Gå til innhold

På felgen.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Nå får jeg svi, var jo i konfirmasjon i helgen og det gikk bedre enn forventet...droppet kirken da og tok vival. Og i går passet jeg barnebarnet, det var koselig. Men i dag er jeg helt gåen, vondt i alle muskler og hodet og nervevrak. Tatt paracet og vival, håper jeg er bedre til i morgen. Gruer meg til i morgen, flere som gjør det? Har helst lyst å holde meg hjemme og bare slappe av. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nå får jeg svi, var jo i konfirmasjon i helgen og det gikk bedre enn forventet...droppet kirken da og tok vival. Og i går passet jeg barnebarnet, det var koselig. Men i dag er jeg helt gåen, vondt i alle muskler og hodet og nervevrak. Tatt paracet og vival, håper jeg er bedre til i morgen. Gruer meg til i morgen, flere som gjør det? Har helst lyst å holde meg hjemme og bare slappe av. 

Slapp av og se togene på TV . Spis noe godt . Det er jo litt feiring det og :)

Anonymkode: 9de90...783

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slapp av og se togene på TV . Spis noe godt . Det er jo litt feiring det og :)

Anonymkode: 9de90...783

Ja det er jo det, er bare det at da tror jeg min mor blir skuffet. Hun skal lage rømmegrøt, og da må jeg treffe flere folk som går meg på nervene. Men trenger ikke å være så lenge da. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror det er godt for deg å komme deg litt ut av huset selv om du blir helt gåen. Prøv å ikke tenke på morgen dagen nå.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Fionys skrev:

Jeg tror det er godt for deg å komme deg litt ut av huset selv om du blir helt gåen. Prøv å ikke tenke på morgen dagen nå.

Jo det var godt å komme seg vekk fra denne plassen til en plass med bedre energi, bare synd jeg får svi i ettertid. Men sånn er livet. 

yellow ledbetter
Skrevet

Jeg slipper å grue meg til i morgen, for jeg skal være hjemme og ha en helt vanlig arbeidsdag. Men ellers er det en sånn dag jeg avskyr, og det har jeg gjort hele livet. Men takk og pris, nå er ungene voksne og jeg kan være hjemme med god samvittighet. Ta det som det kommer i morgen, og føler du for å være hjemme og slappe av, så gjør det.

stjernestøv
Skrevet
28 minutter siden, yellow ledbetter skrev:

Jeg slipper å grue meg til i morgen, for jeg skal være hjemme og ha en helt vanlig arbeidsdag. Men ellers er det en sånn dag jeg avskyr, og det har jeg gjort hele livet. Men takk og pris, nå er ungene voksne og jeg kan være hjemme med god samvittighet. Ta det som det kommer i morgen, og føler du for å være hjemme og slappe av, så gjør det.

Heldige deg :) 

Ja var jo mer kav når ungene var små, måtte ut da og gå i tog og styre på. Nå er de voksne, han ene er en annen plass i morgen og han andre er på jobb. Ikke så mye å rope hurra for da,men tar vel en liten tur ned til foreldrene mine. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker bare at selv den sterkestes helse kan svikte når jeg helt bevisst må skjerme meg for å delta i ting Jeg har ingen skyldfølelse for det lenger Jeg har en annen tro om årsaksforholdene omkring min lidelse enn for førti år siden Det var dessverre så mye jeg ikke ante noe om og dermed lot meg lure av mennesker jeg trodde ville meg vel selv om jeg aelv hadde motforestillinger var jeg helt alene med dem så dessverre for meg.

Så i dag føler jeg ingen skyld eller at min lidelse er min feil og det er godt å kjenne på

Ingen burde behøve å gjøre ting som ikke er bra for dem

Anonymkode: 0349e...8a5

stjernestøv
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker bare at selv den sterkestes helse kan svikte når jeg helt bevisst må skjerme meg for å delta i ting Jeg har ingen skyldfølelse for det lenger Jeg har en annen tro om årsaksforholdene omkring min lidelse enn for førti år siden Det var dessverre så mye jeg ikke ante noe om og dermed lot meg lure av mennesker jeg trodde ville meg vel selv om jeg aelv hadde motforestillinger var jeg helt alene med dem så dessverre for meg.

Så i dag føler jeg ingen skyld eller at min lidelse er min feil og det er godt å kjenne på

Ingen burde behøve å gjøre ting som ikke er bra for dem

Anonymkode: 0349e...8a5

Det er bra :) 

Men føler jeg kan ikke unngå alt heller, da reagerer folk også på at jeg aldri er med. Men har måttet gjøre det før, noen ganger har jeg ikke hatt sjanse å være med selv med vival. Har også måttet gå fra selskaper, men da har jeg iallefall vist meg først. 

Skrevet
38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bra :) 

Men føler jeg kan ikke unngå alt heller, da reagerer folk også på at jeg aldri er med. Men har måttet gjøre det før, noen ganger har jeg ikke hatt sjanse å være med selv med vival. Har også måttet gå fra selskaper, men da har jeg iallefall vist meg først. 

Det er helt innafor å melde avbud eller redusere tiden man er på besøk, alt handler om måten man gjør det på - høflig, ryddig og tydelig eller den unnvikende "kanskje" varianten. Håper du får en fin dag uansett :-) 

stjernestøv
Skrevet
30 minutter siden, XbellaX skrev:

Det er helt innafor å melde avbud eller redusere tiden man er på besøk, alt handler om måten man gjør det på - høflig, ryddig og tydelig eller den unnvikende "kanskje" varianten. Håper du får en fin dag uansett :-) 

Takk likeså :) 

Får takke høflig for meg i dag og gå tidlig, alle vet jo at jeg sliter og blir fort sliten. Gleder meg til i ettermiddag, da kommer en serie på hbo jeg følger med på. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Marigrete skrev:

Hvilken serie er det?😊

The handmait`s tale,syns den er bra :) 

Skrevet

Den skal jeg sjekke ut idag😊 Rolig 17.mai her også, kun middag hos foreldrene mine👍

Ha en fin dag😃🇳🇴

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Marigrete skrev:

Den skal jeg sjekke ut idag😊 Rolig 17.mai her også, kun middag hos foreldrene mine👍

Ha en fin dag😃🇳🇴

Takk og ha en fin dag du og :) 

Godt å ta det rolig, håper du liker serien :) 

Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

The handmait`s tale,syns den er bra :) 

Den er fabelaktig

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Den er fabelaktig

Ja :) 

stjernestøv
Skrevet (endret)

Er sliten nå men det var verdt det,alle hadde en positiv innstilling så det hjalp på...

Har fått sett serien min og da er jeg fornøyd :) Men skal bli godt å legge seg. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
9 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk og ha en fin dag du og :) 

Godt å ta det rolig, håper du liker serien :) 

Snart ferdig med episode 4😄Takk for tips, kjempebra serie🌸

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, Marigrete skrev:

Snart ferdig med episode 4😄Takk for tips, kjempebra serie🌸

Ja ikke sant :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...