Villanda Skrevet 23. mai 2017 Skrevet 23. mai 2017 På Saturday, May 20, 2017 den 23.58, AnonymBruker skrev: Jeg VET at jeg har blitt avvist, og jeg VET at det er et sterkt ord som er lett å "misbruke". Jeg etterspurte KUN råd om hvordan en skal takle å bli avvist, og ikke noe annet. Om dere mener at jeg ikke reellt blir avvist osv kan ikke jeg styre, men da er det ikke heller mere å diskutere. Anonymkode: d8706...be5 Beklager. Jeg tenker at avvisning er et litt ullent begrep. Det et ikke din feil. Men det er vanskelig å si noe om hvordan takle noe man ikke helt vet hva er. Og man takler kanskje ulike typer og grader av avvisning på forskjellig måte. Spørsmålene mine i forrige innlegg er ment som hjelp til refleksjon/tanker om hvordan takle situasjonen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 Skrevet 23. mai 2017 Interessant lesning om avvisning... Google : psykologisk.no og søk: hvorfor gjør avvisning så vondt ? Anonymkode: 99e4e...f1f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 Skrevet 24. mai 2017 13 timer siden, Villanda skrev: Beklager. Jeg tenker at avvisning er et litt ullent begrep. Det et ikke din feil. Men det er vanskelig å si noe om hvordan takle noe man ikke helt vet hva er. Og man takler kanskje ulike typer og grader av avvisning på forskjellig måte. Spørsmålene mine i forrige innlegg er ment som hjelp til refleksjon/tanker om hvordan takle situasjonen. Du har ikke gjort noe galt. Jeg orket ikke å diskutere temaet lenger fordi det gjør for vondt, men takk for engasjement. Anonymkode: d8706...be5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.