Gå til innhold

Hvorfor er livet så vondt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

For meg så handler det mye om at liksom alle i verden "snakker til sin menighet" og jeg føler meg så utenfor av og til at halsen vil sprenges og jeg kjenn "Skrik" inni meg og stort opprørhet fordi verden synes bare full av " avgudsdyrkelse" nesten uansett hva det handler om. Vet med meg selv at akkurat dette er synsing.

Mitt hjerte er også så redd for enda mere kriger og elendighet i verden.

Opplever mye som egen feil fordi alle andre synes jo som de jobber jevnt og trutt mot fine og flotte mål Kanskje mangler jeg den dype respekten for andre som mange snakker om i dag kanskje passer jeg bare ikke inn noe sted fordi jeg er så " ødelagt" eller talentløs eller bare doven og latVanskelig å si noe konkret Kanskje preges jeg for mye av angst og dårlig og selvforskjømt helse ,Ikke at jeg føler meg direkte ensom har aldri egentlig kjent på det ,eller kanskje er det bare sånne ting alle har mer eller mindre i et langt liv.

Det føles bare som noe skjebnesvangert vondt som aldri går bort

Vanskelig å definere Tror ikke bare det er tilkortkommenhet overfor andres så mye mere vellykkede liv.Det er mer tungt Kommer kanskje aldri selv en gang til å forstå  Enda mer vanskelig uten ende En slags indre kortslutning

Vanskelig å sette ord på Har følt meg forfulgt hele livet av dette og det blir aldri bedre uansett

Prøver å bli bedre på ressursforvaltning og bli mere bevisst hva jeg bruker tid og krefter på og vet dessverre at så mange har det så mye verre dessverre også i våre dager.

Anonymkode: 2fea5...5ca

AnonymBruker
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan er det vondt?

Anonymkode: 8f45e...f6f

Jeg føler meg aldri akseptert. Eller en del av noe. Hvis noen er vennlige tenker jeg alltid at det har en annen forklaring. Så det er ensomt. Jeg vet ikke hva som stemmer av det heller, av hva andre føler.

Anonymkode: aedac...b4c

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...