Smutti Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Hei. Gjør det noe om man tar 1 Solbril (15mg) og en Valergan nå før leggetid? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
usikker Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 I mitt tilfelle; jeg får sove godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smutti Skrevet 1. september 2017 Forfatter Del Skrevet 1. september 2017 Ok. Da er det ikke farlig da🤗 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 De gangene jeg har tatt sobril før leggetid har jeg opplevd å få livaktige mareritt. Pleier ikke å være plaget med mareritt ellers, men jeg reagerer i hvert fall slik at jeg i innsovningsfasen føler meg litt "dopet" og har vanskeligheter med å skille mellom drøm og virkelighet i noen minutter. Det er ikke så ille som det høres ut, men det er ubehagelig for min del. Derfor tar jeg aldri sobril mindre enn 2 timer før jeg skal legge meg Anonymkode: e8f35...9dc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.