stjernestøv Skrevet 19. mai 2017 Skrevet 19. mai 2017 Jeg leste i en dagbok for mange år tilbake og var overbevist om at legen lurte meg, jeg fikk dumex istedenfor vival. Og de var jo rosa før, plutselig var de hvite. Noen som vet om dumex er vival? Skrev flere sider om det, ringte apoteket og de som hadde laget dem. De sa det var vival men jeg trodde ikke på dem. Nå heter det jo vival? Lurte de meg? Følte også at dumex ikke hadde noen effekt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 Skrevet 19. mai 2017 Dumex er en produsent, ikke et medikament. De var lenge produsent av Stesolid som er det samme som Valium og Vival. Anonymkode: 1ae50...5ae 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Skrevet 19. mai 2017 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dumex er en produsent, ikke et medikament. De var lenge produsent av Stesolid som er det samme som Valium og Vival. Anonymkode: 1ae50...5ae Ok, takk. Tror ikke det stod vival på, mulig det var stesolid jeg fikk da. Men da hadde jeg rett, de gav meg ikke vival. Endret 19. mai 2017 av stjernestøv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.