Gå til innhold

Bare av nysgjerrighet.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hm. Synes ikke jeg har så mange tråder om "åndelighet" på gang jeg. Spammer jeg? Det er vel opp til admin å bedømme, og deretter slette?

Og- jeg tror nesten ikke jeg ser deg delta i en tråd uten å si noe om energier, ånder, krefter eller åndelighet jeg. Kan du linke til en tråd der dét ikke er nevnt i ett av svarene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
10 minutter siden, Kayia skrev:

Og- jeg tror nesten ikke jeg ser deg delta i en tråd uten å si noe om energier, ånder, krefter eller åndelighet jeg. Kan du linke til en tråd der dét ikke er nevnt i ett av svarene dine?

'Har så mange vondter' på førstesiden

Anonymkode: d915f...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

'Har så mange vondter' på førstesiden

Anonymkode: d915f...b8e

Et hederlig unntak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Kayia skrev:

Og- jeg tror nesten ikke jeg ser deg delta i en tråd uten å si noe om energier, ånder, krefter eller åndelighet jeg. Kan du linke til en tråd der dét ikke er nevnt i ett av svarene dine?

Alle dere som svarer henne gir henne jo også næring til all åndeligheten.... Så dere er faktisk ikke så mye bedre selve. NHD skrev mange ganger at det er nytteløst å diskutere innholdet i vrangforestillinger. 

Anonymkode: 93843...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
38 minutter siden, Kayia skrev:

Har du ikke ansvar selv? Skal vi alle, etter din mening, bare fyre løs med det som måtte falle oss inn her inne, og så overlate til admin å slette?

Det syns jeg er en veldig ansvarsfraskrivende holdning. 

Trodde seriøst jeg ikke hadde gjort noe galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
38 minutter siden, Kayia skrev:

Og- jeg tror nesten ikke jeg ser deg delta i en tråd uten å si noe om energier, ånder, krefter eller åndelighet jeg. Kan du linke til en tråd der dét ikke er nevnt i ett av svarene dine?

Javel, får slutte å skrive her da hvis det er så galt det jeg skriver, trodde ikke jeg hadde gjort noe galt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Javel, får slutte å skrive her da hvis det er så galt det jeg skriver, trodde ikke jeg hadde gjort noe galt nå. 

Du trenger ikke slutte å skrive, det er ikke det folk reagerer på, kan du ikke bare la være skrive om åndelighet og den slags men skrive om andre ting? 

Anonymkode: 93843...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke slutte å skrive, det er ikke det folk reagerer på, kan du ikke bare la være skrive om åndelighet og den slags men skrive om andre ting? 

Anonymkode: 93843...e50

Trodde ikke jeg hadde skrevet så mye om åndelighet? Får inntrykk av at folk vil ha meg vekk, skal bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Trodde ikke jeg hadde skrevet så mye om åndelighet? Får inntrykk av at folk vil ha meg vekk, skal bli!

Nei, folk vil ikke ha deg vekk. 

Anonymkode: 93843...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Javel, får slutte å skrive her da hvis det er så galt det jeg skriver, trodde ikke jeg hadde gjort noe galt nå. 

Hvorfor det? Du kan bare slutte å skrive om medisinering (som både NHD og admin har bedt deg om mange ganger) og troen din? Du har da så masse annet å bidra med? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Kayia skrev:

Hvorfor det? Du kan bare slutte å skrive om medisinering (som både NHD og admin har bedt deg om mange ganger) og troen din? Du har da så masse annet å bidra med? :) 

Syns ikke det er opp til deg å bestemme hva jeg kan og ikke kan skrive, men greit! Har vel ikke skrevet om medisinering nå? Hvorfor plager det deg sånn det jeg skriver om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Syns ikke det er opp til deg å bestemme hva jeg kan og ikke kan skrive, men greit! Har vel ikke skrevet om medisinering nå? Hvorfor plager det deg sånn det jeg skriver om?

Det plager meg ikke, men jeg tror ikke du er bevisst at du messer. 

Mitt spørsmål til deg var om du har noen tanker om hvorfor du har så sterkt behov for å messe og forsøke å omvende de som ikke deler din tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Kayia skrev:

Det plager meg ikke, men jeg tror ikke du er bevisst at du messer. 

Mitt spørsmål til deg var om du har noen tanker om hvorfor du har så sterkt behov for å messe og forsøke å omvende de som ikke deler din tro? 

Det er ikke min hensikt å messe. Virker som det plager deg når du ber meg slutte å skrive om visse ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke min hensikt å messe. Virker som det plager deg når du ber meg slutte å skrive om visse ting. 

Jeg tror heller ikke det er din hensikt. Jeg tror bare ikke du er bevisst at det er messing du driver med. Derfor min oppfordring til å bytte ut "energier" og "åndelighet" med "Gud" eller "Allah" for å bli bevisst hva du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Kayia skrev:

Jeg tror heller ikke det er din hensikt. Jeg tror bare ikke du er bevisst at det er messing du driver med. Derfor min oppfordring til å bytte ut "energier" og "åndelighet" med "Gud" eller "Allah" for å bli bevisst hva du skriver. 

Det jeg skriver om har ingenting med relgion å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det jeg skriver om har ingenting med relgion å gjøre. 

Insisterer du ikke på at alt det åndelige er din tro (og ikke psykdom)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Kayia skrev:

Insisterer du ikke på at alt det åndelige er din tro (og ikke psykdom)?

Ingen kommentar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, Kayia skrev:

Har du ikke ansvar selv? Skal vi alle, etter din mening, bare fyre løs med det som måtte falle oss inn her inne, og så overlate til admin å slette?

Det syns jeg er en veldig ansvarsfraskrivende holdning. 

Ansvarsfraskrivende? Forstår ikke hva som er poenget ditt med dette? Fyre løs med det som måtte falle dere inn? Er det så gale det jeg skriver? Er det virkelig spam? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ansvarsfraskrivende? Forstår ikke hva som er poenget ditt med dette? Fyre løs med det som måtte falle dere inn? Er det så gale det jeg skriver? Er det virkelig spam? 

Spam er ikke riktig ord, jeg trekker den tilbake. Men igjen: Mitt spørsmål til deg var om du har noen tanker om hvorfor du har så sterkt behov for å overbevise andre om hva du tror på og forsøke å omvende de som ikke deler din tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...