Gå til innhold

Bare av nysgjerrighet.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Akkurat nå, Kayia skrev:

Spam er ikke riktig ord, jeg trekker den tilbake. Men igjen: Mitt spørsmål til deg var om du har noen tanker om hvorfor du har så sterkt behov for å overbevise andre om hva du tror på og forsøke å omvende de som ikke deler din tro? 

Som sagt jeg prøver ikke å omvende andre! Men må vel få lov til å fortelle hva jeg tror på? Det gjør jo andre her og i aller høyeste grad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

NHD skrev mange ganger at det er nytteløst å diskutere innholdet i vrangforestillinger. 

Er det da Sannheten?

Anonymkode: 852e0...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Kayia said:

Jeg tror heller ikke det er din hensikt. Jeg tror bare ikke du er bevisst at det er messing du driver med. Derfor min oppfordring til å bytte ut "energier" og "åndelighet" med "Gud" eller "Allah" for å bli bevisst hva du skriver. 

Kanskje det bør bli som med blåbærkratt på KG?

Anonymkode: 852e0...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det bør bli som med blåbærkratt på KG?

Anonymkode: 852e0...2bf

Den skjønte jeg ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutes ago, Kayia said:

Den skjønte jeg ikke?

Det fungerer slik at forumsoftwaren automatisk bytter ut ord A med og B. Så hvis stjernestøv kanskje skriver "energier", at det blir byttet ut med "terrassebord".

Anonymkode: 852e0...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fungerer slik at forumsoftwaren automatisk bytter ut ord A med og B. Så hvis stjernestøv kanskje skriver "energier", at det blir byttet ut med "terrassebord".

Anonymkode: 852e0...2bf

:) kanskje dét hadde vært en god bevissgjører ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Liker lite å bli angrepet når jeg ikke forstår hva jeg har gjort galt! Så vær snill å slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Liker lite å bli angrepet når jeg ikke forstår hva jeg har gjort galt! Så vær snill å slett!

Jeg synes du bare skal fortsette med å skrive det du vil. Folk må bare lese tråder de ønsker.

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, cilie skrev:

Jeg synes du bare skal fortsette med å skrive det du vil. Folk må bare lese tråder de ønsker.

Takk, det er jeg enig i. Folk trenger ikke på død og liv lese det jeg skriver, det er noe som heter valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutes ago, cilie said:

Folk må bare lese tråder de ønsker.

Vet du, det er jeg 100% enig i!!! :D

Makan.

Anonymkode: 852e0...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dette er et forum om psykiatri , så er det ikke til å unngå at opplevelser som har med  unaturlige opplevelser også  dukker opp, og må kommenteres. Jeg opplever ikke at Sternestøv prøver å omvende noen, eller prøver å overbevise andre, at det hun opplever ikke realistisk eller virkelig. Hun har jo selv stilt spørsmål rundt dette, hvis jeg ikke husker feil. Jeg for min del tror ikke det er noe utenomjordisk,  men at  hun opplever en eller annen form for illusjon, som  mest sannsynlig er at hjernen spiller inn her, siden det har vært snakk om psykotiske tilstander. Det er det jeg  sitter igjen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 minutter siden, FGT skrev:

Selv om dette er et forum om psykiatri , så er det ikke til å unngå at opplevelser som har med  unaturlige opplevelser også  dukker opp, og må kommenteres. Jeg opplever ikke at Sternestøv prøver å omvende noen, eller prøver å overbevise andre, at det hun opplever ikke realistisk eller virkelig. Hun har jo selv stilt spørsmål rundt dette, hvis jeg ikke husker feil. Jeg for min del tror ikke det er noe utenomjordisk,  men at  hun opplever en eller annen form for illusjon, som  mest sannsynlig er at hjernen spiller inn her, siden det har vært snakk om psykotiske tilstander. Det er det jeg  sitter igjen med.

Takk for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, stjernestøv skrev:

Liker lite å bli angrepet når jeg ikke forstår hva jeg har gjort galt! Så vær snill å slett!

Det er ingen moderatorer eller andre som finleser forumet og får med seg slike meldinger som dette om å slette. Ønsker du sletting må du enten rapportere (bruke rapporter-knappen i innlegget) og der skrive at du ønsker sletting, eller sende en e-post til adm.

 

Når det er sagt ser jeg ikke behovet for sletting av denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Xtra skrev:

Det er ingen moderatorer eller andre som finleser forumet og får med seg slike meldinger som dette om å slette. Ønsker du sletting må du enten rapportere (bruke rapporter-knappen i innlegget) og der skrive at du ønsker sletting, eller sende en e-post til adm.

 

Når det er sagt ser jeg ikke behovet for sletting av denne tråden. 

Ok. Har gjort det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...