Gå til innhold

EN DOM!!!


Gjest Mia24

Anbefalte innlegg

En dom! Ikke mye å skryte av; 60 dager betinget og 25000 i oppreising, men en dom! Etter ti år endelig en dom!!! Jeg lider akkurat nå av koffeinsjokk etter åtte + kopper kaffe, skjelven som fy, men er så letta! Må nok bruke dagen/kvelden på å avreagere litt og forventer et hav av følelser. I dag skal jeg le og grine til krampa tar meg, og det er helt greit!

Fikk sjokk da jeg var innom en avis på nettet tidligere, en journalist ringte meg i går og lurte på om jeg ville svare på noen spørsmål, og så har de smelt det opp som hovednyhet i dag. Angret først, men tenkte etterhvert at "Flott egentlig, andre synes også det er alvorlig, andre synes også at det jeg har gjort er rett og det han har gjort er galt" Dessuten er fokus på overgrep viktig. For de som er interesserte; www.agderposten.no

Tusen takk for god støtte fra dere i forumet!

Kos fra Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Mia24!

Gratulerer så mye - tipper du er lettet nå!! Det er så herlig å bli trodd!! Men det er jo svært så sjeldent at man har videoopptak der gjerningsmannen innrømmer overgrepene, den var ny!

Du har all grunn til å være fornøyd med deg selv i dag, du har jo gjort en kjempejobb!!! Skulle ønske at mange flere ville våge å anmelde, slik du gjorde, så kunne vi få fakta på bordet og ikke minst så kunne folk få se at det får konsekvenser.

Føles det ikke vanvittig herlig?? Det er DIN dag i dag!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Mia24!!!!

Vil gratulere deg så masse med dommen!!

Du er tøff som har klart å stå løpet ut og det er nok mange med meg som beunrer de som klarer det.

Er ikke her inne så ofte og denne gangen ble jeg absolutt positivt overraska..

igjen GRATULERER!!!!!! kos deg i dag!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har vært kjempetøff og modig! Gratulerer så masse - håper

du føler lettelse og at skylden er plassert. Filmopptak, det var sikkelig modig gjordt av deg - og flott at det fungerte:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mia24!

Gratulerer så mye - tipper du er lettet nå!! Det er så herlig å bli trodd!! Men det er jo svært så sjeldent at man har videoopptak der gjerningsmannen innrømmer overgrepene, den var ny!

Du har all grunn til å være fornøyd med deg selv i dag, du har jo gjort en kjempejobb!!! Skulle ønske at mange flere ville våge å anmelde, slik du gjorde, så kunne vi få fakta på bordet og ikke minst så kunne folk få se at det får konsekvenser.

Føles det ikke vanvittig herlig?? Det er DIN dag i dag!

Varm klem fra Grete :-)

Det føles vanvittig herlig å bli trodd og å få en bekreftelse! Er helt tom på en måte nå.

Skjønner ikkeno jeg, har nettopp prata med Dagblader og VG som var veldig interessert i saken, ganske sikkert fordi jeg filmet "tilståelsen". Uansett; det er bra at det blir fokus på sånt uavhengig av hvorfor de gidder å bry seg! Passa på å si til dem at jeg ikke vil ha noe av en vinkling som tilsier at jeg har "lurt" overgriperen, det var jo kun sannheten som kom fram. Samtidig fikk jeg nevnt noen ord om SMI, og de lovte å ta det med i artikkelen. Bra, for de har hjulpet meg massevis!

Grunnene til at jeg arrangerte et møte med mannen og filmet det hele er (for, tro meg, jeg ville helst aldri aldri møtt ham igjen!):

1: Jeg ville vite om jeg var "gal", om det jeg plutselig drømte natt etter natt var sant i det hele tatt. (Det var det)

2: Jeg hadde ikke orket å gå til sak uten bevis av noe slag, ti år etter er det vanskelig å skulle samle beviser.

Vær så snill å ikke se på meg som en utkalkulert og kynisk kjerring, jeg ville bare ha sannheten fram. Og det fikk jeg i dag :)

Ble feilsitert så det holdt i artikkelen i Agderposten, og både Dagbladet og VG lovte å sende meg artiklene pr. mail før de trykket dem.

