Gå til innhold

Er det normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- å hate seg selv fordi man har mislykkes?

Var i bursdag i kveld og spiste kake, og nå angrer jeg så mye at jeg har lyst til å... ja, sier ikke mer...

Skulle jo slanke meg...

Anonymkode: fb51f...caf

AnonymBruker
Skrevet

Er det å gjøre det som er unormalt.

Anonymkode: 5bed0...a12

AnonymBruker
Skrevet

"Gjørde det" kan her bety flere ting. Mener du å hate seg selv, spise kake, angre, eller å slanke seg? Kan du forklare hva av dette som er unormalt? 

Eller kanskje du sikter til setningen om at jeg har lyst til å... (Prikkene står for selvskading. Akkurat det vet jeg er unormalt, og jeg har heldigvis klart å styre unna).  

AnonymBruker
Skrevet

Tenker generelt. Det er ikke sykt å "ha lyst til" noe, men det kan være sykt om man utfører det. F.eks. selvskading eller tvungent oppkast.

Jeg vet i alle fall at jeg tenker ofte på å fremkalle brekninger. Men jeg har aldri gjort det. Nå nevnte du selvskading i innlegg #2, men for meg blir det mer naturlig å kaste opp om man har spist for mye og er misfornøyd med vekten. Det løser på en måte problemet...

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt sant. Å kaste opp hadde løst problemet. Får gjøre det heretter, hvis det skjer igjen.

Er vel bedre enn å skade seg iallefall. God natt, nå får jeg sove. 😊

AnonymBruker
Skrevet

God natt! :)

Får drite det ut i morra!!!

Gjest Maggie55
Skrevet

Problemet er ofte at man vil så altfor mye på samme tid synes jeg

og kan ofte være motstridende ting

jeg føler meg ikke bare mislykket men låst

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er helt sant. Å kaste opp hadde løst problemet. Får gjøre det heretter, hvis det skjer igjen.

Er vel bedre enn å skade seg iallefall. God natt, nå får jeg sove. 😊

Det beste er å tenke at "Mmmm, det var en god kake!" og så ta seg en lang gåtur eller en litt kortere løpetur dagen etter. :) Selvskading eller å begynne å fremprovosere spying gjør bare vondt verre.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker generelt. Det er ikke sykt å "ha lyst til" noe, men det kan være sykt om man utfører det. F.eks. selvskading eller tvungent oppkast.

Jeg vet i alle fall at jeg tenker ofte på å fremkalle brekninger. Men jeg har aldri gjort det. Nå nevnte du selvskading i innlegg #2, men for meg blir det mer naturlig å kaste opp om man har spist for mye og er misfornøyd med vekten. Det løser på en måte problemet...

Spørs om det skaper flere problemer enn det "løser".

Skrevet

Til TS. Nei, dette er ikke normalt (i betydningen friskt).

Skrevet

De fleste vil unne seg litt kake i bursdag 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg misslykkes hele tiden og har stanget hodet i veggen siden jeg ble født. Det hele blir en vane...

Noen kilo for mye er bare deilig.

Anonymkode: 4d5d5...425

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...