Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hm, min erfaring er omvendt, alle vil gi meg ap. 

Merkelig at det skal være så stor forskjell 

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, aa-k-j skrev:

Ja det er det, her er de veldig obs på sånt for de vet at jeg lider under det. Det er bare for å hjelpe selv om jeg ikke er helt tilhenger av det,en lege burde ikke la deg lide :( Burde vite bedre! 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er det, her er de veldig obs på sånt for de vet at jeg lider under det. Det er bare for å hjelpe selv om jeg ikke er helt tilhenger av det,en lege burde ikke la deg lide :( Burde vite bedre! 

Er egentlig vant til det, men sliter jo likevel på psyken. Noen leger skriver ut for mye medisiner mens andre er helt det mosatte. 

Andreaswell
Skrevet
1 time siden, aa-k-j skrev:

Sarotexen får jeg mot spenningshodepine, men hjelper jo på søvnen også.

Aah, finnes mye annet du kunne forsøkt mot det. Ikke at det nødvendigvis er løsningen her, men brått er det en bivirkning.

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, aa-k-j skrev:

Er egentlig vant til det, men sliter jo likevel på psyken. Noen leger skriver ut for mye medisiner mens andre er helt det mosatte. 

Ja men ap? Det skriver de jo ut som ingenting, men noen er skeptisk til å skrive ut benzo har jeg merket. 

Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja men ap? Det skriver de jo ut som ingenting, men noen er skeptisk til å skrive ut benzo har jeg merket. 

Ja forstår forsiktigheten dems med benzo. 

stjernestøv
Skrevet

Ja forstår forsiktigheten dems med benzo. 

Ok. Jeg forstår det ikke, de må skille mellom bruk og misbruk. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg forstår det ikke, de må skille mellom bruk og misbruk. 

De er forsiktige fordi de er redd det kan ende med misbruk. De foretar en grundig vurdering før de skriver ut benzo. Har brukt lite sånt fordi jeg er forsiktig så derfor kan jeg få det av legen uten problemer. Samt at han kjenner meg. 

stjernestøv
Skrevet

De er forsiktige fordi de er redd det kan ende med misbruk. De foretar en grundig vurdering før de skriver ut benzo. Har brukt lite sånt fordi jeg er forsiktig så derfor kan jeg få det av legen uten problemer. Samt at han kjenner meg. 

Det er bra :) Godt å vite at man kan få hvis det er nødvendig. 

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, aa-k-j skrev:

Isåfall oppfattet han deg ikke som psykotisk

da ville du fått ap evt blitt lagt inn

Anonymkode: b9fc1...943

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall oppfattet han deg ikke som psykotisk

da ville du fått ap evt blitt lagt inn

Anonymkode: b9fc1...943

Vet jeg ikke er psykotisk, men det er så slitsomt å ha det slik. Det står i journalen min at "en person med slik patologi kan få kortvarige psykoser" så muligheten er jo der. Jeg orker snart ikke mer av dette. Tør knapt prate med noen pga paranoiaen min. Her inne er det ingen som kjenner meg så er lettere her. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...