Gå til innhold

Kommer NHD tilbake, eller gjør han ikke??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det gått såpass lang tid at jeg synes vi bør få svar på om han kommer tilbake, eller ikke. Jeg tar det for gitt at administrasjonen i doktoronline vet mer om saken enn de har sagt til oss. Selvsagt skal de ikke gi ut sensitiv informasjon, men jeg synes de kan gi et klart svar på om han kommer tilbake, eller ikke. Såpass synes jeg vi fortjener.

Jeg synes NHD's oppgave og rolle her inne på forumet kan sammenlignes litt med en psykiaters rolle og oppgave i RL. Om en pasient i RL plutselig hadde mistet sin lege og rådgiver/psykiater, hadde pasienten i det minste fått en vikar.

Anonymkode: d04d5...7ae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner ham så det gjør vondt i hjertet mitt. 😢 Muligens fordi jeg er litt trist i dag, generelt sett. Da blir det meste vondt. Blant annet uvissheten rundt NHD (om han kommer tilbake, eller ikke).

Får tørke tårene og tenke på andre ting. Har en svæær oppvask som venter, bl.a.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har det gått såpass lang tid at jeg synes vi bør få svar på om han kommer tilbake, eller ikke. Jeg tar det for gitt at administrasjonen i doktoronline vet mer om saken enn de har sagt til oss. Selvsagt skal de ikke gi ut sensitiv informasjon, men jeg synes de kan gi et klart svar på om han kommer tilbake, eller ikke. Såpass synes jeg vi fortjener.

Jeg synes NHD's oppgave og rolle her inne på forumet kan sammenlignes litt med en psykiaters rolle og oppgave i RL. Om en pasient i RL plutselig hadde mistet sin lege og rådgiver/psykiater, hadde pasienten i det minste fått en vikar.

Tja.. Tenker på at tjenesten har vært som et bonustilbud. Vi betaler ikke for den. Ikke det at jeg også savner ham. 

Jeg tror ikke han kommer tilbake som seg selv. Men enten har han skrevet her som anonym,  eller så er noen andre her veldig god på å imitere hans måte å ordlegge seg på og tenke seg hva han ville ha svart.

stjernestøv
Skrevet

Ja hadde vært fint å vite om han kommer tilbake. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar det for gitt at det ikke er avklart om han kommer tilbake. Kanskje har han bedt om en pause på ubestemt tid.

Hans bistand her på DOL er et fantastisk og uforpliktende gratistilbud, og ikke noe som gir en rettigheter på noen som helst måte.

Andreaswell
Skrevet

Om han er sykemeldt så vet en ikke alltid hvor lenge det varer. Vi kan ikke kreve noe, da dette er et gratis-tilbud.

AnonymBruker
Skrevet

Neida, jeg skal ikke og kan ikke kreve noe som helst. Det er som dere sier; en gratis tjeneste. Beklager. 

Skrevet (endret)

Håper han kommer tilbake! Han har hjulpet meg siden tidlig 2000 tall. 

Endret av Dory
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kitina skrev:

NHD er borte fra eksperthjelp.no også.

Huff, det lyder ikke bra.

Anonymkode: 862df...a83

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg synes det er ganske ufint å spørre om dette hele tiden. Det er ikke sikkert verken han eller redaksjonen vet når/ om han kommer tilbake.

Det er en privatsak og ikke noe vi har rett til å få svar på.

AnonymBruker
Skrevet

Han er på Twitter.

Anonymkode: a4a32...436

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er på Twitter.

Men har ikke skrevet der på nesten en måned...

Skrevet

Jeg har ikke alltid selv visst om eller når jeg kommer tilbake til jobb ved sykemelding. Slik kan det være av og til. 

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg synes det er ganske ufint å spørre om dette hele tiden. Det er ikke sikkert verken han eller redaksjonen vet når/ om han kommer tilbake.

Det er en privatsak og ikke noe vi har rett til å få svar på.

Du har helt rett. Jeg var litt lei meg og trist i sta, og skrev dette. Ugjennomtenkt og dumt gjort av meg. Beklager så mye! 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, det lyder ikke bra.

Er man sykmeldt, så er man sykmeldt. Fra alt som har med jobb å gjøre. Ingen her kan kreve noe som helst av opplysninger. 

Anonymkode: f45aa...525

FjellOgDalar
Skrevet

Det at de har fjernet bildet av han, sier vel noe om at dette ikke er noen vanlig influensa... Men som sykemeldt har han krav på privacy - selv om han så vidt jeg vet får littt betalt for jobben han gjør her (skulle da bare mangle, vi får jo gratis hjelp og han har vært med helt siden starten av DOL) Det er det ingen andre som har. Gynekologen holder stand da, creds for det. Men DOL... Slik det var? Det var mange spesialister her før, men de har falt fra en etter en. Jeg håper ikke det også skjer med NHD. I så fall synes jeg vi har rett til å få vite det.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, han er da her! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, han er da her! 

Ja, det tror jeg også nå. 

AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2017 den 15.22, AnonymBruker skrev:

Han er på Twitter.

Snakker vi stalking nå da?

Anonymkode: 78df8...e66

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...