AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 Skrevet 27. april 2017 Hei. Er det normalt å i periodesvis være svekket kognitivt , da med tanke på konsetrasjon, hukommelse, ordleggingsvansker blant annet. Er så rart ettersom mine kognitive evner veksler ca hver 9 dage i strekk, så blir jeg sjapp igjen , og mister konsenttrasjon og hukommelesen igjen håper på svar:-)) Anonymkode: a0d1b...f16 0 Siter
Villanda Skrevet 28. april 2017 Skrevet 28. april 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Er det normalt å i periodesvis være svekket kognitivt , da med tanke på konsetrasjon, hukommelse, ordleggingsvansker blant annet. Er så rart ettersom mine kognitive evner veksler ca hver 9 dage i strekk, så blir jeg sjapp igjen , og mister konsenttrasjon og hukommelesen igjen håper på svar:-)) Anonymkode: a0d1b...f16 Tror det er ganske vanlig ja. Spesielt i sykdomsperioden, men hos noen også imellom episodene. Hva mente du, 9 dager bra, og så dårligere? Hvor lang tid tar det før det kommer seg igjen? 0 Siter
kovakova Skrevet 30. april 2017 Skrevet 30. april 2017 Jeg tok nevropsykologisk test og de sa jeg var blitt sånn pga bipolar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.