Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mina1 skrev:

 :Denne var også veldig bra: 

 

Ja den er utrolig bra :) Viser hvordan det er "på den andre siden" og den. Nydelig film <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

Blir litt "triggered" av ord som god film god musikk god bok god humor etc, av åpenbare grunner, men jeg tror ikke den kampen er vinnbar, så jeg får si:

 Drive er en god film, men tror det var mye pga musikken der som var god

Anonymkode: bf6e6...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mina1 skrev:

@stjernestøv : Jeg kjøpte DVDen den gangen jeg så den. Er den ikke på netflix? 

Ok, nei den er ikke der. Uff så på en kjedelig film nå, skulle liksom være skrekk film :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, nei den er ikke der. Uff så på en kjedelig film nå, skulle liksom være skrekk film :huh:

Ja enkelte filmer er utrolig kjedelige. Jeg må klare å henge med i filmen helt fra starten av for at jeg skal gidde å se de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Ja enkelte filmer er utrolig kjedelige. Jeg må klare å henge med i filmen helt fra starten av for at jeg skal gidde å se de :)

Ja mye dritt på c.more...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja mye dritt på c.more...

Det som jeg liker med Netflix er at det kommer opp forslag til hva man kan se om man liker en viss film osv :) . Men det er utrolig mye gamle filmer der. Og noen filmer kommer aldri innpå der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.9.2017 den 9.51, stjernestøv skrev:

Ja bra den :) 

Lavender var veldig bra!. Utrolig inspirerende å se på filmer, for noen er så utrolig bra laget og skildret... Nesten slik at jeg begynner å tenke på å lage min egen film. ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Lavender var veldig bra!. Utrolig inspirerende å se på filmer, for noen er så utrolig bra laget og skildret... Nesten slik at jeg begynner å tenke på å lage min egen film. ;) . 

Ja det hadde vært noe ;) 

Jeg tenkte på å rydde av veien alle de onde i natt, litt for mye Dexter ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det hadde vært noe ;) 

Jeg tenkte på å rydde av veien alle de onde i natt, litt for mye Dexter ;) 

Ja du ser mye på Dexter. :) Jeg kom på å huske hvor opphengt jeg var i en serie som het Sunset Beach. Vet ikke om du har hørt om den. Jeg så hver bidige episode og det der tok ingen ende, og tilslutt så ble jeg lei av serier , og ser på filmer istedet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja du ser mye på Dexter. :) Jeg kom på å huske hvor opphengt jeg var i en serie som het Sunset Beach. Vet ikke om du har hørt om den. Jeg så hver bidige episode og det der tok ingen ende, og tilslutt så ble jeg lei av serier , og ser på filmer istedet :D 

Ja greit å se på filmer også da, det liker jeg også. Leter etter en bra nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Vi så på death note, ikke så bra nei. Tull!

Skal se om jeg finner en film i kveld. Nå er det fullt liv i byen pga VM i sykling. Mye å følge med på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...