Kanonføde Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 Kan det hende Hitler hadde asperger? At en kan se på holocaust og raserenhet som sykelig opptatthet av orden og struktur. Bare noe jeg tilfeldigvis kom til å tenke på. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 28 minutter siden, Kanonføde skrev: Kan det hende Hitler hadde asperger? At en kan se på holocaust og raserenhet som sykelig opptatthet av orden og struktur. Bare noe jeg tilfeldigvis kom til å tenke på. Vet ikke jeg, men jeg var på et kurs en gang der jeg fikk vite at han var esoterisk. 0 Siter
Kanonføde Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Skrevet 9. mai 2017 15 minutes ago, stjernestøv said: Vet ikke jeg, men jeg var på et kurs en gang der jeg fikk vite at han var esoterisk. Ser at det er noen som teoretiserer at nazismen har et okkult opphav. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, Kanonføde skrev: Ser at det er noen som teoretiserer at nazismen har et okkult opphav. Ja. Nazi tegnet er jo et åndelig eller okkult symbol. 0 Siter
Kanonføde Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Skrevet 9. mai 2017 1 minute ago, stjernestøv said: Ja. Nazi tegnet er jo et åndelig eller okkult symbol. Det er et religiøst symbol som skal gi lykke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Kanonføde skrev: Det er et religiøst symbol som skal gi lykke. Hm ok. Ga ikke mye lykke nei. 0 Siter
Kanonføde Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Skrevet 9. mai 2017 4 minutes ago, stjernestøv said: Hm ok. Ga ikke mye lykke nei. Kanskje nazistene / NSDAP / Hitler tenkte det skulle gjøre det. Siden han/de trakk inn dette religiøse symbolet fra østlig religion, og de jo var kristne, kan man kanskje se på nazisme som nyreligiøsitet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 Han hadde nok sitt å stri med ... Hadde nok en vanskelig bakgrunn, psykiske problemer og mest sannsynlig andre diagnoser. Hvem vet?. Utrolig nok fikk han med seg en hel nasjon... Anonymkode: 45199...001 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, Kanonføde skrev: Kan det hende Hitler hadde asperger? At en kan se på holocaust og raserenhet som sykelig opptatthet av orden og struktur. Bare noe jeg tilfeldigvis kom til å tenke på. Alle har visst AS nå. Tullediagnose spør du meg. Anonymkode: a12ba...592 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Kanonføde skrev: Kanskje nazistene / NSDAP / Hitler tenkte det skulle gjøre det. Siden han/de trakk inn dette religiøse symbolet fra østlig religion, og de jo var kristne, kan man kanskje se på nazisme som nyreligiøsitet. Uff! Var det ikke en grunn for utryddelse av jøder og, fordi de drepte Jesus? 0 Siter
Kanonføde Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Skrevet 9. mai 2017 1 minute ago, stjernestøv said: Uff! Var det ikke en grunn for utryddelse av jøder og, fordi de drepte Jesus? Ja, det er nok en esoterisk form for kristendom. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 1 minutt siden, Kanonføde skrev: Kanskje nazistene / NSDAP / Hitler tenkte det skulle gjøre det. Siden han/de trakk inn dette religiøse symbolet fra østlig religion, og de jo var kristne, kan man kanskje se på nazisme som nyreligiøsitet. Begynner å bli litt lei nå.... Din forakt og opprør mot religion og kristendom kommer frem i ALT du skriver om. Selvfølgelig vil dette bli som å helle bensin på bålet . Anonymkode: 45199...001 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynner å bli litt lei nå.... Din forakt og opprør mot religion og kristendom kommer frem i ALT du skriver om. Selvfølgelig vil dette bli som å helle bensin på bålet . Anonymkode: 45199...001 Opp igjennom historien har jøder alltid vært mislikt av kristne da de ble kollektivt holdt ansvarlige for Jesu død og at jødene i samtiden hatet de kristne. Anonymkode: 83ce1...ce9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Opp igjennom historien har jøder alltid vært mislikt av kristne da de ble kollektivt holdt ansvarlige for Jesu død og at jødene i samtiden hatet de kristne. Anonymkode: 83ce1...ce9 Dette gjelder absolutt ikke lenger ..... Dere må oppdatere dere litt folkens. Sann kristendom elsker jødene og ber for de. Anonymkode: 45199...001 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjelder absolutt ikke lenger ..... Dere må oppdatere dere litt folkens. Sann kristendom elsker jødene og ber for de. Anonymkode: 45199...001 Hva som er sann kristendom er ikke universalt. Anonymkode: 83ce1...ce9 0 Siter
Kanonføde Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Skrevet 9. mai 2017 47 minutes ago, AnonymBruker said: Begynner å bli litt lei nå.... Din forakt og opprør mot religion og kristendom kommer frem i ALT du skriver om. Selvfølgelig vil dette bli som å helle bensin på bålet . Anonymkode: 45199...001 Kanskje man bare bør komme seg i arbeid snart. Hvem vet. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Kanonføde skrev: Kanskje man bare bør komme seg i arbeid snart. Hvem vet. Anonymkode: 45199...001 0 Siter
AspieMonster Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 ARBEIT MACHT FREI !! Neida, men vet ikke helt, han var vel ganske flink til å snakke for seg da, på sin måte 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle har visst AS nå. Tullediagnose spør du meg. Anonymkode: a12ba...592 Synes det virker som flere har mange forskjellige diagnoser nå for tiden, vet ikke om det er fordi det er flere av dem eller fordi det er mindre skam og flere bare sier at dem har det isteden for å skjule det. Tullediagnose kan det godt hende den og mange andre diagnoser er, det er jo ikke ""ekte" sykdommer " mye av dette, det er bare merkelapper en setter på folk som sliter OG passer inn i gruppe x y z som betegner folk som sliter med noe av det samme, som regel fordi det gjør at en kan få mer hjelp for utfordringene slik at en kan bli en del av samfunnet, eller slippe å tigge på sosialen dersom en ikke klarer det. Vet ikke helt hva du sikter til som, du mener burde være annerledes med systemet, men diagnosen forsvinner jo snart da, så du har sikkert rett i at det er en "tullediagnose" da, ellers hadde den vel ikke forsvunnet, så du er nok en klok mann, vil jeg tro 1 Siter
Kanonføde Skrevet 9. mai 2017 Forfatter Skrevet 9. mai 2017 Jeg er også flink til å snakke for meg. Lurt DPS+NAV, eller? 0 Siter
AspieMonster Skrevet 9. mai 2017 Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, Kanonføde skrev: Jeg er også flink til å snakke for meg. Lurt DPS+NAV, eller? Har de asperger`? Uten å oppfylle kriteriene? Da er det i såfall blitt gjort en feil, eller du kan ha lurt dem også, men hva som har skjedd vet ikke jeg, det kan jo også hende at du har asperger, uten å føle det selv, at du har dårlig selvinnsikt eller noe og dermed føler du er god til å snakke for deg, selv om du ikke er det Men det vet du vel best selv, jeg vet ikke noe om hvilken diagnose du har og eller hvilken diagnose de har satt på deg og eller om du har lurt dem på noen måte og eller andre eventualiteter 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.