Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg hadde middagsbesøk i dag og det var koselig,men blir så sliten etterpå. Det er synd. Har bare lyst å legge meg nå, men får vente litt til. 

Du er flink som har laget til middagsbesøk i dag :) . Jeg ble etterlyst av min mor og de for de håpet på at jeg kom på besøk til de... ble etterlyst av en fyr som ville gå på tur med meg... men jeg valgte heller å bare ligge sofaen og deppe... Men jeg kom meg ut alene tilslutt på en løpetur og har laget og spist taco til kvelds, så jeg får si meg fornøyd ;) . Skal inn på netflix å se etter film også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Du er flink som har laget til middagsbesøk i dag :) . Jeg ble etterlyst av min mor og de for de håpet på at jeg kom på besøk til de... ble etterlyst av en fyr som ville gå på tur med meg... men jeg valgte heller å bare ligge sofaen og deppe... Men jeg kom meg ut alene tilslutt på en løpetur og har laget og spist taco til kvelds, så jeg får si meg fornøyd ;) . Skal inn på netflix å se etter film også. 

Ok. Har sett etter film jeg også på netflix, men virker som jeg har sett de beste. Må komme noen nye nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja den er bra :) 

Den filmen var superbra, og fra sann historie.. Kjempe-film. :) !!!!

Tårene trillet, en rørende film.... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.10.2017 den 20.26, stjernestøv skrev:

Ja den er bra :) 

Bra film. Liker den spesiellt godt siden Italia er mitt favoritt-ferieland :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mina1 skrev:

Bra film. Liker den spesiellt godt siden Italia er mitt favoritt-ferieland :) 

Ja den var bra den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja den var bra den :) 

Veldig bra. Jeg følte dem stemte mye med hvordan jeg opplevde Italia. Varmen, de hyggelige folkene, tryggheten og den befriende følelsen av å komme seg bort til et flott eksotisk land. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Veldig bra. Jeg følte dem stemte mye med hvordan jeg opplevde Italia. Varmen, de hyggelige folkene, tryggheten og den befriende følelsen av å komme seg bort til et flott eksotisk land. 

Det er bra, kjekt å kjenne seg igjen sikkert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bra, kjekt å kjenne seg igjen sikkert :) 

Ja, det er det. Jeg begynte å savne tilbake til Italia. Følte meg som hjemme der. Veldig koselig land :) . Mulig at Italia er mitt andre hjem ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mina1 skrev:

Ja, det er det. Jeg begynte å savne tilbake til Italia. Følte meg som hjemme der. Veldig koselig land :) . Mulig at Italia er mitt andre hjem ;) 

Så lion, det var en fin film :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Så lion, det var en fin film :) 

Ja, lion er en kjempefin film :) . Visste at du kom til å like den. Er den kommet på netflix nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, lion er en kjempefin film :) . Visste at du kom til å like den. Er den kommet på netflix nå? 

Nei den var på Tv 2 sumo film :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei den var på Tv 2 sumo film :) 

Flott at du fikk sett den :) . Den er en av de beste virkelighetsbaserte filmene jeg har sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Flott at du fikk sett den :) . Den er en av de beste virkelighetsbaserte filmene jeg har sett. 

Ja den var veldig fin :) Oppe du og ja? Tankekjør? Tanker og sure oppstøt her, umulig å sove da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja den var veldig fin :) Oppe du og ja? Tankekjør? Tanker og sure oppstøt her, umulig å sove da. 

Samme her du ... Jeg sliter med tankene og kan sitte å bereide meg selv tilde grader.. Er litt sårbar... Jeg er sint på meg selv fordi jeg taklet dårlig det som skjedde med eksen min, altså måten han gikk på... Fikk høre det i en annen tråd om at jeg var en dramaqueen som slet med den situasjonen.... og da ble jeg jo enda mer å klandre meg selv for at jeg sliter... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Samme her du ... Jeg sliter med tankene og kan sitte å bereide meg selv tilde grader.. Er litt sårbar... Jeg er sint på meg selv fordi jeg taklet dårlig det som skjedde med eksen min, altså måten han gikk på... Fikk høre det i en annen tråd om at jeg var en dramaqueen som slet med den situasjonen.... og da ble jeg jo enda mer å klandre meg selv for at jeg sliter... 

Neimen folk er forskjellige og takler ting forskjellig, det må man akseptere. Du virker ikke som en dramaqeen på meg, bare ei som har det vondt og ikke vet hvordan komme seg ut av det. Jeg mener du hadde hatt godt av å snakke med noen om det, bearbeide det rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja den var veldig fin :) Oppe du og ja? Tankekjør? Tanker og sure oppstøt her, umulig å sove da. 

Men uansett folk får si hva de vil til meg.. og kalle meg hva dem vil. Jeg fikk tankekjør av måten eksen forlot meg på , og man må liksom stå i mine spor for å se hvordan den opplevdes... Samme er det i alle situasjoner. Siste man skal gjøre er å hate seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Neimen folk er forskjellige og takler ting forskjellig, det må man akseptere. Du virker ikke som en dramaqeen på meg, bare ei som har det vondt og ikke vet hvordan komme seg ut av det. Jeg mener du hadde hatt godt av å snakke med noen om det, bearbeide det rett og slett. 

Jeg er egentlig en rolig type, og ingen dramaqueen i utgangspunktet nei.  Jeg kranglet aldri med eksen min når vi gikk på kinoer, møttes,.. fant på noe sammen... Hadde jeg vært en dramaqueen så hadde han aldri møtt meg så mange ganger vel.... Og han hadde jaggu sine feil han og.  Men jeg ble veldig lei meg over måten han forlot meg på.. og alle ville vel tatt det litt vondt om de blir forlatt med ord som : du er patetisk... dra til helvete.. vil ikke prate med deg igjen, og rett etter sex uten at man får forsvart seg eller prate om hva som var problemet etter en relasjon som varte i et og et halvt år. Noen mener at et og et halvt år er for lite å bli lei seg for, men du har rett... alle takler ting forskjellig, og det må man bare godta. :) 

Det som er fortvilende er en så fiendtlig slutt siden jeg vet at jeg forsøkte å gjøre det jeg kunne for å prate ut og få en mer verdigere slutt. Jeg var hyggelig med han under treffene.... Alt tull skjedde på mail... Han begynte å fortelle at jeg var bare patetisk på mail... men i virkeligheten da? hvorfor møtte han meg så mange ganger over halvannet år hvis jeg var helt crazy å være ilag med både på kino, turer, bilturer osv.... så alt sier jo seg selv.: han valgte jo det selv. Jeg forsøkte å være så hyggelig jeg kunne med han... 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...