Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hehe gleder meg til å se den :D 

Lykke til med filmen :D . Tror dette er din type film altså!. Absolutt!. Gled deg.. Og obs: jeg tror faktisk at jeg hadde hoppet like mye om jeg hadde sett den om igjen. :D Morro med spenning!. Har sans for thrillere for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Lykke til med filmen :D . Tror dette er din type film altså!. Absolutt!. Gled deg.. Og obs: jeg tror faktisk at jeg hadde hoppet like mye om jeg hadde sett den om igjen. :D Morro med spenning!. Har sans for thrillere for tiden. 

Takk :D Jeg og elsker thrillere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk :D Jeg og elsker thrillere :) 

Thrillere er spennende ja. :D . Drama kan bli litt tregefilmer... selv om noen av de også er gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mina1 skrev:

@stjernestøv  : denne filmen så jeg i kveld. Den var veldig merkelig... og tung, men den var såpass spennende at jeg måtte se den ferdig..... Men den er treg ... 

 

Ok :) Hvis den er treg er den ikke noe for meg. Så begynnelsen på den en gang.

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Hvis den er treg er den ikke noe for meg. Så begynnelsen på den en gang.

Den filmen ble for treg. Føler at jeg har sett de beste på netflix nå ;). Denne var mer kjedelig. Men den var helt sprø så måtte følge med hele tiden. Klarte ikke å løsrive meg. Men burde gjort det ;). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Mina1 skrev:

Den filmen ble for treg. Føler at jeg har sett de beste på netflix nå ;). Denne var mer kjedelig. Men den var helt sprø så måtte følge med hele tiden. Klarte ikke å løsrive meg. Men burde gjort det ;). 

Ok. Ja jeg har og sett de beste :) Grimm det går i nå, måtte bestille siste sesong fra cdon. Det er spennende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja jeg har og sett de beste :) Grimm det går i nå, måtte bestille siste sesong fra cdon. Det er spennende :) 

Cdon ja... den siden er det lenge siden jeg har vært inne på. Må inn å se der en dag. Husker at de hadde mye gøy der inne og billig iblant :). De har alt mulig fra parfymer til filmer der :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Cdon ja... den siden er det lenge siden jeg har vært inne på. Må inn å se der en dag. Husker at de hadde mye gøy der inne og billig iblant :). De har alt mulig fra parfymer til filmer der :)

Ja har reservert supernatural og, me de forskyver jo hele tiden ankomstdatoen. Irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja har reservert supernatural og, me de forskyver jo hele tiden ankomstdatoen. Irriterende!

Det er irriterende ja. Jeg fikk en ide nå med å gå inn på CDON, takket være at du nevnte det. Lenge siden jeg har sett på hva de har der inne :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er irriterende ja. Jeg fikk en ide nå med å gå inn på CDON, takket være at du nevnte det. Lenge siden jeg har sett på hva de har der inne :) . 

Har mye bra der inne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Det har de :) . Husker at jeg kjøpte mange av julegavene der inne en gang. 

Ja greit å bestille julegaver på nett, det har jeg ofte gjort. Men kanskje jeg kjøper i butikker i år, får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja greit å bestille julegaver på nett, det har jeg ofte gjort. Men kanskje jeg kjøper i butikker i år, får se. 

Ja, det virker så lettvindt å bare bestille de på nettet. Og få de i posten. :) : Så lenge de havner rett i postkassen.  Jeg liker ikke å gå rundt i butikker. Men jeg husker et år da jeg bestillte alt på nettet så måtte jeg allikevel gå langt for å hente de, så jeg kunne like godt gå på butikker og kjøpe de. Men iblant så er det noen som sender de rett i postkassen. 

Jeg skal begynne tidlig på julegavene i år. Bli ferdig tidlig, slik at jeg kan nyte desember uten å måtte løpe rundt å lete etter julegaver :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja, det virker så lettvindt å bare bestille de på nettet. Og få de i posten. :) : Så lenge de havner rett i postkassen.  Jeg liker ikke å gå rundt i butikker. Men jeg husker et år da jeg bestillte alt på nettet så måtte jeg allikevel gå langt for å hente de, så jeg kunne like godt gå på butikker og kjøpe de. Men iblant så er det noen som sender de rett i postkassen. 

Jeg skal begynne tidlig på julegavene i år. Bli ferdig tidlig, slik at jeg kan nyte desember uten å måtte løpe rundt å lete etter julegaver :) 

Ja jeg pleier å bli fort ferdig med dem, men hva skal man kjøpe? Det er alltid et problem, og hvor mye skal det koste? Blir helt hodegal av det der jeg, det er et stress med det. 

