Gå til innhold

Jeg har sluttet på mange AP, men...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Abilify klarer jeg ikke trappe ned på en gang 

jeg kuttet ut zyprexa, seroquel og fluanxol for over 10 år siden og ingen prob i hodet mitt, tvert imot stabil rimelig stabil i flere år

så fikk jeg mani med psykose, hukommelsestap på en måned og satt på cisordinol og siden abilify sammen med litiumen

prøvdw kutte ut abilify pga rastløshet og det gikk greit i en måned, til jeg var på bussen og alle inntrykkene ble kastet på meg inn i hjernen min i en diger vindstorm

ble sengeliggende og ba om innleggelse og fikk startet opp igjen

i ettertid må jeg bruke 20 mg

glemmee jeg en pille får jeg sus og surr i hjernen

For lav dose og jeg får fornemmelser av hjernen min

psykologen kaller det nærpsykose

For man skal ikke føle hjernen sin

er det noe spesielt med abilify som gjør den umulig å seponere?

I forhold til andre AP? Men jeg hører jo om folk som greier seponere abilify

ee det sykdommen som ble forverret etter manien/psykosen? For den varte lenge...

psykologen sier alderen jeg er i nå kan brute ut sånne symptomer men aldri hørt andre med BP som har det sånn

Men han lurer på om jeg begynner å bli schizoaffektiv

j33

Anonymkode: b59e0...390

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...