Gå til innhold

Sopp på glans


konradkaffe

Anbefalte innlegg

HEi! Jeg har hatt sopp på penis hodet over en periode nå. Det er ikke plagsomt eller kløende.

Det er rødflammete og varierer sterkt i utbredelse. I perioder er det så og si borte, men kommer hele tiden tilbake.

Har vært hos lege for noen måneder siden hvor jeg fikk resept på kremen LAMISIL, som hadde en viss funksjon, men fjernet det ikke helt. Har også med delvis hell forsøkt PEVARYL. Og uten hell CANESTEN. Legen tok en Chlamydia test som var negativ. Det eneste hun kom frem til var at det var en sopp som vill bli borte. Enten med eller uten krem. Noe som altså ikke har skjedd.

Jeg fikk soppen da min samboer fikk sopp for snart et halvt år siden. Hun fikk fjernet den. Men den dukker også opp hos henne, om ikke så regelmessig. Vi gikk til samme lege for dette. Som sa at det ikke var smittsomt, men at jeg likevel fikk det fordi hun fikk det?

Vi har jevnlig sex uten at det byr på noen som helst problemer.

På dette tidspunkt er det irriternde i den forstand at det ikke blir borte.

Kan noen fortelle meg om en "bra" krem, eller om tiltak som muligens vil fjerne denne styggedommen?

Mvh

Konrad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Når du har prøvd alle disse midlene uten at du har blitt bra, tror jeg det beste ville være om du oppsøkte en hudspesialist. Det er ikke nødvendig at dette er en soppinfeksjon - spesielt siden du sier at du ikke har noen plager av dette.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...