Men leste i journalen min nå og fikk bakoversveis! Stod om tvang,men det virket ikke som de hadde tenkt å gjennomføre det. Det er jo bra, bare likte ikke å lese det. Det er jo mitt liv dette her,og jeg har vært mye dårligere før. Aldri vært snakk om tvang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg pleier å bli fort ferdig med dem, men hva skal man kjøpe? Det er alltid et problem, og hvor mye skal det koste? Blir helt hodegal av det der jeg, det er et stress med det. 

Men leste i journalen min nå og fikk bakoversveis! Stod om tvang,men det virket ikke som de hadde tenkt å gjennomføre det. Det er jo bra, bare likte ikke å lese det. Det er jo mitt liv dette her,og jeg har vært mye dårligere før. Aldri vært snakk om tvang. 

Ja julegaver er noe stress og pes. Enig med deg. 

Jeg vet ikke hvordan det med tvang er. Men er det slik at legene kan tvangsmedisinere osv? . Husker da jeg var syk en gang for 17 år tilbake i tid så sa legene at jeg måtte ta noen medisiner og jeg nektet plent. Jeg var ganske sta. Men tilslutt så tok jeg medisinene men ble dårlig av de. Og da kuttet de dem igjen. Men vet ikke hvordan reglene er for dette med tvang egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja julegaver er noe stress og pes. Enig med deg. 

Jeg vet ikke hvordan det med tvang er. Men er det slik at legene kan tvangsmedisinere osv? . Husker da jeg var syk en gang for 17 år tilbake i tid så sa legene at jeg måtte ta noen medisiner og jeg nektet plent. Jeg var ganske sta. Men tilslutt så tok jeg medisinene men ble dårlig av de. Og da kuttet de dem igjen. Men vet ikke hvordan reglene er for dette med tvang egentlig. 

Nei skulle ikke tro de kunne bruke tvang på meg, jeg er jo tilregnelig. Bare å lese om det...ble litt sint! Men det kunne ødelegge den gode relasjonen, så tror ikke de gjør det :) Men bare det at de har snakket om det når de sier "Dette er helt frivillig, det er helt opp til deg". Det er litt hyklerisk! De kunne jo sagt at hvis ikke jeg tar medisiner kan det føre til tvang, nå er jeg litt usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei skulle ikke tro de kunne bruke tvang på meg, jeg er jo tilregnelig. Bare å lese om det...ble litt sint! Men det kunne ødelegge den gode relasjonen, så tror ikke de gjør det :) Men bare det at de har snakket om det når de sier "Dette er helt frivillig, det er helt opp til deg". Det er litt hyklerisk! De kunne jo sagt at hvis ikke jeg tar medisiner kan det føre til tvang, nå er jeg litt usikker. 

Jeg forstår usikkerheten. Og den frihetsberøvelsen man kan føle. Jeg husker at da jeg var syk for 17 år tilbake så mener jeg at jeg ble tvangsinnlagt uten at jeg ville det. Altså dvs at jeg fikk beskjed at jeg måtte være på sykehuset. Vet ikke om du har vært innlagt før? Husker at jeg skammet meg over hele greien, men faktisk så er det veldig mange som får problemer av en eller annen sort, men man ønsker jo ikke akkurat å bli tvangsinnlagt osv.... 

Jeg håper at du fort blir frisk. Kan jeg spørre deg om det er håp om at du kan bli helt frisk fra det du sliter med? 

Synes du virker veldig oppegående, reflektert og snill og jeg ser ikke hva du sliter med, men jeg vet bare at du sliter med noe. 

Håper alt ordner seg for deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg forstår usikkerheten. Og den frihetsberøvelsen man kan føle. Jeg husker at da jeg var syk for 17 år tilbake så mener jeg at jeg ble tvangsinnlagt uten at jeg ville det. Altså dvs at jeg fikk beskjed at jeg måtte være på sykehuset. Vet ikke om du har vært innlagt før? Husker at jeg skammet meg over hele greien, men faktisk så er det veldig mange som får problemer av en eller annen sort, men man ønsker jo ikke akkurat å bli tvangsinnlagt osv.... 

Jeg håper at du fort blir frisk. Kan jeg spørre deg om det er håp om at du kan bli helt frisk fra det du sliter med? 

Synes du virker veldig oppegående, reflektert og snill og jeg ser ikke hva du sliter med, men jeg vet bare at du sliter med noe. 

Håper alt ordner seg for deg :) 

Takk :) 

Har vært innlagt noen ganger men bare frivillig,jeg føler jo at det er annerledes denne gangen...at det går bra. Stod noe om at det kunne ende med tvangsinnleggelse? Ble bare sjokkert jeg da, og at jeg ikke har sykdomsinnsikt. Nei,mine tanker er ikke syke, det er mange som tror på det jeg tror på. Konspirasjonsteorier osv. Føler meg ikke syk nå nei, de overdriver noe voldsomt. Eller rettere sagt psykiateren, sykepleieren skriver på en annen måte :) Ja det er håp om å bli helt frisk :) Jeg må jobbe med meg selv, hvem må ikke det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...