Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det er hatefulle oppførselen hans som gjør at jeg sliter. Han ville også ha en avtale som skulle være livslang på at vi aldri prates igjen noensinne.. Jeg synes det var sårt for selvbilde og tenkte at dette gjør han fordi han er psykopat.. og er egentlig mulig i et åpent forhold med hun som han treffer i hjemlandet sitt sverige... "eksen sin".... 

Ja han virker som en psykopat, og de er ikke verdt å satse på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det var en dum måte å avslutte det på, det er helt sikkert. 

Jeg synes at avslutningen var forvirrende, og en dum måte å avslutte relasjonen på. Det er selve avslutningen som gjør at jeg sliter. Derfor sendte jeg han en mail i mai måned , og skrev at jeg slet så veldig med den og hadde det så vondt med det, og har problemer å gå videre, og spurte om vi kunne heller skrive noen fine ord som avslutning slik at det ble lettere å gå videre. Da fikk jeg bare beskjed : at han ikke vil prate med meg noensinne igjen om noe, og at han aldri vil vite av meg igjen. 

Jeg synes at det var en vemmelig måte å slutte av på... og han er ikke særlig behjelpelig med å bry seg når han visste jeg slet med avslutningen. Han gjør avslutningen på verst tenkelig måte nesten. Det som er rart er at han gråt en gang til meg og sa at alt ble vanskelig pga han hadde eksen sin.. i hjemlandet... han elsker henne, men at det var ikke noe mellom de... Jeg sa : hva for noe? Eksen din? Han lovet at de to traff hveandre bare som søskenkjærlighet. Han sa glem det og at han glemte seg... og at han mente ikke det han sa.... Det var så mye rart som skjedde at jeg ble jo helt forvirret over hvorfor han gikk på sur måte.... Tenker liksom : var det pga eksen hans i hjemlandet.. altså at de hadde åpent forhold, også var han sur for å måtte slutte å treffe meg ...? .. eller så tenkte jeg : var det andre grunner? Jeg forstår ingenting... og det er vel det som er problemet med at jeg går rundt å surrer. Var jo en spesiell situasjon hele greien.... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg synes at avslutningen var forvirrende, og en dum måte å avslutte relasjonen på. Det er selve avslutningen som gjør at jeg sliter. Derfor sendte jeg han en mail i mai måned , og skrev at jeg slet så veldig med den og hadde det så vondt med det, og har problemer å gå videre, og spurte om vi kunne heller skrive noen fine ord som avslutning slik at det ble lettere å gå videre. Da fikk jeg bare beskjed : at han ikke vil prate med meg noensinne igjen om noe, og at han aldri vil vite av meg igjen. 

Jeg synes at det var en vemmelig måte å slutte av på... og han er ikke særlig behjelpelig med å bry seg når han visste jeg slet med avslutningen. Han gjør avslutningen på verst tenkelig måte nesten. Det som er rart er at han gråt en gang til meg og sa at alt ble vanskelig pga han hadde eksen sin.. i hjemlandet... han elsker henne, men at det var ikke noe mellom de... Jeg sa : hva for noe? Eksen din? Han sa glem det og at han glemte seg... og at han mente ikke det han sa.... Det var så mye rart som skjedde at jeg ble jo helt forvirret over hvorfor han gikk på sur måte.... Tenker liksom : var det pga eksen hans i hjemlandet.. altså at de hadde åpent forhold, også var han sur for å måtte slutte å treffe meg ...? .. eller så tenkte jeg : var det andre grunner? Jeg forstår ingenting... og det er vel det som er problemet med at jeg går rundt å surrer. Var jo en spesiell situasjon hele greien.... 

Åh, du sliter med tankesurr ja...det er tydelig. Ikke lett for deg å bare glemme det nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja han virker som en psykopat, og de er ikke verdt å satse på. 

Ja i mine øyne så virker han psykopat ut i måten han avslutter relasjonen på. Var en som visste hvem han var som har sagt til meg at hennes inntrykk av han er faktisk at han er en psykopat. Jeg har samme inntrykk for han tennte på å slå. Tennte på blåmerker og ville ta bilder av blåmerker på kroppen min... Mulig at han avslutter sånn fordi han ikke er frisk. Og jeg sliter jo fordi det hele var helt forvirrende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Åh, du sliter med tankesurr ja...det er tydelig. Ikke lett for deg å bare glemme det nei. 

Jeg forsøker å komme over det, og skal fortsette å forsøke, men blir det for vanskelig og tar det mer tid nå så tror jeg at jeg går til psykolog selv om det er pinlig å prate om det. .... Man kan jo si alt om det til psykologen kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja i mine øyne så virker han psykopat ut i måten han avslutter relasjonen på. Var en som visste hvem han var som har sagt til meg at hennes inntrykk av han er faktisk at han er en psykopat. Jeg har samme inntrykk for han tennte på å slå. Tennte på blåmerker og ville ta bilder av blåmerker på kroppen min... Mulig at han avslutter sånn fordi han ikke er frisk. Og jeg sliter jo fordi det hele var helt forvirrende. 

Ja han virker ikke helt frisk, derfor er det viktig for deg å komme over han. Han var nok aldri bra for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg forsøker å komme over det, og skal fortsette å forsøke, men blir det for vanskelig og tar det mer tid nå så tror jeg at jeg går til psykolog selv om det er pinlig å prate om det. .... Man kan jo si alt om det til psykologen kanskje? 

Ja til psykologen kan du fortelle alt, og dere kan reflektere rundt alt mulig. Tror det hadde vært bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja han virker ikke helt frisk, derfor er det viktig for deg å komme over han. Han var nok aldri bra for deg. 

