kovakova Skrevet 14. mai 2017 Skrevet 14. mai 2017 Kroppen er utmattet kjennes ut som hjernen blør må skjerme meg selv skaø ringe å be om akuttime i morgen be om wellbutrin er jo nede 0 Siter
kovakova Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Skrevet 15. mai 2017 Fikk wellbutrin håper det hjelper 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai 2017 Skrevet 15. mai 2017 5 minutter siden, kovakova skrev: Fikk wellbutrin håper det hjelper Så bra I slite situasjoner hjelper vival veldig på meg, det roer nervene. Er så glad jeg får det, ellers hadde jeg måttet klare å være i det. Noe jeg ikke takler så godt, og tror det går an å klikke hvis det blir for mye. 0 Siter
kovakova Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Skrevet 15. mai 2017 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Så bra I slite situasjoner hjelper vival veldig på meg, det roer nervene. Er så glad jeg får det, ellers hadde jeg måttet klare å være i det. Noe jeg ikke takler så godt, og tror det går an å klikke hvis det blir for mye. Ja jeg har sobril og men blir bare brannslukking 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai 2017 Skrevet 15. mai 2017 Akkurat nå, kovakova skrev: Ja jeg har sobril og men blir bare brannslukking Ja det gjør jo det, men trenger det noen ganger. 0 Siter
kovakova Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Skrevet 15. mai 2017 16 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det gjør jo det, men trenger det noen ganger. Absolutt.. men jeg fungerte ikke i det hele tatt og sobril hjelper jo bare der og da så håper wellbutrin kan gi varig hjelp 0 Siter
kovakova Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Skrevet 15. mai 2017 Makter ikke annet enn ligge på sofaen og prøve beskytte hodet mitt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai 2017 Skrevet 15. mai 2017 23 minutter siden, kovakova skrev: Absolutt.. men jeg fungerte ikke i det hele tatt og sobril hjelper jo bare der og da så håper wellbutrin kan gi varig hjelp Ja. Skulle ønske de hadde noe varig til meg og, tar nå på de vivalene. Men så lenge jeg får det gjør jeg jo det. 0 Siter
kovakova Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Skrevet 15. mai 2017 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja. Skulle ønske de hadde noe varig til meg og, tar nå på de vivalene. Men så lenge jeg får det gjør jeg jo det. Hodet mitt er så ødelagt, vurderer ringe akutteam åssen skal jeg holde ut flere uker før wellbutrin hjelper 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai 2017 Skrevet 15. mai 2017 (endret) 5 minutter siden, kovakova skrev: Hodet mitt er så ødelagt, vurderer ringe akutteam åssen skal jeg holde ut flere uker før wellbutrin hjelper Du må iallefall skjerme deg så godt du kan, kjenner til det der. Ro pleier å hjelpe, men du kan jo ringe å høre med dem. Endret 15. mai 2017 av stjernestøv 0 Siter
kovakova Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Skrevet 15. mai 2017 20 minutter siden, stjernestøv skrev: Du må iallefall skjerme deg så godt du kan, kjenner til det der. Ro pleier å hjelpe, men du kan jo ringe å høre med dem. De kunne ikke gjøre noe 0 Siter
kovakova Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Skrevet 15. mai 2017 Kan be om zyprexa noen dager på fastlegekontoret men har ikke penger til å hente ut 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai 2017 Skrevet 15. mai 2017 1 minutt siden, kovakova skrev: De kunne ikke gjøre noe Å det var dumt Du kunne jo fått tilbud om innleggelse. Og er sikker på at nav betaler medisinene. 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. mai 2017 Skrevet 15. mai 2017 1 time siden, kovakova skrev: Kan be om zyprexa noen dager på fastlegekontoret men har ikke penger til å hente ut Om Zyprexa tidligere har fungert og din behandler opplever dette som nyttig kan du kontakte vergen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.