Jepp, MIN DAG! *gråter*

Klem fra Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det føles vanvittig herlig å bli trodd og å få en bekreftelse! Er helt tom på en måte nå.

Skjønner ikkeno jeg, har nettopp prata med Dagblader og VG som var veldig interessert i saken, ganske sikkert fordi jeg filmet "tilståelsen". Uansett; det er bra at det blir fokus på sånt uavhengig av hvorfor de gidder å bry seg! Passa på å si til dem at jeg ikke vil ha noe av en vinkling som tilsier at jeg har "lurt" overgriperen, det var jo kun sannheten som kom fram. Samtidig fikk jeg nevnt noen ord om SMI, og de lovte å ta det med i artikkelen. Bra, for de har hjulpet meg massevis!

Grunnene til at jeg arrangerte et møte med mannen og filmet det hele er (for, tro meg, jeg ville helst aldri aldri møtt ham igjen!):

1: Jeg ville vite om jeg var "gal", om det jeg plutselig drømte natt etter natt var sant i det hele tatt. (Det var det)

2: Jeg hadde ikke orket å gå til sak uten bevis av noe slag, ti år etter er det vanskelig å skulle samle beviser.

Vær så snill å ikke se på meg som en utkalkulert og kynisk kjerring, jeg ville bare ha sannheten fram. Og det fikk jeg i dag :)

Ble feilsitert så det holdt i artikkelen i Agderposten, og både Dagbladet og VG lovte å sende meg artiklene pr. mail før de trykket dem.

Jepp, MIN DAG! *gråter*

Klem fra Mia

Gratulerer med dommen!!!!!!!!

Selv synes jeg den skulle vært mye hardere,men ingen dom kan vel gjøre opp for det vonde som hendte deg...

*gratulasjonsklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott !!!

Jeg synes du har vært kjempetøff som har gjort dette. Du har all grunn til å være stolt av deg selv nå!

Hilsen

Er stolt, glad og lei meg samtidig, mest stolt!

Kos til deg!

Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har vært kjempetøff og modig! Gratulerer så masse - håper

du føler lettelse og at skylden er plassert. Filmopptak, det var sikkelig modig gjordt av deg - og flott at det fungerte:)!

Tusen takk, det er nydelig å få høre/lese at jeg er modig! Vil gjerne si det samme til alle her inne; dere er modige! Rettssak eller ei, vi er sterke så lenge vi står sammen!!! (Og har noen å prate med!)

God klem og lykkeønsker fra Mia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Mia24!!!!

Vil gratulere deg så masse med dommen!!

Du er tøff som har klart å stå løpet ut og det er nok mange med meg som beunrer de som klarer det.

Er ikke her inne så ofte og denne gangen ble jeg absolutt positivt overraska..

igjen GRATULERER!!!!!! kos deg i dag!

klem

Kose meg i kveld altså :) Er så letta!

Har grått så mange ganger over mennesker her inne at tårene har nesten tatt slutt, håper at mine medsøstre skjønner at verdien av noen å snakke med er større enn noe annet. Større enn en dom, til og med større enn oss selv..

Så glad for kos at du aner ikke!!!

Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dommen!!!!!!!!

Selv synes jeg den skulle vært mye hardere,men ingen dom kan vel gjøre opp for det vonde som hendte deg...

*gratulasjonsklem*

...ingenting kan gjøre opp for overgrepene. Men; det er utrolig deilig med en bekreftelse fra andre på at det han gjorde var galt.

Stor klem til deg!

Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mia24!

Du skal vite at jeg beundrer deg for det du har våget og gjort, og jeg er kjempe glad på dine vegne :-)

Det er jo som du sier at det er det å få sannheten fram som er viktigst. Det å få plassert skylden.

*Lykke til videre*

Beundringsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke gjøre annet enn å stille meg i rekken av gratulanter jeg.

GRATTIS MIAMOR.

Du er tøff, og har fått en tilståelse, og en dom. Det er jo bare supert, og må føles godt.

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ble en domfellelse i den saken, og jeg regner med at du ble litt forbløffet over å havne på førstesiden i tabloidene forleden dag og?

Dommen er alt for liten, selvsagt, men vedkommende vil ihvertfall ha det på sitt rulleblad - og det er vel det viktigste i denne sammenheng...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...