Gå til innhold

Kan hjerneskade påvirke personligheten?


Norknight

Anbefalte innlegg

Har fått påvist hjerneskade.Eller mange små skader pga for høyt blodtrykk.Fastlegen leste MR rapporten og lurte på om det hendte noe spesielt i 1995? Ikke som jeg husker nå,med mindre også hukommelsen er skadet.

Hvis ja,kan kriminelle og spesielt drapsmenn ha en medfødt hjerneskade? Noen forskning på området? Hører gjene fra en ekspert.

Heldigvis for meg har ikke intelligens og hukommelse blir hardest rammet,men personlighet kan ha fått en mindre skade.Har fått spørsmål om jeg har forandret meg etter 1995,noe jeg ikke vet noenting om.

Urolig,tykk mann 58.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell

Jeg var støttekontakt for ei jente som var utsatt for en alvorlig ulykke. Hun fikk påvist en liten hjerneskade (altså, i tillegg til mye annet) og hun forandret seg totalt. Vet ikke om dette kan sammenlignes med deg, men ja det er altså mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...