Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55
Skrevet

Eller kanskje dere ikke lager middag på onsdager eller i det hele tatt?

Jeg så det stod en plakat utenfor fiskebutikken at " Årets makrell er kommet" Ellers er faktisk steinbit mye rimeligere enn torsken Det er litt rart Men det er jo mai og mange spiser jo bare torsk i måneder med R iSkal jo være best da sa man på Sørlandet på folkemunne før i tida.

Jeg er ikke særlig flink med matlaging men prøver å gjøre litt justeringer med kostholdet nå

AnonymBruker
Skrevet

SPAM. Dette hører ikke hjemme på dette forum.

Anonymkode: 4c8d0...761

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SPAM. Dette hører ikke hjemme på dette forum.

Anonymkode: 4c8d0...761

Ta deg en bolle.

Anonymkode: b5b11...907

Skrevet

Har kjøpt inn laks, kyllingfilet og biff og magerkesam, men blir koldtbord idag

stjernestøv
Skrevet

Blir fjordland lapskaus. 

Andreaswell
Skrevet

Burde vært under åpent og ikke psykiatri men :) 

Jeg skal ha kyllingwok :) 

yellow ledbetter
Skrevet

Aner ikke. Det er heldigvis mannen min som lager mat for det meste. Jeg spiser det jeg får og er glad til. 

Skrevet

Idag blir det så enkelt som det går an, to brødskiver med en boks makrell i tomat.

Skrevet
18 timer siden, Lillemus skrev:

Kyllingsalat her.

Hørtes godt ut😋

påskelilje
Skrevet

Jeg har hjemmelaget fiskegrateng i ovnen nå, og poteter på kok. Skal ha raskere gulrøtter til. Godt!

Mens den står i ovnen skal jeg gjøre noe jeg har utsatt lenge: vaske over alle vinterskoene og sette dem bort!

Skrevet
3 minutter siden, emilie321 skrev:

Hørtes godt ut😋

Veldig enkelt og veldig godt. :) Paprika, agurk, avokado, crispisalat og kylling (kjøpte ferdig kylling fra salatdisken på butikken) og litt sitron-olivenolje. :) Enkelt og greit. Ofte pleier jeg å frese en neve eller to med erter eller kikerter i litt olje med et karrikrydder og hive oppi, men det gadd jeg ikke i morrest da jeg laget middagslunsjen.

Skrevet
18 timer siden, Lillemus skrev:

Veldig enkelt og veldig godt. :) Paprika, agurk, avokado, crispisalat og kylling (kjøpte ferdig kylling fra salatdisken på butikken) og litt sitron-olivenolje. :) Enkelt og greit. Ofte pleier jeg å frese en neve eller to med erter eller kikerter i litt olje med et karrikrydder og hive oppi, men det gadd jeg ikke i morrest da jeg laget middagslunsjen.

Selv pleier jeg å lage med isbergsalat, agurk, mais, paprika, salatbønner, linser, vannkastanjer og pinjekjærner. Hvis jeg orker så freser jeg først noen pinjekjærner i panna, de gir en ekstra god smak da. Og selvfølgelig kylling da. Bruker også litt thousand Island dressing. Lager vanligvis salat for to dager, det er så deilig å komme hjem til ferdig middag😀

Tror jeg må ha kyllingsalat imorgen😋 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...