Gå til innhold

Hodet mitt klikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppen er utmattet

kjennes ut som hjernen blør

må skjerme meg selv

skaø ringe å be om akuttime i morgen

be om wellbutrin

er jo nede

Skrevet

Fikk wellbutrin :) håper det hjelper

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, kovakova skrev:

Fikk wellbutrin :) håper det hjelper

Så bra :) 

I slite situasjoner hjelper vival veldig på meg, det roer nervene. Er så glad jeg får det, ellers hadde jeg måttet klare å være i det. Noe jeg ikke takler så godt, og tror det går an å klikke hvis det blir for mye. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så bra :) 

I slite situasjoner hjelper vival veldig på meg, det roer nervene. Er så glad jeg får det, ellers hadde jeg måttet klare å være i det. Noe jeg ikke takler så godt, og tror det går an å klikke hvis det blir for mye. 

Ja jeg har sobril og men blir bare brannslukking 

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

Ja jeg har sobril og men blir bare brannslukking 

Ja det gjør jo det, men trenger det noen ganger. 

Skrevet
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det gjør jo det, men trenger det noen ganger. 

Absolutt.. men jeg fungerte ikke i det hele tatt og sobril hjelper jo bare der og da så håper wellbutrin kan gi varig hjelp

Skrevet

Makter ikke annet enn ligge på sofaen og prøve beskytte hodet mitt 

stjernestøv
Skrevet
23 minutter siden, kovakova skrev:

Absolutt.. men jeg fungerte ikke i det hele tatt og sobril hjelper jo bare der og da så håper wellbutrin kan gi varig hjelp

Ja. Skulle ønske de hadde noe varig til meg og, tar nå på de vivalene. Men så lenge jeg får det gjør jeg jo det. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja. Skulle ønske de hadde noe varig til meg og, tar nå på de vivalene. Men så lenge jeg får det gjør jeg jo det. 

Hodet mitt er så ødelagt, vurderer ringe akutteam

åssen skal jeg holde ut flere uker før wellbutrin hjelper 

stjernestøv
Skrevet (endret)
5 minutter siden, kovakova skrev:

Hodet mitt er så ødelagt, vurderer ringe akutteam

åssen skal jeg holde ut flere uker før wellbutrin hjelper 

Du må iallefall skjerme deg så godt du kan, kjenner til det der. Ro pleier å hjelpe, men du kan jo ringe å høre med dem. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du må iallefall skjerme deg så godt du kan, kjenner til det der. Ro pleier å hjelpe, men du kan jo ringe å høre med dem. 

De kunne ikke gjøre noe

Skrevet

Kan be om zyprexa noen dager på fastlegekontoret men har ikke penger til å hente ut

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

De kunne ikke gjøre noe

Å det var dumt :( Du kunne jo fått tilbud om innleggelse. Og er sikker på at nav betaler medisinene. 

Skrevet

Burde Kanskke kaste meg i sjøen

Skrevet
1 time siden, kovakova skrev:

Kan be om zyprexa noen dager på fastlegekontoret men har ikke penger til å hente ut

Om Zyprexa tidligere har fungert og din behandler opplever dette som nyttig kan du kontakte vergen din. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...