Kayia Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) 3 timer siden, Blomstervase skrev: Jo enig - men jeg har ikke tenkt til å si jeg vil dele livet mitt med henne - det er urealistisk. Jeg tenkte noe sånt : (utrolig kort fortalt he i punkter altså) jeg ble forelsket i deg - takk for at du viste meg at jeg kunne bli forelsket jeg også - jeg visste ikke det var mulig for meg - for jeg har ikke vært det på 20 år - tusen takk - jeg ønsker deg et veldig godt liv - og jeg skal aldri kontakte deg ! Typ som dette ! ja - begynner å bli i tvil jeg også om jeg burte si noe - men HVA OM hun følte noe ? Og ingen av oss sier noe - og vi aldri møtes igjen ! ville ikke det vært surr ? jeg er enig at mest sannsynlig så er det bare jeg som ble forelsket - selv om hun delte uvanlig mye personlig med meg. men fremstår jeg som et skikkelig creep om jeg skriver til henne som dette ? om jeg fremstår som et creep og hun kunne bli redd ((ikke at det er lett å bli redd for meg - jeg er ikke en stor mann møter ikke folk jeg ikke liker og har et veldig rolig vesen som ikke gjør mye ut av seg. Jeg vet ikke helt hvordan dere ser meg her - ja- kan virke litt desperat kanskje - men jeg er jo ikke desperat etter å ha henne i livet mitt - jeg kan leve med et nei ! Jeg holder på det jeg skrev i det første innlegget mitt og mener fremdeles at du ikke skal formidle så sterke følelser etter én ukes bekjentskap. Jeg syns dessuten teksten du har forfattet er skikkelig voldsom, nesten - som du selv sier - litt creepy. En siste ting, i dag regnes brev som langt mer intimt og personlig enn en messengermelding, visste du ikke det? Tenkte du på toppen av det hele å håndskrevne brevet kanskje? Endret 19. september 2017 av Kayia 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422950-forelsket-i-en-som-er-i-forhold/page/2/#findComment-3792399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 3 timer siden, Blomstervase skrev: At det skal være så komplisert å bare si det man føler til folk !!! uff uff det er jo noe super positivt ! jeg likte deg så mye at jeg ble forelsket ! Det er jo en fin ting !! Forbanna overgripere og stalkers har ødelagt det som burte være normalt ! Jeg tror kanskje noe av grunnen til at jeg kan virke litt desperat er at dette slo meg litt fra ingenstedr - og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere til det. Jeg har ikke vært forelsket på 20 år - jeg trodde ikke jeg kunne bli forelsket - nå som jeg vet jeg kan - er livet endel anderledes !! det blir sikkert ikke meg og henne - men det var det at hun var som hun var - at jeg ble forelsket i henne - og når det skjedde - så forandret livet seg- for nå er det jo "bevist" at jeg kan bli forelsket jeg også - og jeg er dratt mellom å være super lettet til å føle en sorg over at jeg ikke tror hun vil ha meg-- menneske-- Ekke lett med disse følelsene Ønsker du å dyrke forelskelsen eller ønsker du å oppnå kontakt? Hvis sistnevnte sender du en e-post eller melding om at du kunne tenke deg å treffe henne igjen. Foreslå evt. å gjøre et eller annet sammen. Ikke utlever følelser, det virker bare påtrengende. Men jeg mistenker at du dyrker prosjektet forelskelse og vil fullende dette med et stormende kjærlighetsbrev. Som nok enten vil skremme damen eller det vil les av i venninneflokken, uansett oppnår du ikke noe annet enn din egen tilfredsstillelse ved å ha gjort det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422950-forelsket-i-en-som-er-i-forhold/page/2/#findComment-3792404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Jeg synes ikke du burde sende noe brev. Hvis det virker så riktig du hevder, så hadde jeg gjort alt for å komme i en setting hvor jeg traff vedkommende igjen. Er det umulig at dere kan møtes igjen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422950-forelsket-i-en-som-er-i-forhold/page/2/#findComment-3792414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Jeg tenker nok fortsatt "Hva faen". Send en mail og se hva som skjer. Mulig hun synes du er rar, men synes "creepy" er å trekke det for langt så lenge du aksepterer et avslag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422950-forelsket-i-en-som-er-i-forhold/page/2/#findComment-3792421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.