Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dukker opp en haug med syntetiske parykker jeg bestilte på eBay før jeg ble lagt inn for mani/kaos, kommer parykk etter parykk og de ser ikke ut

lol

Andreaswell
Skrevet
8 minutter siden, kovakova skrev:

Dukker opp en haug med syntetiske parykker jeg bestilte på eBay før jeg ble lagt inn for mani/kaos, kommer parykk etter parykk og de ser ikke ut

lol

Godt de ikke er så dyre da :P Har en haug av parykker derfra selv  :blink:

Skrevet
2 minutter siden, Andreaswell skrev:

Godt de ikke er så dyre da :P Har en haug av parykker derfra selv  :blink:

Godt man har verge og bare fikk kjøpt billige😂

Andreaswell
Skrevet
24 minutter siden, kovakova skrev:

Godt man har verge og bare fikk kjøpt billige😂

Haha ja. Søskenbarnet mitt er Bipolar, ekstremt. Etter en mani kom det en pall med USB-Lightere. Vi snakker 10.000 stykker. Skal sies at han har "våknet" i kina etter en mani og ikke forstått noe også. Blir tvangsmedisinert så vidt jeg har forstått.

Skrevet
1 minutt siden, Andreaswell skrev:

Haha ja. Søskenbarnet mitt er Bipolar, ekstremt. Etter en mani kom det en pall med USB-Lightere. Vi snakker 10.000 stykker. Skal sies at han har "våknet" i kina etter en mani og ikke forstått noe også. Blir tvangsmedisinert så vidt jeg har forstått.

På den annen siden hadde det Kanskje gått an å faktisk brukt parykkene offentlig om de var dyre og ekte

våkne i Kina!!! Hjelpes meg!!! 

Har våknet fra mani på psykiatrisk og ikke husket noe på en mnd

Heldigvis ikke i Kina!!!

Andreaswell
Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

På den annen siden hadde det Kanskje gått an å faktisk brukt parykkene offentlig om de var dyre og ekte

våkne i Kina!!! Hjelpes meg!!! 

Har våknet fra mani på psykiatrisk og ikke husket noe på en mnd

Heldigvis ikke i Kina!!!

Selg de på finn med profitt ;) 

Ja, han fikk utløst Bipolar i ungdomsårene etter å ha brukt hasj. Ser hvor jævlig han har det, bor på gutterommet hjemme hos foreldrene, er snart 40 år og ser ikke lyst på livet. Jeg personlig tror foreldrene hans gir for mye, både penger og av seg selv. Han har alltid en fallskjerm om noe går galt. Men klart det er vanskelig for foreldrene også. 

Men ja, Kina. Husker han truet med å ta selvmord hvis han ikke fikk penger. Var borte en måned eller to før han kom hjem igjen.

Skrevet
1 minutt siden, Andreaswell skrev:

Selg de på finn med profitt ;) 

Ja, han fikk utløst Bipolar i ungdomsårene etter å ha brukt hasj. Ser hvor jævlig han har det, bor på gutterommet hjemme hos foreldrene, er snart 40 år og ser ikke lyst på livet. Jeg personlig tror foreldrene hans gir for mye, både penger og av seg selv. Han har alltid en fallskjerm om noe går galt. Men klart det er vanskelig for foreldrene også. 

Men ja, Kina. Husker han truet med å ta selvmord hvis han ikke fikk penger. Var borte en måned eller to før han kom hjem igjen.

Uff det er jo livsfarlig å være i utlandet når man er manisk med tanke på hvor lett man kommer opp i bråk med folk! Been there done that men heldigvis bare rundt middelhavet

men ta fly hjem manisk psykotisk var ufattelig vanskelig

et Guds mirakel at man kan seg hjem

Andreaswell
Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

Uff det er jo livsfarlig å være i utlandet når man er manisk med tanke på hvor lett man kommer opp i bråk med folk! Been there done that men heldigvis bare rundt middelhavet

men ta fly hjem manisk psykotisk var ufattelig vanskelig

et Guds mirakel at man kan seg hjem

Ja klart det er. Kanskje er man i et land som ikke forstår seg like mye på dette som her hjemme også. "Bare" rundt middelhavet er vel ille nok det :P

Skrevet
6 minutter siden, Andreaswell skrev:

Ja klart det er. Kanskje er man i et land som ikke forstår seg like mye på dette som her hjemme også. "Bare" rundt middelhavet er vel ille nok det :P

Jeg tok meg personlig nær av koranen så jeg kalte fremmede folk på gata "kafir" i Tyrkia. De ble så SINTE. Det betyr ikke-muslim, men er det styggeste du kan kalle dem. En skokk med mannfolk løp etter meg og venninnen min. Vi løp inn i en taxi og mennene løp etter et stykke og hutet😂😂

Andreaswell
Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

Jeg tok meg personlig nær av koranen så jeg kalte fremmede folk på gata "kafir" i Tyrkia. De ble så SINTE. Det betyr ikke-muslim, men er det styggeste du kan kalle dem. En skokk med mannfolk løp etter meg og venninnen min. Vi løp inn i en taxi og mennene løp etter et stykke og hutet😂😂

Off, bare tenk om de hadde fått tak i dere :o Også i Tyrkia, vil nå ikke si det er bedre enn Kina :P 

Skrevet
Akkurat nå, Andreaswell skrev:

Off, bare tenk om de hadde fått tak i dere :o Også i Tyrkia, vil nå ikke si det er bedre enn Kina :P 

Det er ganske farlig å være manisk i Tyrkia særlig når du er jente 

men litt lettere å komme seg hjem enn fra Kina 

sjuke greier uansett

Skrevet

Der greide jeg få en tinderdate med parykken på profilbilde gitt

blir en skuffet date på torsdag da

ser jo noget annerledes ut med parykk

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: aab15...ef4

AnonymBruker
Skrevet
5 minutes ago, kovakova said:

Der greide jeg få en tinderdate med parykken på profilbilde gitt

blir en skuffet date på torsdag da

ser jo noget annerledes ut med parykk

Kanskje jeg kan kjøpe en parykk av deg, så også jeg kan få meg en "Tinderdate" i en fei? ;)  Helst en supermagnet av en parykk, som kun trekker til seg damer fra "øverste hylle." :P

Anonymkode: aab15...ef4

Gjest Kanuttius
Skrevet

Parykker er gøy. Legg ut bilder så kanskje en eller to kan komme til meg 😆

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...