Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk likeså :) 

Takk :) . Jeg skulle egentlig slutte med netflix for å spare penger, men klarte det ikke. Jeg elsker å se en film iblant og det er ikke så dyrt. Jeg valgte derfor å fortsette med netflix en måned til iallefall, for det er en del gode filmer der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Takk :) . Jeg skulle egentlig slutte med netflix for å spare penger, men klarte det ikke. Jeg elsker å se en film iblant og det er ikke så dyrt. Jeg valgte derfor å fortsette med netflix en måned til iallefall, for det er en del gode filmer der :) 

Ja det er godt å ha netflix :) Jeg tenkte å kutte ut hbo, men nå vil samboeren se noe der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er godt å ha netflix :) Jeg tenkte å kutte ut hbo, men nå vil samboeren se noe der. 

Kjekt med netflix. Og veldig koselig å se en film i blant :)

Jeg så denne i kveld. Skummel.. Skikkelig psykofilm: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mina1 skrev:

Kjekt med netflix. Og veldig koselig å se en film i blant :)

Jeg så denne i kveld. Skummel.. Skikkelig psykofilm: 

 

Den er bra, sånne filmer er midt i blinken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, stjernestøv skrev:

Den er bra, sånne filmer er midt i blinken :) 

Ser på denne i kveld...... psykofilm igjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Mina1 skrev:

Ser på denne i kveld...... psykofilm igjen... 

Den likte jeg ikke, var kjedelig at de var i samme rommet hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den likte jeg ikke, var kjedelig at de var i samme rommet hele tiden. 

Jeg holdt på å stoppe den fordi de var for mye i samme rom. Men etterhvert så synes jeg at den ble spennende allikevel. Er glad jeg fortsatte med netflix. Det er en del filmer der som jeg vil se. Elsker thrillere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg holdt på å stoppe den fordi de var for mye i samme rom. Men etterhvert så synes jeg at den ble spennende allikevel. Er glad jeg fortsatte med netflix. Det er en del filmer der som jeg vil se. Elsker thrillere :) 

Ja det elsker jeg og, mye spenning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja må ha spenning. 

Ser denne filmen i dag: Shame heter den, men utrolig treg, og nå stoppet den opp ... Vet ikke om det er nettet eller noe med netflix å gjøre... Men utrolig treg, men samtidig litt spennende innhold. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Ser denne filmen i dag: Shame heter den, men utrolig treg, og nå stoppet den opp ... Vet ikke om det er nettet eller noe med netflix å gjøre... Men utrolig treg, men samtidig litt spennende innhold. :) 

Romantisk film? ;)

Blir for kjedelig for meg, men likte "I seng med fienden" da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, stjernestøv skrev:

Romantisk film? ;)

Blir for kjedelig for meg, men likte "I seng med fienden" da :) 

Hehe litt sexy film, men det handler faktisk om en som er en rundbrennertype som går rundt å ligger med alt han kommer over. Men han oppdager fort at det livet er ensomt. Han føler seg veldig ensom. Var faktisk en spennende film, men den var treg ;) En skjønn skuespillermann i filmen ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Hehe litt sexy film, men det handler faktisk om en som er en rundbrennertype som går rundt å ligger med alt han kommer over. Men han oppdager fort at det livet er ensomt. Han føler seg veldig ensom. Var faktisk en spennende film, men den var treg ;) En skjønn skuespillermann i filmen ;) . 

Ok hehe ;) Her har det gått i Dexter i dag, er ganske barsk han og, og ikke minst genial :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok hehe ;) Her har det gått i Dexter i dag, er ganske barsk han og, og ikke minst genial :) 

Ja er noen kjekkaser i filmer som er ganske barske kjekkaser :wub: ;) . Blir jo nesten inlove år man ser på noen av de. Jeg må ærlig talt: jeg begynte faktisk å gråte i denne filmen, og jeg faktisk elsker å gråte når jeg ser på film. Det er ikke alltid jeg gjør. Men det er så godt å få gråtet litt. Er så sjelden jeg gråter. Jeg ble så rørt i løpet av filmen at tårene begynte å strirenne slik at ene linsen min ramlet ut haha :D . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mina1 skrev:

Ja er noen kjekkaser i filmer som er ganske barske kjekkaser :wub: ;) . Blir jo nesten inlove år man ser på noen av de. Jeg må ærlig talt: jeg begynte faktisk å gråte i denne filmen, og jeg faktisk elsker å gråte når jeg ser på film. Det er ikke alltid jeg gjør. Men det er så godt å få gråtet litt. Er så sjelden jeg gråter. Jeg ble så rørt i løpet av filmen at tårene begynte å strirenne slik at ene linsen min ramlet ut haha :D . 

Ja men det er en god egenskap, å bli rørt :) Det pleier jeg og uten medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja men det er en god egenskap, å bli rørt :) Det pleier jeg og uten medisiner. 

Det er herlig å kunne kjenne at en har følelser og blir rørt. Jeg synes det var godt i går å få gråte noen tårer. :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Det er herlig å kunne kjenne at en har følelser og blir rørt. Jeg synes det var godt i går å få gråte noen tårer. :) . 

Ja det er det :) Gleder meg til jeg får til å gråte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...