Blomsterfluen Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 (endret) Sån ser øyne-partiet mitt i fjeset ut. I tillegg har jeg ikke hals (fedme), bare en fettpose under haka. Jeg er den mennesketypen jeg vil kalle "dumb-sapiens". Haka mi: Erdet derfor folk og barn stirrer så stygt på meg når de ser meg på gata? Endret 1. mai 2017 av Blomsterfluen 0 Siter
Kanonføde Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 35 minutes ago, Blomsterfluen said: Erdet derfor folk og barn stirrer så stygt på meg når de ser meg på gata? Hvordan vet du at de gjør det? Du som er psyk må være skeptisk og kritisk til hva du føler, tenker og opplever. 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 1. mai 2017 Skrevet 1. mai 2017 Dette så da ikke stygt ut. Helt vanlig utseende. Ikke bekymre deg for dette, 1 Siter
Blomsterfluen Skrevet 2. mai 2017 Forfatter Skrevet 2. mai 2017 9 timer siden, Kanonføde skrev: Hvordan vet du at de gjør det? Du som er psyk må være skeptisk og kritisk til hva du føler, tenker og opplever. Jeg har bare insomni, helseangst og autisme og foreløpig OCD. Men jeg ser at barn niglor på meg om de kommer forbi meg på foreksempel burgerking. 0 Siter
Underbar Skrevet 2. mai 2017 Skrevet 2. mai 2017 Du ser da helt normal ut. Hva med å ta et bilde fra normal vinkel uten å gjøre deg til? 3 Siter
Blomsterfluen Skrevet 3. mai 2017 Forfatter Skrevet 3. mai 2017 På 2.5.2017 den 11.51, Underbar skrev: Du ser da helt normal ut. Hva med å ta et bilde fra normal vinkel uten å gjøre deg til? ok. Det går bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.