Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Men uansett folk får si hva de vil til meg.. og kalle meg hva dem vil. Jeg fikk tankekjør av måten eksen forlot meg på , og man må liksom stå i mine spor for å se hvordan den opplevdes... Samme er det i alle situasjoner. Siste man skal gjøre er å hate seg selv. 

Ja man vet aldri hvordan andre har det før man har gått i deres sko, sant det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er egentlig en rolig type, og ingen dramaqueen i utgangspunktet nei.  Jeg kranglet aldri med eksen min når vi gikk på kinoer, møttes,.. fant på noe sammen... Hadde jeg vært en dramaqueen så hadde han aldri møtt meg så mange ganger vel.... Og han hadde jaggu sine feil han og.  Men jeg ble veldig lei meg over måten han forlot meg på.. og alle ville vel tatt det litt vondt om de blir forlatt med ord som : du er patetisk... dra til helvete.. vil ikke prate med deg igjen, og rett etter sex uten at man får forsvart seg eller prate om hva som var problemet etter en relasjon som varte i et og et halvt år. Noen mener at et og et halvt år er for lite å bli lei seg for, men du har rett... alle takler ting forskjellig, og det må man bare godta. :) 

 

Ja og du takler det på din måte, hvordan ellers skal du takle det? Det er bare du som er deg. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja man vet aldri hvordan andre har det før man har gått i deres sko, sant det.

Det er helt sant @stjernestøv. Det har du helt rett i. Ingen vet hvordan det er å være meg, eller deg før de er i kroppene våre, og er oss... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det er helt sant @stjernestøv. Det har du helt rett i. Ingen vet hvordan det er å være meg, eller deg før de er i kroppene våre, og er oss... 

Ja det er sant :) Vi er alle forskjellige av en grunn, alle er her for å lære og ingenting er feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja og du takler det på din måte, hvordan ellers skal du takle det? Det er bare du som er deg. ;) 

Takk for forståelsen din :) . Setter pris på den. Jeg mener ikke å være vemmelig i den personen jeg er. Jeg er følsom. Og derfor sliter jeg fortsatt med at eksen min gikk på den måten han gjorde. Jeg har på en måte sittet på vent for han, for jeg trodde at han ville komme tilbake å gi meg en verdigere slutt pga at han sa så vemmelige ord til meg som dra til helvete, og kallte meg patetisk på slutten... Jeg trodde faktisk at han satte pris på meg siden han møtte meg så lenge som han gjorde. Han sa jo tidligere at hvis han ikke trives med meg så ville han aldri møtt meg.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant :) Vi er alle forskjellige av en grunn, alle er her for å lære og ingenting er feil. 

Det er sant... Og enkelte har veldig lett for å snakke negativt om de som har kjærlighetssorg... og takler det veldig tungt, men kom på en ting: da jeg var syk på grunn av angst for 17 år siden , så sa hun ene sykepleieren til meg: vet du hva : de fleste er innlagt på sykehuset her pga kjærlighetssorg.. Jeg hadde forhold den gangen , og sa oi.. er de det... ? Ja det er ikke rart sa hun... for kjærlighet er noe som går dypt inn på livene våre. Er jo sant det :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk for forståelsen din :) . Setter pris på den. Jeg mener ikke å være vemmelig i den personen jeg er. Jeg er følsom. Og derfor sliter jeg fortsatt med at eksen min gikk på den måten han gjorde. Jeg har på en måte sittet på vent for han, for jeg trodde at han ville komme tilbake å gi meg en verdigere slutt pga at han sa så vemmelige ord til meg som dra til helvete, og kallte meg patetisk på slutten... Jeg trodde faktisk at han satte pris på meg siden han møtte meg så lenge som han gjorde. Han sa jo tidligere at hvis han ikke trives med meg så ville han aldri møtt meg.... 

Jo det er jo forståelig at det er vanskelig, tenkt på å få psykolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det er sant... Og enkelte har veldig lett for å snakke negativt om de som har kjærlighetssorg... og takler det veldig tungt, men kom på en ting: da jeg var syk på grunn av angst for 17 år siden , så sa hun ene sykepleieren til meg: vet du hva : de fleste er innlagt på sykehuset her pga kjærlighetssorg.. Jeg hadde forhold den gangen , og sa oi.. er de det... ? Ja det er ikke rart sa hun... for kjærlighet er noe som går dypt inn på livene våre. Er jo sant det :) 

Ja noen blir vel innlagt også, det er jo veldig vondt med kjærlighetssorg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jo det er jo forståelig at det er vanskelig, tenkt på å få psykolog?

Jeg har lite penger, og det er årsaken til at jeg er forsiktig med det å bruke penger på psykolog. Det koster sikkert mye..... Jeg håper på at sårene skal reparere seg selv etterhvert. Jeg har hatt kjærlighetssorg før som jeg taklet vel så hardt. Og jeg kom meg ut av det tilslutt, men det tok sin tid... Det er det som er kjedelig: det tar så lang tid.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja noen blir vel innlagt også, det er jo veldig vondt med kjærlighetssorg. 

