Gå til innhold

Hva gjør dere for å holde dere i vigør??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takknemmelighet for alle gode tips til aktiviteter for helt utrente

Både rent fysiske aktiviteter og andre mer teoribetonte aktiviteter

Har alltid latt meg avskrekke spesielt av alle typer fysisk aktivitet mye på grunn av massiv mobbing  gjennom hele livet

Hvorfor det er slik at enkelte ikke lar seg avskrekke av noe vet jeg ikke Men også personer som er veldig flinke kan jo gå ned i sykdom det hører man jo også om

Men hvordan prøver dere å forebygge forverring av helseplager eller bare forebygge?

Dette er kanskje et område som er mer gjenstand for hva man har mest tro på funker for en selv?

Anonymkode: 2472a...273

Gjest Kanuttius
Skrevet

Går turer og nåler fart og lengde via app. Nå sist hadde jeg med tau og tok noen øvelser inne i skogen. 

Jeg leser helst bøker med fakta eller historier som gir meg noe å tenke på. Altså ikke krim. 

Skrevet
På Saturday, May 20, 2017 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Takknemmelighet for alle gode tips til aktiviteter for helt utrente

Både rent fysiske aktiviteter og andre mer teoribetonte aktiviteter

Har alltid latt meg avskrekke spesielt av alle typer fysisk aktivitet mye på grunn av massiv mobbing  gjennom hele livet

Hvorfor det er slik at enkelte ikke lar seg avskrekke av noe vet jeg ikke Men også personer som er veldig flinke kan jo gå ned i sykdom det hører man jo også om

Men hvordan prøver dere å forebygge forverring av helseplager eller bare forebygge?

Dette er kanskje et område som er mer gjenstand for hva man har mest tro på funker for en selv?

Du må jo finne noe som interesserer deg. Noe som et lystbetont for deg. Gjerne noe som involverer omgang med andre mennesker?

For meg r det dette som gjelder:

Mosjonere ute i frisk luft og dagslys.

Forsøker å ha så regelmessig døgnrytme som mulig for meg.

Bli bevisst risikofaktorer. Prøve redusere disse.

Bli bevisst tidlige tegn til dårlige perioder. Prøve ta grep før det får utvikle seg. Forebyggings-/kriseplan.

Be om hjelp når jeg trenger.

Jobb

Ta initiativ til å treffe venner.

Tid/aktiviteter med familien

Lesing

Skriving.

AnonymBruker
Skrevet

Vigør er et rart ord.

Anonymkode: ddc42...52f

AnonymBruker
Skrevet

Vigør er og ett idrettslag i Kristiansand :) 

Anonymkode: d4fb6...d38

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje gått ut på dato men mye brukt blandet mange eldre i gamle dager for meg

Vigør betyr vel egentlig bare levende

Tusen takk for alle meldinger😊

Problemet mitt er at jeg lever sammen med andre og må selvfølgelig ta mye hensyn

Tror hun hører klikking fra mobile nå og tror sikkert det er menneskegruppers motparten eller noe Hun er ikke begeistret for sånne nymotens greier

Men man vil så gjerne følge med😊

Helsa begrenser ellers veldig ting for meg😊

Så langt Det er jo alltid håp i hangande snøre😊

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje gått ut på dato men mye brukt blandet mange eldre i gamle dager for meg

Tror hun hører klikking fra mobile nå og tror sikkert det er menneskegruppers motparten eller noe Hun er ikke begeistret for sånne nymotens greier

Det er ikke jeg heller, når automatikken skriver helt uforståelige ting.  Jeg anbefaler å enten skru den av eller lese gjennom og korrigere resultatet :wacko:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...