Villanda Skrevet 12. mai 2017 Skrevet 12. mai 2017 Det å få ryddebyer og kaste veldig mange ting som man vanligvis ville tatt vare på. Er det en hypomani greie? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 Skrevet 12. mai 2017 25 minutter siden, Villanda skrev: Det å få ryddebyer og kaste veldig mange ting som man vanligvis ville tatt vare på. Er det en hypomani greie? Høres nesten sånn ut. Anonymkode: 6ac00...34e 0 Siter
ISW Skrevet 13. mai 2017 Skrevet 13. mai 2017 Jeg tror ikke det går an (selv om veldig mange spør om det) å ta ett "symptom" ut av kontekst og spørre om det er hypomani. Da skulle jeg vært hypoman mange ganger, når jeg får det for meg at jeg skal ta et skippertak på jobb eller gjør en ekstra innsats med rydding og vasking. Og jeg er ikke bipolar engang. Det er en helhetsvurdering. Humør, irritabilitet, energi, ekstroversjon, søvn, tankemåte, osv osv. Hvis totalpakken er unormal for deg, kan det være hypomani. 0 Siter
kovakova Skrevet 13. mai 2017 Skrevet 13. mai 2017 På 12.5.2017 den 9.21, Villanda skrev: Det å få ryddebyer og kaste veldig mange ting som man vanligvis ville tatt vare på. Er det en hypomani greie? Ikke nødvendigvis, men det at man får energien og overskuddet til det, kan være et hypomanitegn. Så er det inviduelt om overskuddet går til å kaste eller kjøpe 0 Siter
kovakova Skrevet 13. mai 2017 Skrevet 13. mai 2017 (endret) Ukritiskhet er jo også et tegn enten man kaster eller kjøper eller maler Endret 13. mai 2017 av kovakova 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 Skrevet 13. mai 2017 Absolutt alt er storindustri i dag Tror det er derfor det er blitt sånn Anonymkode: 0a68a...d82 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.