, trente å gikk ned igjen (til tross for søtsuget på remeron). (Nei, du legger ikke på deg av selve tabletter, men av det du spiser) og nå jeg fikk nå anbefalt Fontex og starter på disse nå med nedtrappingen av Remeron.  Noen som har noen erfaringer med Fontex? :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...