Gå til innhold

Hvor raskt kan jeg begynne på en ny antidep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tidligere skrevet her inne så fikk jeg overdose av sertralin, og ble forgiftet. En lege satt meg på 100 mg gram, og dosen var så stor at jeg ikke var menneske i over en mnd, til en annen lege fikk stoppet dette, men jeg kunne ikke kutte rett av, men måtte seponere. Etter et helvete uten like, og jeg unner ikke min værste fiende  å oppleve dette. Ettervært  så begynte giften å avta.. Men det var etter besvimelse,masse diare, brekking, lite søvn, fikk ikke i meg mat , og det lille jeg fikk kom opp igjen. Svettet som en gris, og hadde det helt for jævlig.Kroppen ristet og jeg trudde seriøst jeg skulle stryke med. 

Nå er jeg endelig nede på 25 mg, og har enda bivirkninger men jeg klarer å holde ut. Jeg skal gå på dette til onsdagen. Torsdag har jeg ny time hos legen ( hun har fulgt meg opp hele tiden)  Jeg vil ALDRI ta denne medisin igjen i hele mitt liv. Jeg er rett og slett livredd denne typen medisin. Spørsmålet mitt blir da - Hvor lang tid etter jeg har sluttet med sertralin kan jeg begynne på en annen jeg vet jeg tåler?  For å være uten medisin er ikke et alternativ. Jeg har brukt annet som har virket sånn halveis, å derfor ville dem gi med sertralin. Jeg har også brukt seroxat før som virket, men husker ikke hvorfor jeg byttet da det er så lenge siden. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan begynne dagen etter.

Anonymkode: 7ed9f...b47

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan begynne dagen etter.

Anonymkode: 7ed9f...b47

Hu nye legen jeg har mente vist jeg måtte vente en uke.. Syntes det var merkelig. Men hun prøver å framskynde timen jeg venter på hos DPS, og der får jeg jo snakke med en psykiater.

stjernestøv
Skrevet
19 timer siden, Mailill skrev:

Hu nye legen jeg har mente vist jeg måtte vente en uke.. Syntes det var merkelig. Men hun prøver å framskynde timen jeg venter på hos DPS, og der får jeg jo snakke med en psykiater.

Er det solar plexus chakraet du har bilde av?

Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det solar plexus chakraet du har bilde av?

Ja stemmer:) det er den delen jeg jobber med nu..

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Mailill skrev:

Ja stemmer:) det er den delen jeg jobber med nu..

Ok :) Får mye energi inn der jeg,en stund teipet jeg magnetisert alliminiumsfolie der for å beskytte meg. Men tror ikke det hjalp så mye, tok det inn fordi. 

Skrevet
50 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Får mye energi inn der jeg,en stund teipet jeg magnetisert alliminiumsfolie der for å beskytte meg. Men tror ikke det hjalp så mye, tok det inn fordi. 

Om vi føler mye energier der er fordi vi ikke bare er energier men også en kropp, og vår psyke slåes lett inn i området rundt den chakraen. Så å beskytte det som er, vil ikke hjelpe.  Det eneste som hjelper er å jobbe med seg selv uten frykt, men siden vi plages av angst, og har alskens diagnoser så må vi ta til hjelp med medisiner. Når medisin har balansert kroppen så kan man jobbe med å få det bra i livet sitt. Insikt på sin egen diagnose er viktig, og samtidig ha beina på jorda. Dette er slik jeg ser det:) 

Når medisinene slår inn hos meg vet jeg at jeg vil få det mye bedre, men jeg må også gjøre noe selv. Siden jeg har vært her før så vet jeg hva som må til, og det kreves viljestyrke og strategier til å mestre livet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken SSRI var det som hjalp deg?.

Anonymkode: e3415...367

stjernestøv
Skrevet
2 timer siden, Mailill skrev:

Om vi føler mye energier der er fordi vi ikke bare er energier men også en kropp, og vår psyke slåes lett inn i området rundt den chakraen. Så å beskytte det som er, vil ikke hjelpe.  Det eneste som hjelper er å jobbe med seg selv uten frykt, men siden vi plages av angst, og har alskens diagnoser så må vi ta til hjelp med medisiner. Når medisin har balansert kroppen så kan man jobbe med å få det bra i livet sitt. Insikt på sin egen diagnose er viktig, og samtidig ha beina på jorda. Dette er slik jeg ser det:) 

Når medisinene slår inn hos meg vet jeg at jeg vil få det mye bedre, men jeg må også gjøre noe selv. Siden jeg har vært her før så vet jeg hva som må til, og det kreves viljestyrke og strategier til å mestre livet. :)

Ja det er vel noe i det :) 

Men kroppen er jo og energi? Jaja...

Må ha begge bena plantet på jorden ja. 

Jeg takler ikke disse energiene, ble slått i bakken i dag og. Kom plutselig som kastet over meg, klarer ikke beskytte meg selv. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

På hvilken måte kom den energien over deg på?  Altså en energi som er utenfor din kropp? siden den ble kastet på deg?  

Skrevet

Ja stjernestøv, vi er energi.. Bare jeg som skrev klumsete. Energi nivåene trenger å være i balanse, og når den ikke er det kan man reagere på forskjelig vis. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken SSRI var det som hjalp deg?.

Anonymkode: e3415...367

Seroxat

AnonymBruker
Skrevet

For noe idioti! Ja, alt er energi, det ble beskrevet av Einstein og kan utrykkes med "e = mc^2". Det er prinsippet bak en atombombe. Men det er neppe det dere tenker på. Hva tenker dere egentlig, klarer dere å konkretisere det, eller blir det bare tungetale nærmest? Hva pokker betyr "energi nivåene må være i balanse"?

Bare tull og svada hele greia!

Anonymkode: c22d3...d2c

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, Mailill skrev:

Ja stjernestøv, vi er energi.. Bare jeg som skrev klumsete. Energi nivåene trenger å være i balanse, og når den ikke er det kan man reagere på forskjelig vis. 

Ja energicentrene trenger å være i balanse, og det er ikke mine. Bare kaos. 

stjernestøv
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe idioti! Ja, alt er energi, det ble beskrevet av Einstein og kan utrykkes med "e = mc^2". Det er prinsippet bak en atombombe. Men det er neppe det dere tenker på. Hva tenker dere egentlig, klarer dere å konkretisere det, eller blir det bare tungetale nærmest? Hva pokker betyr "energi nivåene må være i balanse"?

Bare tull og svada hele greia!

Anonymkode: c22d3...d2c

Noen tror på det  og noen ikke. 

http://www.sjelensunivers.com/46903777

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...