stjernestøv Skrevet 19. mai 2017 Skrevet 19. mai 2017 Kan det å være av og på ap forhindre hypomanier? Jeg er jo ikke sånn lenger nå, og det er ikke en sexy del hos meg en gang. Eller blir det mindre av det med alderen? Når jeg ser tilbake ser jeg at noen ganger mistet jeg totalt grepet,stakkars min samboer. Han har funnet seg i mye Vil nesten si at jeg var gal og vill i perioder. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Skrevet 19. mai 2017 Min samboer sa i dag at han syns jeg har vært bedre nå i en og en halv uke Har ikke merket det selv jeg, blir jo sliten og har vondt men tydeligvis er det noe som er bedre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 Skrevet 19. mai 2017 Umedisinert er det ingen generell regel at manier/hypomanier avtar med årene. Hos deg er det mest sannsynlig at bedringen skyldes bruk av depot. Anonymkode: 3ad34...255 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Skrevet 19. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Umedisinert er det ingen generell regel at manier/hypomanier avtar med årene. Hos deg er det mest sannsynlig at bedringen skyldes bruk av depot. Anonymkode: 3ad34...255 Ok, jeg har jo vært av og på medisiner. Det var litt godt å høre han si jeg var bedre Og i helgen når jeg var i konfirmasjon traff jeg healeren som hjalp meg for mange år siden, når vi skulle gå fikk jeg en klem og hun sa "kjekt å se at det går bra med deg nå". Går det bra, tenkte jeg. Kanskje det gjør det. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 19. mai 2017 Skrevet 19. mai 2017 2 timer siden, stjernestøv skrev: Min samboer sa i dag at han syns jeg har vært bedre nå i en og en halv uke Har ikke merket det selv jeg, blir jo sliten og har vondt men tydeligvis er det noe som er bedre. Hør på han som kjenner deg. Hvis han sier det, så stemmer det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Skrevet 19. mai 2017 1 minutt siden, Nicklusheletida skrev: Hør på han som kjenner deg. Hvis han sier det, så stemmer det. Ja får høre på han, har bare ikke lagt merke til det selv. Det var jo litt rart, men jeg har vel ikke innsikt ang meg selv 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 19. mai 2017 Skrevet 19. mai 2017 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja får høre på han, har bare ikke lagt merke til det selv. Det var jo litt rart, men jeg har vel ikke innsikt ang meg selv I følge google er det vanlig at omgivelsene merker det før en selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 Skrevet 19. mai 2017 Mamma hadde ikke hypomani men EN mani da var hun blitt middelaldrende Anonymkode: 53f9b...c59 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Skrevet 19. mai 2017 5 minutter siden, Nicklusheletida skrev: I følge google er det vanlig at omgivelsene merker det før en selv. Ok. Har kjent på det i dag om jeg er bedre, men merker det ikke helt. Ble overrasket når han sa det, trodde ikke han la merke til sånt heller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Skrevet 19. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mamma hadde ikke hypomani men EN mani da var hun blitt middelaldrende Anonymkode: 53f9b...c59 Ok. Håper jeg holder meg unna sånt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.