AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 Skrevet 26. mai 2017 3 timer siden, frosken skrev: NAV kan kreve at du mottar relevant behandling for å motta ytelser. Bruk av sobril over lengre tid er omdiskutert behandling, så det vil du neppe kunne pålegges. Ok. Jeg misliker å måtte ta sobril for å fungere på jobb. Har gjort det før og det gikk dårlig til slutt. Anonymkode: b123e...377 0 Siter
frosken Skrevet 26. mai 2017 Skrevet 26. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg misliker å måtte ta sobril for å fungere på jobb. Har gjort det før og det gikk dårlig til slutt. Anonymkode: b123e...377 Jeg tror du skal glemme bekymringene for at NAV skal legge press på deg :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 Skrevet 26. mai 2017 4 minutter siden, frosken skrev: Jeg tror du skal glemme bekymringene for at NAV skal legge press på deg :-) Jeg må kanskje det. Men jeg legger nok press på meg selv. Vil så gjerne klare jobben. Men blir det ikke bedre snart er det nok best med sykemelding. Jeg har erfart at det er lite fornuftig å holde på slik over lengre tid. Anonymkode: b123e...377 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.