Gå til innhold

Gode filmer! - Filmtråden :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 344
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    153

  • AnonymBruker

    7

  • tilstede

    5

  • gråstein

    1

2 minutter siden, Mina1 skrev:

@stjernestøv :  her har du linken til lionfilmen. Den kan du laste ned her. Gripende film. Anbefales. Moviecounter het kanalen der jeg finner ganske mye filmer også :

http://moviescounter.co/tag/lion-2016-movie-free-download/

Ok, takk :) 

Får se. Har jo alt netflix, hbo og c.more. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Mina1 skrev:

@stjernestøv :  her har du linken til lionfilmen. Den kan du laste ned her. Gripende film. Anbefales. Moviecounter het kanalen der jeg finner ganske mye filmer også :

http://moviescounter.co/tag/lion-2016-movie-free-download/

Tviler på det er lov å linke til kriminelle piratsider her!

Anonymkode: 1c5e6...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på det er lov å linke til kriminelle piratsider her!

Anonymkode: 1c5e6...149

? Er det ikke en lovlig side? 

 

48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja, har sett dexter nå. Han er et geni :) 

Min søster ser på dexter. Og hun sier den er veldig kul serie.... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Mina1 skrev:

? Er det ikke en lovlig side? 

Har Hollywood begynt å gi bort filmene sine gratis nå? Tenk litt nå, tenk!

(Og de nestlastingene fra den siden er sikkert fulle av virus og annen faenskap også.)

Anonymkode: 1c5e6...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har Hollywood begynt å gi bort filmene sine gratis nå? Tenk litt nå, tenk!

(Og de nestlastingene fra den siden er sikkert fulle av virus og annen faenskap også.)

Anonymkode: 1c5e6...149

Okey, er den linken ulovlig så håper jeg at den kan fjernes. :) 

Jeg tror den er sponset av reklame slik sweflix og swefilmer var :) 

Er inne å ser på siden nå... Jeg trodde den var sponset for å si det sånn. Sweflix og swefilmer var også gratis, og de var sponset av reklame. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Okey, er den linken ulovlig så håper jeg at den kan fjernes. :) 

Jeg tror den er sponset av reklame slik sweflix og swefilmer var :) 

Er inne å ser på siden nå... Jeg trodde den var sponset for å si det sånn. Sweflix og swefilmer var også gratis, og de var sponset av reklame. 

De var heller ikke lovlige (hvem tror du fikk inntektene av den reklamen?)

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/sa-blev-domarna-mot-swefilmer

Anonymkode: 1c5e6...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De var heller ikke lovlige (hvem tror du fikk inntektene av den reklamen?)

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/sa-blev-domarna-mot-swefilmer

Anonymkode: 1c5e6...149

Nå ble jeg sjokket her, for en svenske ga meg linken til swefilmer og sweflix tidligere... Han sa de var fullt lovlige og gratis i deres land pga sverige ble sponset av reklame, men det ble ikke norge på netflix. Da er dette feil. 

Holder meg til netflix! . Den er lovlig! :) . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

@stjernestøv : Takk for godt tips til film i går: jeg så på denne. Den var supergod! Skal se de andre filmene du lenket til og :)

 

Ja bra film det der :) Kjekt å ha noe å se på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja bra film det der :) Kjekt å ha noe å se på :) 

Elsket den <3. Du har god smak på filmer. Er ikke alle som liker de samme filmene som meg, men føler at du gjør :D . Liker alle filmer du prater om ser det ut til :) !!!

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Elsket den <3. Du har god smak på filmer. Er ikke alle som liker de samme filmene som meg, men føler at du gjør :D . Liker alle filmer du prater om ser det ut til :) !!!

Hehe ok det er bra :D Må være litt spenning syns jeg ;) Kanskje du liker bates motel også da? Norman er så søt og så farlig ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hehe ok det er bra :D Må være litt spenning syns jeg ;) Kanskje du liker bates motel også da? Norman er så søt og så farlig ;) 

Bates motel? Den må jeg også notere. Jeg tror vi har helt lik filmsmak. Gøy! . 

Det er jo ikke alle som liker alle de skumle dystre filmene jeg kan se på. Men jeg liker å se litt av hvert av filmer ja, med litt innhold i. Det får meg til å våkne opp over hvor heldig jeg egentlig er. :). Har en søster som ikke forstår det. Hun elsker bare gledesfilmer uten noe som helst trist i. Men slike filmer gjør meg bare irritert, fordi livet er en berg og dalbane i seg selv, og det er ikke bare lykke i livet. Men jeg liker gledelig slutter i filmene. De bør ende bra, hvis ikke så er jeg missfornøyd med filmen ;)  Men kan egentlig forstå min søster da, for hun har en jobb som innebærer mye kontakt med triste skjebner, og da orker hun ikke å se det på film også. Helt forståelig. Alle må få like den type filmer de liker :) . 

Men vi har lik smak på mye @stjernestøv :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Bates motel? Den må jeg også notere. Jeg tror vi har helt lik filmsmak. Gøy! . 

Det er jo ikke alle som liker alle de skumle dystre filmene jeg kan se på. Men jeg liker å se litt av hvert av filmer ja, med litt innhold i. Det får meg til å våkne opp over hvor heldig jeg egentlig er. :). Har en søster som ikke forstår det. Hun elsker bare gledesfilmer uten noe som helst trist i. Men slike filmer gjør meg bare irritert, fordi livet er en berg og dalbane i seg selv, og det er ikke bare lykke i livet. Men jeg liker gledelig slutter i filmene. De bør ende bra, hvis ikke så er jeg missfornøyd med filmen ;) 

Bates motel er en serie da, veldig bra :) 

Ja jeg liker når det er spenning ellers kjeder jeg meg, livet mitt er vel så kjedelig at jeg må ha litt spenning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bates motel er en serie da, veldig bra :) 

Ja jeg liker når det er spenning ellers kjeder jeg meg, livet mitt er vel så kjedelig at jeg må ha litt spenning. 

Jeg liker også spenning i filmene, ellers henger jeg ikke med i filmen. Liker litt meningsfulle ord i filmene. Noe som får meg til å våkne om hva som betyr noe i livet.  Men jeg liker å ha det rolig i virkeligheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg liker også spenning i filmene, ellers henger jeg ikke med i filmen. Liker litt meningsfulle ord i filmene. Noe som får meg til å våkne om hva som betyr noe i livet.  Men jeg liker å ha det rolig i virkeligheten. :)

Ja det er vel en kontrast til virkeligheten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...