AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 Skrevet 14. mai 2017 Abilify klarer jeg ikke trappe ned på en gang jeg kuttet ut zyprexa, seroquel og fluanxol for over 10 år siden og ingen prob i hodet mitt, tvert imot stabil rimelig stabil i flere år så fikk jeg mani med psykose, hukommelsestap på en måned og satt på cisordinol og siden abilify sammen med litiumen prøvdw kutte ut abilify pga rastløshet og det gikk greit i en måned, til jeg var på bussen og alle inntrykkene ble kastet på meg inn i hjernen min i en diger vindstorm ble sengeliggende og ba om innleggelse og fikk startet opp igjen i ettertid må jeg bruke 20 mg glemmee jeg en pille får jeg sus og surr i hjernen For lav dose og jeg får fornemmelser av hjernen min psykologen kaller det nærpsykose For man skal ikke føle hjernen sin er det noe spesielt med abilify som gjør den umulig å seponere? I forhold til andre AP? Men jeg hører jo om folk som greier seponere abilify ee det sykdommen som ble forverret etter manien/psykosen? For den varte lenge... psykologen sier alderen jeg er i nå kan brute ut sånne symptomer men aldri hørt andre med BP som har det sånn Men han lurer på om jeg begynner å bli schizoaffektiv j33 Anonymkode: b59e0...390 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.