kovakova Skrevet 16. mai 2017 Skrevet 16. mai 2017 Dukker opp en haug med syntetiske parykker jeg bestilte på eBay før jeg ble lagt inn for mani/kaos, kommer parykk etter parykk og de ser ikke ut lol 0 Siter
Andreaswell Skrevet 16. mai 2017 Skrevet 16. mai 2017 8 minutter siden, kovakova skrev: Dukker opp en haug med syntetiske parykker jeg bestilte på eBay før jeg ble lagt inn for mani/kaos, kommer parykk etter parykk og de ser ikke ut lol Godt de ikke er så dyre da Har en haug av parykker derfra selv 1 Siter
kovakova Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Skrevet 16. mai 2017 2 minutter siden, Andreaswell skrev: Godt de ikke er så dyre da Har en haug av parykker derfra selv Godt man har verge og bare fikk kjøpt billige😂 0 Siter
Andreaswell Skrevet 16. mai 2017 Skrevet 16. mai 2017 24 minutter siden, kovakova skrev: Godt man har verge og bare fikk kjøpt billige😂 Haha ja. Søskenbarnet mitt er Bipolar, ekstremt. Etter en mani kom det en pall med USB-Lightere. Vi snakker 10.000 stykker. Skal sies at han har "våknet" i kina etter en mani og ikke forstått noe også. Blir tvangsmedisinert så vidt jeg har forstått. 0 Siter
kovakova Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Skrevet 16. mai 2017 1 minutt siden, Andreaswell skrev: Haha ja. Søskenbarnet mitt er Bipolar, ekstremt. Etter en mani kom det en pall med USB-Lightere. Vi snakker 10.000 stykker. Skal sies at han har "våknet" i kina etter en mani og ikke forstått noe også. Blir tvangsmedisinert så vidt jeg har forstått. På den annen siden hadde det Kanskje gått an å faktisk brukt parykkene offentlig om de var dyre og ekte våkne i Kina!!! Hjelpes meg!!! Har våknet fra mani på psykiatrisk og ikke husket noe på en mnd Heldigvis ikke i Kina!!! 0 Siter
Andreaswell Skrevet 16. mai 2017 Skrevet 16. mai 2017 1 minutt siden, kovakova skrev: På den annen siden hadde det Kanskje gått an å faktisk brukt parykkene offentlig om de var dyre og ekte våkne i Kina!!! Hjelpes meg!!! Har våknet fra mani på psykiatrisk og ikke husket noe på en mnd Heldigvis ikke i Kina!!! Selg de på finn med profitt Ja, han fikk utløst Bipolar i ungdomsårene etter å ha brukt hasj. Ser hvor jævlig han har det, bor på gutterommet hjemme hos foreldrene, er snart 40 år og ser ikke lyst på livet. Jeg personlig tror foreldrene hans gir for mye, både penger og av seg selv. Han har alltid en fallskjerm om noe går galt. Men klart det er vanskelig for foreldrene også. Men ja, Kina. Husker han truet med å ta selvmord hvis han ikke fikk penger. Var borte en måned eller to før han kom hjem igjen. 0 Siter
kovakova Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Skrevet 16. mai 2017 1 minutt siden, Andreaswell skrev: Selg de på finn med profitt Ja, han fikk utløst Bipolar i ungdomsårene etter å ha brukt hasj. Ser hvor jævlig han har det, bor på gutterommet hjemme hos foreldrene, er snart 40 år og ser ikke lyst på livet. Jeg personlig tror foreldrene hans gir for mye, både penger og av seg selv. Han har alltid en fallskjerm om noe går galt. Men klart det er vanskelig for foreldrene også. Men ja, Kina. Husker han truet med å ta selvmord hvis han ikke fikk penger. Var borte en måned eller to før han kom hjem igjen. Uff det er jo livsfarlig å være i utlandet når man er manisk med tanke på hvor lett man kommer opp i bråk med folk! Been there done that men heldigvis bare rundt middelhavet men ta fly hjem manisk psykotisk var ufattelig vanskelig et Guds mirakel at man kan seg hjem 0 Siter
Andreaswell Skrevet 16. mai 2017 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, kovakova skrev: Uff det er jo livsfarlig å være i utlandet når man er manisk med tanke på hvor lett man kommer opp i bråk med folk! Been there done that men heldigvis bare rundt middelhavet men ta fly hjem manisk psykotisk var ufattelig vanskelig et Guds mirakel at man kan seg hjem Ja klart det er. Kanskje er man i et land som ikke forstår seg like mye på dette som her hjemme også. "Bare" rundt middelhavet er vel ille nok det 0 Siter
kovakova Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Skrevet 16. mai 2017 6 minutter siden, Andreaswell skrev: Ja klart det er. Kanskje er man i et land som ikke forstår seg like mye på dette som her hjemme også. "Bare" rundt middelhavet er vel ille nok det Jeg tok meg personlig nær av koranen så jeg kalte fremmede folk på gata "kafir" i Tyrkia. De ble så SINTE. Det betyr ikke-muslim, men er det styggeste du kan kalle dem. En skokk med mannfolk løp etter meg og venninnen min. Vi løp inn i en taxi og mennene løp etter et stykke og hutet😂😂 0 Siter
Andreaswell Skrevet 16. mai 2017 Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, kovakova skrev: Jeg tok meg personlig nær av koranen så jeg kalte fremmede folk på gata "kafir" i Tyrkia. De ble så SINTE. Det betyr ikke-muslim, men er det styggeste du kan kalle dem. En skokk med mannfolk løp etter meg og venninnen min. Vi løp inn i en taxi og mennene løp etter et stykke og hutet😂😂 Off, bare tenk om de hadde fått tak i dere Også i Tyrkia, vil nå ikke si det er bedre enn Kina 0 Siter
kovakova Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Skrevet 16. mai 2017 Akkurat nå, Andreaswell skrev: Off, bare tenk om de hadde fått tak i dere Også i Tyrkia, vil nå ikke si det er bedre enn Kina Det er ganske farlig å være manisk i Tyrkia særlig når du er jente men litt lettere å komme seg hjem enn fra Kina sjuke greier uansett 0 Siter
kovakova Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Skrevet 16. mai 2017 Der greide jeg få en tinderdate med parykken på profilbilde gitt blir en skuffet date på torsdag da ser jo noget annerledes ut med parykk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 Skrevet 16. mai 2017 5 minutes ago, kovakova said: Der greide jeg få en tinderdate med parykken på profilbilde gitt blir en skuffet date på torsdag da ser jo noget annerledes ut med parykk Kanskje jeg kan kjøpe en parykk av deg, så også jeg kan få meg en "Tinderdate" i en fei? Helst en supermagnet av en parykk, som kun trekker til seg damer fra "øverste hylle." Anonymkode: aab15...ef4 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 16. mai 2017 Skrevet 16. mai 2017 Parykker er gøy. Legg ut bilder så kanskje en eller to kan komme til meg 😆 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.