Gå til innhold

Nytt liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært mye syk og uten arbeid i nesten to år.  Har ikke fast jobb og er godt voksen.  Jeg hadde store søvnproblemer og fikk mer og mer sovepiller og beroligende.  Siden ble jeg mer og mer syk av alle pillene, og tok da enda mer piller.  For et halvt år siden satte jeg foten ned og nektet å ta mer piller.  Jeg byttet fastlege og fikk en ny som støttet meg bra igjennom abstinenser osv.  Ikke lenge etterpå kuttet jeg ut psykologen som viste irritasjon over det jeg snakket om.  Jeg betaler ikke psykolog hvor jeg må ta hensyn til vedkommendes følelser når jeg snakker. 

Jeg har nå oppdaget at mesteparten av både psykiske og fysiske plagene jeg hadde bunnet i for mye medisinering som ble foreskrevet av flere leger.  Jeg hadde mye selvmordstanker som forsvant.  Svimmelhet, hodepine og kvalme forsvant også.

Jeg er nå nesten uten medisinering, har fått en jobb og stortrives.  Søkte lederstilling på den jobben i dag;).  Jeg er i gang med politisk aktivitet som før, går ut med venner på kino, teater, etc.  Livet er herlig igjen!

Anonymkode: 37c94...f49

AnonymBruker
Skrevet

Så flott. Det er alt for lett å bli satt på en vanvittig pillekur i våre dager.

Anonymkode: bb302...75b

AnonymBruker
Skrevet

Fint for deg. Men det at man bruker medisiner mot søvnvansker eller annet betyr ikke at man ikke har et fullverdig liv. Det kan derimot være en nødvendighet for mange..

Anonymkode: 3f9a7...811

AnonymBruker
Skrevet

Høres bare helt fantastisk ut å ha lykkes så bra Ønsker bare lykke til av hele mitt hjerte

Jeg har selv alltid erfart at " nissen lett flytter med på lasset" men jeg har kanskje aldri prøvd nok eller ordentlig nok eller " kuttet navlestrengen riktig" Dvs frigjort meg fra det nødvendige for meg

Men man bør stole mer på seg selv tror jeg slik du har klart.

Anonymkode: 200c4...6cb

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint for deg. Men det at man bruker medisiner mot søvnvansker eller annet betyr ikke at man ikke har et fullverdig liv. Det kan derimot være en nødvendighet for mange..

Anonymkode: 3f9a7...811

Ikke misforstå meg.  Jeg har ingenting imot medisiner mot søvnvansker og andre ting.  I mitt tilfelle hadde jeg brukt sovemedisiner i åresvis, men da jeg fikk de sterkeste og farligste gikk det for langt.  De fleste leger skriver ikke ut mogadon og vival helt hemningsløst som skjedde i mitt tilfelle.  Det eskalerte og ble livsfarlig.  Jeg trodde på legene og fortsatte lenge, veldig lenge.  Jeg hadde langt fra fullverdig liv i noen år, men jeg hadde brukt sovemedisiner veldig lenge før det. 

Anonymkode: 37c94...f49

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...