AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 Skrevet 30. april 2017 - å hate seg selv fordi man har mislykkes? Var i bursdag i kveld og spiste kake, og nå angrer jeg så mye at jeg har lyst til å... ja, sier ikke mer... Skulle jo slanke meg... Anonymkode: fb51f...caf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 Skrevet 30. april 2017 Er det å gjøre det som er unormalt. Anonymkode: 5bed0...a12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 "Gjørde det" kan her bety flere ting. Mener du å hate seg selv, spise kake, angre, eller å slanke seg? Kan du forklare hva av dette som er unormalt? Eller kanskje du sikter til setningen om at jeg har lyst til å... (Prikkene står for selvskading. Akkurat det vet jeg er unormalt, og jeg har heldigvis klart å styre unna). Anonymkode: fb51f...caf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 Tenker generelt. Det er ikke sykt å "ha lyst til" noe, men det kan være sykt om man utfører det. F.eks. selvskading eller tvungent oppkast. Jeg vet i alle fall at jeg tenker ofte på å fremkalle brekninger. Men jeg har aldri gjort det. Nå nevnte du selvskading i innlegg #2, men for meg blir det mer naturlig å kaste opp om man har spist for mye og er misfornøyd med vekten. Det løser på en måte problemet... Anonymkode: 5bed0...a12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 Ja, det er helt sant. Å kaste opp hadde løst problemet. Får gjøre det heretter, hvis det skjer igjen. Er vel bedre enn å skade seg iallefall. God natt, nå får jeg sove. 😊 Anonymkode: fb51f...caf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 God natt! Får drite det ut i morra!!! Anonymkode: 5bed0...a12 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 Problemet er ofte at man vil så altfor mye på samme tid synes jeg og kan ofte være motstridende ting jeg føler meg ikke bare mislykket men låst 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er helt sant. Å kaste opp hadde løst problemet. Får gjøre det heretter, hvis det skjer igjen. Er vel bedre enn å skade seg iallefall. God natt, nå får jeg sove. 😊 Anonymkode: fb51f...caf Det beste er å tenke at "Mmmm, det var en god kake!" og så ta seg en lang gåtur eller en litt kortere løpetur dagen etter. Selvskading eller å begynne å fremprovosere spying gjør bare vondt verre. 1 Siter
Villanda Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker generelt. Det er ikke sykt å "ha lyst til" noe, men det kan være sykt om man utfører det. F.eks. selvskading eller tvungent oppkast. Jeg vet i alle fall at jeg tenker ofte på å fremkalle brekninger. Men jeg har aldri gjort det. Nå nevnte du selvskading i innlegg #2, men for meg blir det mer naturlig å kaste opp om man har spist for mye og er misfornøyd med vekten. Det løser på en måte problemet... Anonymkode: 5bed0...a12 Spørs om det skaper flere problemer enn det "løser". 0 Siter
man Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 Til TS. Nei, dette er ikke normalt (i betydningen friskt). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 Jeg misslykkes hele tiden og har stanget hodet i veggen siden jeg ble født. Det hele blir en vane... Noen kilo for mye er bare deilig. Anonymkode: 4d5d5...425 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.