AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 Skrevet 24. mai 2017 - når det bare er til å ta ekstra stor dose AP når man kjenner at en er unaturlig høyt oppe i sinnstilstanden? De fleste bipolare har vel AP? Da er det jo bare til å hive innpå en del større dose enn en pleier å gå på noen dager. Så får en sove og man blir seg selv igjen. Enkelt sagt. Så hva er det som gjør at man ikke gjør dette helt i begynnelsen og får tatt det før det eskalerer? Istedet går en bare å driter seg ut. Både i RL og her på forumet. Beklager alt idiotisk jeg har skrevet her inne. Er flau. Anonymkode: 87306...a67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 Skrevet 24. mai 2017 Jeg mener at bipolar 2-pasienter må være stokk stein dumme i hodet når de tillater seg å være hypomane. Greit nok at det er en sykdom, men når en har såpass selvinnsikt at en forstår at en nå er hypoman, eller begynner å bli det, så er det jo så enkelt å stoppe det. Noe annet er det med bipolar 1, da har en mest sannsynlig ikke selvinnsikt når en har mani. Noen innspill? Anonymkode: 87306...a67 0 Siter
kovakova Skrevet 24. mai 2017 Skrevet 24. mai 2017 Jeg bruker abilify og kan ikke øke den. Tåler ikke seroquel og zyprexa også driter jeg i om jeg dummer meg ut den grensen er tråkket død for lenge siden. 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 24. mai 2017 Skrevet 24. mai 2017 Hvorfor gidde å være hypoman? Vanlige meg er trist, slapp, treig, umotivert, lite effektiv, men helt ok. Hypomane meg er lykkelig, energisk, har mye sex, er forelsket i livet, har mange ideer, utretter ting, er effektiv, sosial... Det er verdt "bivirkningene". Mani er ikke verdt det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.