Gå til innhold

Hvor kjapt er fluoxetin ute av kroppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor mange dager jeg har det i blodet etter å ha sluttet med 30mg?

Anonymkode: 89dac...d6e

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke dager men uker...

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke dager men uker...

Seriøst? Kan man sjekke serumnivå på blodprøve, eller påvise fluoxetin på urinprøve?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Kan man sjekke serumnivå på blodprøve, eller påvise fluoxetin på urinprøve?

Ja. Man kan jo ta serumnivå ja, urinprøve vet jeg ikke men skulle jo tro det. Det er jo i kroppen. 

AnonymBruker
Skrevet

Ok, æsj. Jeg skal legges inn pga blandet episode, og i går tok jeg en av hver av alle pillene jeg har, bare for å se hva som skjedde. Er redd de på sykehuset skal se at jeg har tatt fluoxetin og tro at jeg har prøvd å bli psyko med vilje fordi jeg har blitt manisk av det før. Men det er ikke sånn det er. Ble først psyko, og så tok jeg EN fluoxetin. Redd for å bli beskyldt for noe jeg ikke har gjort. Tror du de sjekker blodet for alle mulige stoffer ved innleggelse, eller kan dette overses? Håper det :s

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5-6 uker.

Anonymkode: cf7ff...efa

AnonymBruker
Skrevet

Svarene du har fått er teoretisk helt korrekte. Men etter inntak av 30 mg en gang, har du knapt målbar serumkonsentrasjon, så det går nok ikke lang tid før konsentrasjonen er under målbart nivå.

Anonymkode: dd90a...36f

stjernestøv
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, æsj. Jeg skal legges inn pga blandet episode, og i går tok jeg en av hver av alle pillene jeg har, bare for å se hva som skjedde. Er redd de på sykehuset skal se at jeg har tatt fluoxetin og tro at jeg har prøvd å bli psyko med vilje fordi jeg har blitt manisk av det før. Men det er ikke sånn det er. Ble først psyko, og så tok jeg EN fluoxetin. Redd for å bli beskyldt for noe jeg ikke har gjort. Tror du de sjekker blodet for alle mulige stoffer ved innleggelse, eller kan dette overses? Håper det :s

Å du har bare tatt en gang, det blir noe annet. Håper du får god hjelp nå da :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...