Gå til innhold

Lamictal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om serumverdien bare har vært omkring 10, så spiller det vel ingen rolle om man slutter på medisinen?

Anonymkode: 21d2e...93d

AnonymBruker
Skrevet

Det er feil konklusjon. Fasiten er om det har vært gunstig for deg. Serumkons på 10 kan være nok for noen, og langt bedre enn ingenting for de fleste.

Anonymkode: d85f8...c61

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om serumverdien bare har vært omkring 10, så spiller det vel ingen rolle om man slutter på medisinen?

Anonymkode: 21d2e...93d

Det trodde akuttpsykiatrisk og

fordi jeg hadde mani med psykose

men ble deprimert etter en måned!

Anonymkode: 5dddc...33c

Skrevet

Jeg har hele tiden ligget lavt i serumkonsentrasjon i forhold til dosen jeg tar med Lamictal. Likevel har jeg både subjektivt og objektivt en klar effekt av det og ble veldig syk en gang jeg forsøkte å seponere. Det viktigste er jo hvordan du har det. Hvis du ikke synes du har god nok effekt, kan du diskutere med behandler om du skal øke dosen. 

Skrevet

Lamictal er en relativt mild medisin tross i at det er et medikament, så jeg er enige med de andre her (går på lamictal 200mgx2 rettet mot epilepsi) at så lenge det ikke plager deg er det ingen fare at verdiene ligger der. Har hatt både lave og høye verdier uten å føle meg værre/bedre av den grunn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...