Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Mina1 skrev:

Skal se om jeg finner en film i kveld. Nå er det fullt liv i byen pga VM i sykling. Mye å følge med på ;)

Ok, ja det er vel liv der da :) Jeg er ikke i form i dag, tar det bare med ro. Skulle hatt barnebarnet,men så ble han så vanskelig. Da var det like greit han var hjemme mente de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • emilie321

    1

På 16.9.2017 den 14.41, stjernestøv skrev:

Ok, ja det er vel liv der da :) Jeg er ikke i form i dag, tar det bare med ro. Skulle hatt barnebarnet,men så ble han så vanskelig. Da var det like greit han var hjemme mente de. 

Forsøkte å finne en god film i går men fant ingenting. :) . Planen var å se en god film, men så ble jeg så opptatt av sykkel-vm at jeg ramlet helt ut. Men håper på å finne en film i kveld å se. Vet du om noen flere gode så må du bare nevne de :D . Du har så god film-smak !! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Mina1 skrev:

Forsøkte å finne en god film i går men fant ingenting. :) . Planen var å se en god film, men så ble jeg så opptatt av sykkel-vm at jeg ramlet helt ut. Men håper på å finne en film i kveld å se. Vet du om noen flere gode så må du bare nevne de :D . Du har så god film-smak !! ;) 

Denne var ganske bra :) 

Denne så jeg i går...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Denne må du bare se :)

 

Tusen tusen takk for filmtips. Da skal jeg se en av de. Er så greit å få film-tips fra en som liker samme typen film som meg. Gleder meg til å se en av de filmene du tipset om i kveld :) . 

Har noen her jeg og, men du kan ha sett de: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Tusen tusen takk for filmtips. Da skal jeg se en av de. Er så greit å få film-tips fra en som liker samme typen film som meg. Gleder meg til å se en av de filmene du tipset om i kveld :) . 

Har noen her jeg og, men du kan ha sett de: 

 

Har sett den siste, bra den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har sett den siste, bra den :)

Ja jeg synes den siste er bra, og elsker å høre på denne låten og se på videoen til den :) . Utrolig bra film :) . Har full action her disse dagene..: helikoptere over luften her hele tiden pga Sykkel-VM .. og mye å følge med på, men i kveld skal jeg se på film ;) 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja jeg synes den siste er bra, og elsker å høre på denne låten og se på videoen til den :) . Utrolig bra film :) . Har full action her disse dagene..: helikoptere over luften her hele tiden pga Sykkel-VM .. og mye å følge med på, men i kveld skal jeg se på film ;) 

 

Ja kjekt når det skjer mye :) Her var tour the fjords, kjørte forbi huset mitt men syns ikke de var så mange. Da var det liv her,tv og greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kjekt når det skjer mye :) Her var tour the fjords, kjørte forbi huset mitt men syns ikke de var så mange. Da var det liv her,tv og greier..

tour the fjords høres koselig ut da :) . Jeg er glad når sykkel-vm er over her, men det var litt spennende siden jeg kjenner meg igjen når jeg ser på tv gjennom rutene de kjører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

tour the fjords høres koselig ut da :) . Jeg er glad når sykkel-vm er over her, men det var litt spennende siden jeg kjenner meg igjen når jeg ser på tv gjennom rutene de kjører. 

Holder meg inne jeg da hehe :D Skyr folkemengder,det er ikke noe kjekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Holder meg inne jeg da hehe :D Skyr folkemengder,det er ikke noe kjekt. 

Da er du ganske lik meg. Jeg er veldig å sky folkemengder. Noen elsker jo folkemengder / fest og underholdning, mens jeg er en sjenert type som liker å være litt for meg selv. Så ja vi er nok like der stjernestøv :) . 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mina1 skrev:

Da er du ganske lik meg. Jeg er veldig å sky folkemengder. Noen elsker jo folkemengder / fest og underholdning, mens jeg er en sjenert type som liker å være litt for meg selv. Så ja vi er nok like der stjernestøv :) . 

 

Ja best å holde seg i bakgrunnen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, stjernestøv skrev:

Denne er veldig bra.

 

Tusen takk for link. Og tusen takk for forslagene du sender meg til film. Setter høy pris på det!

Den må jeg surfe opp :) . Jeg tenker på å se en film i kveld. Jeg fikk ikke tid i går for da hadde jeg en av barna her. Var så koselig <3. Men i kveld så regner jeg med at det blir film. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Tusen takk for link. Og tusen takk for forslagene du sender meg til film. Setter høy pris på det!

Den må jeg surfe opp :) . Jeg tenker på å se en film i kveld. Jeg fikk ikke tid i går for da hadde jeg en av barna her. Var så koselig <3. Men i kveld så regner jeg med at det blir film. 

 

Ok, den er på netflix :) Så den om igjen i går jeg for den er så bra :)

Og bra du kosete deg i går med barnet ditt <3 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, den er på netflix :) Så den om igjen i går jeg for den er så bra :)

Og bra du kosete deg i går med barnet ditt <3 

Ja i går hadde jeg en fin dag :) . Var først på jobb, og så var jeg med et av barna mine etterpå, spiste pizza, og gikk tur osv. Koselig dag. Men skal ta å gå inn på netflix i kveld, for nå er jeg alene igjen.

Blir travelt nå mot helgen: fordi jeg skal i VM løypa og heie på syklistene. Love it.. Er så gøy å heie! :D . Nå har jeg også funnet meg noen idioler i VM opplegget. Og har lyst å finne ut hvor de er slik at jeg kan få et bilde av de og hahaha. Jeg er tydelig helt revet med. Blir nok ganske opptatt da. Men men må jo få tid til en film imellom. ;) -  og jeg som hatet VM. Jeg har blitt helt revet med som mange andre sier de har ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2017 den 11.38, stjernestøv skrev:

Ok, den er på netflix :) Så den om igjen i går jeg for den er så bra :)

Og bra du kosete deg i går med barnet ditt <3 

Jeg ble tydelig for opptatt med VM denne uken, så ingen film på meg, men kanskje det blir en film i kveld ;) . I går satt jeg å så på VM hele dagen omtrent. Hektet.... Hektet i det som om det er en serie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...