Gå til innhold

Blå poser under øyne og monobryn...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Sån ser øyne-partiet mitt i fjeset ut. I tillegg har jeg ikke hals (fedme), bare en fettpose under haka. Jeg er den mennesketypen jeg vil kalle "dumb-sapiens".

Blå øyneposer og stygge bryn

Haka mi:

Feit

Erdet derfor folk og barn stirrer så stygt på meg når de ser meg på gata?

Endret av Blomsterfluen
Kanonføde
Skrevet
35 minutes ago, Blomsterfluen said:

Erdet derfor folk og barn stirrer så stygt på meg når de ser meg på gata?

Hvordan vet du at de gjør det? Du som er psyk må være skeptisk og kritisk til hva du føler, tenker og opplever.

Worrisome Plenty
Skrevet

Dette så da ikke stygt ut. Helt vanlig utseende. Ikke bekymre deg for dette, :)

Blomsterfluen
Skrevet
9 timer siden, Kanonføde skrev:

Hvordan vet du at de gjør det? Du som er psyk må være skeptisk og kritisk til hva du føler, tenker og opplever.

Jeg har bare insomni, helseangst og autisme og foreløpig OCD. Men jeg ser at barn niglor på meg om de kommer forbi meg på foreksempel burgerking.

Skrevet

Du ser da helt normal ut. Hva med å ta et bilde fra normal vinkel uten å gjøre deg til?

Blomsterfluen
Skrevet
På 2.5.2017 den 11.51, Underbar skrev:

Du ser da helt normal ut. Hva med å ta et bilde fra normal vinkel uten å gjøre deg til?

ok. Det går bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...