AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 Skrive ut 30 pk Imovane når jeg fikk resept på 30 for ti dager siden..? Anonymkode: 304bc...fd3 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrive ut 30 pk Imovane når jeg fikk resept på 30 for ti dager siden..? Anonymkode: 304bc...fd3 Det kommer vel helt an på lege og diagnose, vil jeg tro. I utgangspunktet vil jeg tro de fleste fastleger ikke vil gjøre det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 3 minutter siden, Xtra skrev: Det kommer vel helt an på lege og diagnose, vil jeg tro. I utgangspunktet vil jeg tro de fleste fastleger ikke vil gjøre det. Bipolar 2 og har hatt hypomane episoder som har gjort at jeg har tatt mer imovane, men fikk imovane med "for få" dagers mellomrom gangen for der også.. Hvis jeg sier som sant er og at jeg trenger nye til å trappe forsiktig ned? Anonymkode: 304bc...fd3 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bipolar 2 og har hatt hypomane episoder som har gjort at jeg har tatt mer imovane, men fikk imovane med "for få" dagers mellomrom gangen for der også.. Hvis jeg sier som sant er og at jeg trenger nye til å trappe forsiktig ned? Anonymkode: 304bc...fd3 Jeg har ikke kunnskap om diagnoser og medisiner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skrive ut 30 pk Imovane når jeg fikk resept på 30 for ti dager siden..? Anonymkode: 304bc...fd3 Det tviler jeg at legen går med på 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 I hypomanier/manier tar en det en har inntil en får noe mer hensiktsmessig. Det er ikke hensiktsmessig å bruke Imovane for å "ta" en hypomani, men en bruker det inntil en får tak i noe annet. Nå bør legen gi deg f. eks. Seroquel. Anonymkode: 1ec27...63d 0 Siter
Elionoe Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bipolar 2 og har hatt hypomane episoder som har gjort at jeg har tatt mer imovane, men fikk imovane med "for få" dagers mellomrom gangen for der også.. Hvis jeg sier som sant er og at jeg trenger nye til å trappe forsiktig ned? Anonymkode: 304bc...fd3 Har du tenkt å trappe forsiktig ned, eller er det en unnskyldning for å få flere? 0 Siter
emilie321 Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 Hvorfor vil du ha imovane hvis det finnes andre alternativer som en ikke blir avhengig av? Selv bruker jeg quetiapin fast og så tar jeg en imovane i tillegg når det tydelig ikke er nok med quetiapin. Håper du finner en annen løsning enn og bare ta mer og mer imovane. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skrive ut 30 pk Imovane når jeg fikk resept på 30 for ti dager siden..? Anonymkode: 304bc...fd3 Nei jeg synes i hvert fall ikke han bør gjøre det. Om du er hypoman, heller pøse på med seroquel eller truxal. Anonymkode: 1f1f4...2f5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 Tror ikke sjansen er stor for det. Anonymkode: 551ec...a11 0 Siter
ISW Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: I hypomanier/manier tar en det en har inntil en får noe mer hensiktsmessig. Det er ikke hensiktsmessig å bruke Imovane for å "ta" en hypomani, men en bruker det inntil en får tak i noe annet. Nå bør legen gi deg f. eks. Seroquel. Anonymkode: 1ec27...63d Velkommen tilbake :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 11 minutter siden, issomethingwrong skrev: Velkommen tilbake :-) Er du moderator? Anonymkode: eeeed...e00 0 Siter
ISW Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du moderator? Anonymkode: eeeed...e00 Nei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 17 minutter siden, issomethingwrong skrev: Nei. Rart du vet hvem de anonyme er da. Anonymkode: eeeed...e00 0 Siter
ISW Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rart du vet hvem de anonyme er da. Anonymkode: eeeed...e00 Jeg skal ikke gjøre det, får bare kjeft av admin, men kjenner igjen skrivemåten vet du. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 19 minutter siden, issomethingwrong skrev: Jeg skal ikke gjøre det, får bare kjeft av admin, men kjenner igjen skrivemåten vet du. Dyktig gjort, tatt i betraktning hvor kort og nøytralt 63d skrev. Anonymkode: eeeed...e00 0 Siter
ISW Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dyktig gjort, tatt i betraktning hvor kort og nøytralt 63d skrev. Anonymkode: eeeed...e00 Alle mennesker har sin unike skrivemåte. Akkurat som et fingeravtrykk. Noen ledetråder: Personen skriver konsekvent "en" i stedet for "man". Personen skriver ofte "hensiktsmessig" Personen skriver å "ta" en hypomani. Dette er omtrent signaturen til NHD. Osv. Men samme det. Hvis NHD foretrekker å hjelpe til her som anonym, så skal han få gjøre det i fred. Syntes bare det var litt interessant. 1 Siter
emilie321 Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 18 timer siden, issomethingwrong skrev: Alle mennesker har sin unike skrivemåte. Akkurat som et fingeravtrykk. Noen ledetråder: Personen skriver konsekvent "en" i stedet for "man". Personen skriver ofte "hensiktsmessig" Personen skriver å "ta" en hypomani. Dette er omtrent signaturen til NHD. Osv. Men samme det. Hvis NHD foretrekker å hjelpe til her som anonym, så skal han få gjøre det i fred. Syntes bare det var litt interessant. Jeg synes også det er litt interessant. Hadde vært godt hvis NHD var bak i kulissene, savner han og den tryggheten han ga. Hvis han (uansett grunn) vil være her som anonym, så bør han få det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, issomethingwrong skrev: Alle mennesker har sin unike skrivemåte. Akkurat som et fingeravtrykk. Noen ledetråder: Personen skriver konsekvent "en" i stedet for "man". Personen skriver ofte "hensiktsmessig" Personen skriver å "ta" en hypomani. Dette er omtrent signaturen til NHD. Osv. Men samme det. Hvis NHD foretrekker å hjelpe til her som anonym, så skal han få gjøre det i fred. Syntes bare det var litt interessant. NHD skriver ikke "får" når det skal stå "for", så du bommet nok litt nå, dessverre. Anonymkode: 0e135...3f2 0 Siter
cilie Skrevet 18. mai 2017 Skrevet 18. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: NHD skriver ikke "får" når det skal stå "for", så du bommet nok litt nå, dessverre. Anonymkode: 0e135...3f2 Ingen får/for - feil i innlegget til hvem som nå har skrevet det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.