Gå til innhold

Alt som heter Matglede er snart veiet ryddet ut og borteEr dette hva som bevirker alle spiseforstyllenes nye forkledninger???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker i en kokebok hvor jeg leste at du må ikke bli så opptatt av at matrester ikke skal gå til spille at du tvinger deg til å spise og bruker maven din som søppelkasse

Bruk ikke vekta alene sa forfatteren

Det er noe der føler jeg...

Jeg mener matglede er bra for oss og at fraværet av matglede kan være del av mange problemer omkring mat vi skaper oss på egne og andres vegne?? Jeg bare spør??

Anonymkode: 11afa...8a1

yellow ledbetter
Skrevet

Spiseforstyrrelser kan ha mange ulike grunner. Kanskje det du nevner her er en av dem. Mat kan misbrukes som trøst, angstdemper, for å døyve rastløshet og sikkert mye mer. Det er ikke alle som overspiser som er spesielt glade i mat. I den perioden jeg gjorde det var det fordi jeg var rastløs og kjeda meg. Har aldri vært spesielt glad i mat, i grunnen. Liker det meste og spiser fordi jeg trenger næring, og da går det greit. Tror ikke du må være glad i mat eller ha matglede for å ha et sunt forhold til spising.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...