Gå til innhold

Some sort Mind And Body Disconnected

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hva det er som skjer med meg for tiden. I ca 6 måneder har jeg slitt med noe ubeskrivelig. Greit nok at det skyldtes stress og utbrendthet til en viss grad som ledet til at jeg valgte å si opp telefonselgerjobben. Men at dette fortsatt vedvarer bekymrer meg. Dette kan høres helt idiotisk ut, men jeg lister likevel ned det jeg ser på som symptomer som jeg aldri i mitt liv har gjennomgått før: 

1. Jeg hater plutselig stemmen min. Når jeg snakker, føler jeg liksom ikke at det er jeg som snakker. Jeg føler ikke at jeg lever meg inn i det jeg snakker om, og snakker med passion... Mistenkte det hadde noe med balansenerven i øregangen å gjøre, men jeg har jo t.o.m gått ut fra ØNH med squeeky clean ears og likevel føler dette. Kanskje dette kan ha med den negative energien min egen mor sprer i huset? Hun er alltid gledesdreperen og prøver alltid å ødelegge øyeblikket jeg er lykkelig eller har oppnådd noe. Hun er 43 år gammel og går igjennom en fase jeg ikke helt forstår, og synes synd på henne. Hun merker det ikke selv, hun blir stille når jeg sier det, men hun begynner å bli sykt fraværende oss, og er veldig fokusert på om alle andre legger merke til henne. Men det er en helt annen sak. 

2. Etter spesielt de siste 6 mnd på arb.plassen har jeg gjennomgått mye stress og uregelmessige søvntider. Og det har følt til at jeg bl.a "connecter" med andre mennesker kun "via hodet", og ikke så mye her fra hjertet, hvis det gir mening. Jeg savner den genuine følelsen ved meg hvor jeg virkelig er "in the moment" med andre, og snakker fra hjertet. 

3. Jeg merker for tiden at jeg til og med stammer ved enkelte ord hvis jeg er stresset eller sliten i hodet. Noen ganger får jeg plutselig ikke lyst til å snakke i det hele tatt. Lazy tongue? kjennes som om tungen tar for mye plass i munnen, men den er jo i helt normal størrelse. 

Jeg er en 25 år gammel ung, oppegående kvinne, som alltid har elsket kommunikasjon og kultur, som alltid elsker å prate, og prater uten feil og med flyt og plutselig gjennomgår jeg dette ?! Jeg vil få en slutt på det, og trenger hjelp. Er det noen som har gjennomgått liknende? 

Anonymkode: 1f311...dc2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/422129-some-sort-mind-and-body-disconnected/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...