Det har du rett i. Er flere som blir innlagt pga kjærlighetssorg. Sykepleieren sa at de fleste som var innlagt hadde faktisk kjærlighetssorg. Noen sier at de som har kjærlighetssorg lenge kan bare skylde på seg selv, men det er jo ikke slik følelsene fungerer. Det er ikke lett å ha opplevd et vondt sårt brudd. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg har lite penger, og det er årsaken til at jeg er forsiktig med det å bruke penger på psykolog. Det koster sikkert mye..... Jeg håper på at sårene skal reparere seg selv etterhvert. Jeg har hatt kjærlighetssorg før som jeg taklet vel så hardt. Og jeg kom meg ut av det tilslutt, men det tok sin tid... Det er det som er kjedelig: det tar så lang tid.... 

Men har du ikke frikort? Du kommer fort opp i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men har du ikke frikort? Du kommer fort opp i det?

Nei jeg går aldri til lege omtrent... Har knappt med penger og, så derfor er jeg redd å bruke penger på det... Tenker at psykolog er dyrt... Og jeg er også litt sånn at jeg liker ikke å bruke penger pga kjærlighetssorg for den drittsekken.... Han er ikke verdt en krone... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Nei jeg går aldri til lege omtrent... Har knappt med penger og, så derfor er jeg redd å bruke penger på det... Tenker at psykolog er dyrt... Og jeg er også litt sånn at jeg liker ikke å bruke penger pga kjærlighetssorg for den drittsekken.... Han er ikke verdt en krone... 

Men hvis du ikke har råd kan du få det dekket av nav. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men har du ikke frikort? Du kommer fort opp i det?

Men det hadde vært godt å klart å fått han ut av systemet, og kommet over alt sammen. Jeg går jo rundt og lurer på om han en gang kommer tilbake fordi han avsluttet på en så vemmelig måte.. altså for å ta en prat osv... Jeg fatter ikke hvordan han klarer å få ro i sjelen med å avslutte med å si: dra til helvete, og du er patetisk.. vil aldri prate med deg igjen... ord skrevet på mail... rett etter et møte med han der han har sex med meg og later som om alt er greit... Merkelige greier... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men hvis du ikke har råd kan du få det dekket av nav. 

Kanskje jeg burde prate med noen om det? Synes du det er rart at jeg sliter med det siden forholdet ble avsluttet slik? Flere i familien synes at han er skikkelig ond som avsluttet det slik... Jeg føler på meg at han er ikke akkurat empatisk i avslutningen, og forstår den ikke. Men men det er som filmer: er ikke alt man forstår....

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Men det hadde vært godt å klart å fått han ut av systemet, og kommet over alt sammen. Jeg går jo rundt og lurer på om han en gang kommer tilbake fordi han avsluttet på en så vemmelig måte.. altså for å ta en prat osv... Jeg fatter ikke hvordan han klarer å få ro i sjelen med å avslutte med å si: dra til helvete, og du er patetisk.. vil aldri prate med deg igjen... ord skrevet på mail... rett etter et møte med han der han har sex med meg og later som om alt er greit... Merkelige greier... 

Du hører nok ikke noe etter så lang tid, og psykolog er jo for å hjelpe deg. Så pengene går til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Kanskje jeg burde prate med noen om det? Synes du det er rart at jeg sliter med det siden forholdet ble avsluttet slik? 

 

Ja det syns jeg du burde :) Du er en følsom person så det er vel heller naturlig,du trenger hjelp til dette tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Du hører nok ikke noe etter så lang tid, og psykolog er jo for å hjelpe deg. Så pengene går til deg. 

Ja mest sannsynlig så kommer han aldri til å ta kontakt igjen. Jeg tenker det samme. Det er bare meg som lurer på hvordan han kan klare å avslutte det på en så kynisk måte.... Jeg vil si den er kynisk.. for å avslutte med en man har vært så tett ... med å si dra til helvete .. den synes jeg er ganske kynisk og dum... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det syns jeg du burde :) Du er en følsom person så det er vel heller naturlig,du trenger hjelp til dette tror jeg. 

Det er hatefulle oppførselen hans som gjør at jeg sliter. Han ville også ha en avtale som skulle være livslang på at vi aldri prates igjen noensinne.. Jeg synes det var sårt for selvbilde og tenkte at dette gjør han fordi han er psykopat.. og er egentlig mulig i et åpent forhold med hun som han treffer i hjemlandet sitt sverige... "eksen sin".... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja mest sannsynlig så kommer han aldri til å ta kontakt igjen. Jeg tenker det samme. Det er bare meg som lurer på hvordan han kan klare å avslutte det på en så kynisk måte.... Jeg vil si den er kynisk.. for å avslutte med en man har vært så tett ... med å si dra til helvete .. den synes jeg er ganske kynisk og dum... 

Ja det var en dum måte å avslutte det på, det er helt sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...