AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 Skrevet 28. august 2017 Hei! Er en av de som sliter veldig med å svelge tabletter. Jeg skal gå på antibiotika nå, og prøvde i dag å svelge dem. Det endte med at de to tablettene jeg prøvde løste seg opp i munnen. Både legen og de på apoteket sa at tygger man eller løser opp tablettene før man har svelget, er det stor fare for etsing i halsen/spiserøret. Hva burde jeg gjøre nå? Får man permanente etseskader? Anonymkode: 16637...885 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august 2017 Skrevet 28. august 2017 Du hører med legen om du kan få flytende antibiotika. Anonymkode: 2bf72...937 0 Siter
skandsen Skrevet 28. august 2017 Skrevet 28. august 2017 Fungerer flytende like godt? Bruker det for acne 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. august 2017 Skrevet 28. august 2017 11 timer siden, skandsen skrev: Fungerer flytende like godt? Bruker det for acne Er det en sånn 3 mnds kur med noen enorme kapsler? Det gikk jentungen her på i fjor sommer, men hun maktet ikke å få dem i seg så hun fikk en mikstur istedet. Nå husker jeg ikke hva den het selvfølgelig, men den var enormt effektiv (sammen med en grundig rens av huden morgen og kveld + en krem). Hun så ut som ei kjøttkake i ansiktet og vi bedring etter få dager. 0 Siter
Heidu1234 Skrevet 17. september 2017 Skrevet 17. september 2017 Ett spørsmål, tar du dei med vatn, eller svelger du di uten vatn til å "skylle" tablettane ned? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.