AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 -det er blitt her på dette forumet. Mange rare mennesker også. Og rare problemstillinger. Tror jeg tar meg en laaang pause nå! Tjola-hoppsa-sa og ha det bra, alle sammen. Anonymkode: ae1a0...897 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: -det er blitt her på dette forumet. Mange rare mennesker også. Og rare problemstillinger. Tror jeg tar meg en laaang pause nå! Tjola-hoppsa-sa og ha det bra, alle sammen. Anonymkode: ae1a0...897 Mye rart her ja. Så sånn er nok det. Vi får se hva som skjer. Vi får se. Men men. Anonymkode: 178e6...51c 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 Så kom med noe spennende du da ... Anonymkode: 7b48e...00f 0 Siter
Kayia Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: -det er blitt her på dette forumet. Mange rare mennesker også. Og rare problemstillinger. Tror jeg tar meg en laaang pause nå! Tjola-hoppsa-sa og ha det bra, alle sammen. Anonymkode: ae1a0...897 Må fnise litt, men siden vi ikke vet hvem du er vet vi ikke at det er akkurat du som melder fra at du tar en pause heller 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange rare mennesker også. Anonymkode: ae1a0...897 Ja i psykiatrien er det mange "rare" mennesker, det de har kalles psykiske lidelser, og har mange ulike former Er du ute etter å treffe "normale" mennesker, så er du på feil sted, men håper du finner din plass et sted Lykke til Anonymkode: c3516...4af 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 10. mai 2017 Skrevet 10. mai 2017 Jeg tar også pause til neste vår Ikke fordi noe er kjedelig men prøver å tenke på andre ting for å se om det hjelper Alt godt😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.