Ja , jeg føler at han ikke er helt frisk i hodet. Jeg pratet med en til i dag som faktisk vet hvem han er. Hun sa det samme. Hun synes at det virket som om han har problemer med seg selv på en måte. Hun har lagt merke til etter å ha pratet med han selv at han virket til å ha problemer med noe. Han var ganske tung i dialog. Og virket tungsinnet og så veldig trist ut. Så mulig at han har problemer inni seg og at det er årsaken til dette her... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja til psykologen kan du fortelle alt, og dere kan reflektere rundt alt mulig. Tror det hadde vært bra for deg :)

og pskologen angriper meg ikke for tankene mine? håper ikke det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja til psykologen kan du fortelle alt, og dere kan reflektere rundt alt mulig. Tror det hadde vært bra for deg :)

Jeg tror faktisk at jeg har hatt kontakt med et menneske som ikke har helt kontakt med seg selv, eller har noen problemer med seg selv som gikk utover meg på en eller annen måte. Jeg tror også at han faktisk ikke hadde et ferdig avsluttet forhold med sin eks i hjemlandet siden de to dro på ferie sammen alene osv... Jeg tror at det kan være mye slikt i det, og at han har hatt litt problemer med seg selv siden han klarte å avslutte det så bittert med meg. Jeg får se sånn på det. Også får jeg kontakte psykolog om jeg fortsetter å gå rundt å surre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja , jeg føler at han ikke er helt frisk i hodet. Jeg pratet med en til i dag som faktisk vet hvem han er. Hun sa det samme. Hun synes at det virket som om han har problemer med seg selv på en måte. Hun har lagt merke til etter å ha pratet med han selv at han virket til å ha problemer med noe. Han var ganske tung i dialog. Og virket tungsinnet og så veldig trist ut. Så mulig at han har problemer inni seg og at det er årsaken til dette her... 

Det er godt mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mina1 skrev:

og pskologen angriper meg ikke for tankene mine? håper ikke det ;) 

Nei en psykolog gjør ikke det. Og når folk var innlagt for kjærlighetssorg er det vel normalt å ta det opp med en psykolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er godt mulig. 

Ja det er det. Det kan være problemer hos han selv som gjør at alt ble slik det ble. Det behøver ikke å ha med meg å gjøre, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg tror faktisk at jeg har hatt kontakt med et menneske som ikke har helt kontakt med seg selv, eller har noen problemer med seg selv som gikk utover meg på en eller annen måte. Jeg tror også at han faktisk ikke hadde et ferdig avsluttet forhold med sin eks i hjemlandet siden de to dro på ferie sammen alene osv... Jeg tror at det kan være mye slikt i det, og at han har hatt litt problemer med seg selv siden han klarte å avslutte det så bittert med meg. Jeg får se sånn på det. Også får jeg kontakte psykolog om jeg fortsetter å gå rundt å surre. 

Ja mulig han ikke var ferdig med eksen. Nei får vel prøve å legge meg, lese litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei en psykolog gjør ikke det. Og når folk var innlagt for kjærlighetssorg er det vel normalt å ta det opp med en psykolog?

Det må jo være normalt å ta slike ting opp med psykolog ja... Men hvordan finner man en psykolog, via fastlege? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Ja det er det. Det kan være problemer hos han selv som gjør at alt ble slik det ble. Det behøver ikke å ha med meg å gjøre, 

Nei tror nok det har med han å gjøre, ofte er jenter flinke til å ta på seg skyld og finne feil ved seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det må jo være normalt å ta slike ting opp med psykolog ja... Men hvordan finner man en psykolog, via fastlege? 

Ja du kan få henvisning via fastlege :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja mulig han ikke var ferdig med eksen. Nei får vel prøve å legge meg, lese litt. 

Jeg mistenker det samme. Mistenker at han og henne ikke var ferdig med hveandre. Han fikk ikke jobb i hjemlandet, og måtte derfor flytte til Norge for å få jobb. Hun og han møttes ca hver 2 måned som bror og søster sa han. Jeg så at hun virket veldig glad ut i han, og postet mye savn-erklæringer til han på facebook, og hun ble alltid så glad når han skulle hjem å besøke henne.... Han sa til meg at hun kom foran et forhold og alt annet for han, fordi hun var som en søster, men jeg mistenker at de to aldri var ferdige. 

Jeg må sove også :) . Du må ha en god natt og sove godt :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg mistenker det samme. Mistenker at han og henne ikke var ferdig med hveandre. Han fikk ikke jobb i hjemlandet, og måtte derfor flytte til Norge for å få jobb. Hun og han møttes ca hver 2 måned som bror og søster sa han. Jeg så at hun virket veldig glad ut i han, og postet mye savn-erklæringer til han på facebook, og hun ble alltid så glad når han skulle hjem å besøke henne.... Han sa til meg at hun kom foran et forhold og alt annet for han, fordi hun var som en søster, men jeg mistenker at de to aldri var ferdige. 

Jeg må sove også :) . Du må ha en god natt og sove godt :) . 

Virker ikke som de var ferdige med hverandre nei.

Takk, må ha en god natt og sov godt du og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei tror nok det har med han å gjøre, ofte er jenter flinke til å ta på seg skyld og finne feil ved seg selv. 

Det er sant. Jeg tror at dette er han, og ikke meg. Han er på en måte sint i det han avslutter, og synes det er veldig rart men jeg tenker at han kan jo være sint fordi han sliter med seg selv på en eller annen måte, og at det er noe jeg ikke skal ta innover meg selv. Det er lett å skylde på seg selv.. hva kunne jeg gjort anderledes osv? men er ikke mye jeg kunne gjort når han ikke vil prate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...