AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Jeg har fått temmelig sterke smerter i knær, hofter og rygg. Jeg har funnet noen "gamle" Vimovo'er. Kan disse kombineres med smertestillende som Paracet og i tilfelle hvor stor dose? Jeg har også gammel Voltaren liggende. Er Vimovo å foretrekke fremfor Voltaren? Virker de forskjellig? Legen er på ferie så jeg takker her for eventuelle svar :o) Anonymkode: 5f595...cc8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaswell Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 De kan fint kombineres med paracet ja. Dosering kan du vel finne her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 10 minutter siden, Andreaswell skrev: De kan fint kombineres med paracet ja. Dosering kan du vel finne her Takk skal du ha. Jeg sjekket også Felleskatalogen før i dag men kunne ikke der se hvor stor dose man eventuel kunne ta av Paracet i kombinasjon med Vimovo. Sitter du også på slike opplysninger ville det være fint! Vimovodosen er foreskrevet på pakningen jeg har fått fra legen så jeg tar 500mg 2 gr. daglig. Anonymkode: 5f595...cc8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaswell Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk skal du ha. Jeg sjekket også Felleskatalogen før i dag men kunne ikke der se hvor stor dose man eventuel kunne ta av Paracet i kombinasjon med Vimovo. Sitter du også på slike opplysninger ville det være fint! Vimovodosen er foreskrevet på pakningen jeg har fått fra legen så jeg tar 500mg 2 gr. daglig. Anonymkode: 5f595...cc8 Jeg tok 1g paracet+500mg Vimovo 3 ganger daglig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaswell Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Vimovo er å foretrekke, syns jeg i hvertfall. Voltaren har jeg aldri hatt noe effekt av. Er som oftest det man får før Vimovo også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 33 minutter siden, Andreaswell skrev: Vimovo er å foretrekke, syns jeg i hvertfall. Voltaren har jeg aldri hatt noe effekt av. Er som oftest det man får før Vimovo også. Nå tror jeg jaggu du har reddet dagen for meg...pluss dagene som kommer! Takk skal du ha Anonymkode: 5f595...cc8 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaswell Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå tror jeg jaggu du har reddet dagen for meg...pluss dagene som kommer! Takk skal du ha Anonymkode: 5f595...cc8 Ikke noe problem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.