Gå til innhold

Avvisning, hvordan takler dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På Saturday, May 20, 2017 den 23.58, AnonymBruker skrev:

Jeg VET at jeg har blitt avvist, og jeg VET at det er et sterkt ord som er lett å "misbruke". 

Jeg etterspurte KUN råd om hvordan en skal takle å bli avvist, og ikke noe annet. Om dere mener at jeg ikke reellt blir avvist osv kan ikke jeg styre, men da er det ikke heller mere å diskutere. 

Anonymkode: d8706...be5

Beklager. Jeg tenker at avvisning er et litt ullent begrep. Det et ikke din feil. Men det er vanskelig å si noe om hvordan takle noe man ikke helt vet hva er. Og man takler kanskje ulike typer og grader av avvisning på forskjellig måte.

Spørsmålene mine i forrige innlegg er ment som hjelp til refleksjon/tanker om hvordan takle situasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet

Interessant lesning om avvisning... 
Google : psykologisk.no og søk: hvorfor gjør avvisning så vondt ?  

Anonymkode: 99e4e...f1f

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Villanda skrev:

Beklager. Jeg tenker at avvisning er et litt ullent begrep. Det et ikke din feil. Men det er vanskelig å si noe om hvordan takle noe man ikke helt vet hva er. Og man takler kanskje ulike typer og grader av avvisning på forskjellig måte.

Spørsmålene mine i forrige innlegg er ment som hjelp til refleksjon/tanker om hvordan takle situasjonen. 

Du har ikke gjort noe galt. Jeg orket ikke å diskutere temaet lenger fordi det gjør for vondt, men takk for engasjement.  

Anonymkode: d8706...be5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...